Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
FrodoMX

Opel Vectra B Hatchback 2.0 DTI 16V, 101 KM

20 posts in this topic

Witam myślę o zmianie samochodu.Jestem posiadaczem OPLA Astry 1.4 z 1996roku.I jestem Bardzo zadowolony.Chciałbym zmienić samochód na jakiegoś Opla rozważam kilka modeli Opla miedzy innym Astre 2 lub Vectre B 2.0 DTI z 2000 roku.Bardzo bym prosił o doradzenie mi co do Vectry,troszkę czytałem na ten temat i już nie wiem co mysleć bo dużo pisze o bardzo częstej Awaryjności SILNIKA zwłaszcza DISEL.

POZDRO z góry dziękuje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Viki jest zaje...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ale polecam 2.2 DTI

BTW tematów o tym jest od zawalenia

Pzdr

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale ty masz 2.0 i co jesteś nie zadowolony.2.2 boje się opłat bo samochód będzie sprowadzony

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, ja mam VB 2.0 DTI od ponad roku, i co do silnika wymienialem tylko czujnik polozenia walu. Po za tym smiga jak nalezy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdr.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tez nie narzekam na swoją.mam 2.0 dti i wymienilem tylko termostat i tyle.lac i jezdzic

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Please login or register to see this quote.

Czasami tylko trzeba uważać co się leje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> bo pompa droga przyjemność

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by ZeusSs
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

sory że się wtrącę ale jak mogę wiedzieć

to powiedzcie mi ile kosztuje nowa pompa

i ile regeneracja w pl.

bo tutaj w UK na e-bayu to poniżej 1000f za nowa się nie da

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

a jednak zaczynam się rozglądać za dieselkiem właśnie albo 2.0 albo 2.2 dti

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

witaj kolego ja mam 2,0dti 101KM jeżdze ju ponad 2 lata a przy silniku tylko robiłem termostat ,przelewy i uszczelke pod kolektorem sącym więc nie narzekam

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

może nie awaryjność samego silnika bo go trudno zajezdzić ale czasami turbina - przez nieumiejętne używanie samochodu oraz pompa paliwa - może i nasze paliwo ale gdzieś czytałem że to jest wada tego silnika ( osprzetu ) .

Sam samochód - dla mnie rewelacja choć gdybym teraz kupował to na pewno bym szukał 2.2 zawsze to masz pod nogą 125km a nie 101km

przejechałem 40000 przez dwa lata i wymienilem parę rzeczy nie zwiażanych z silnikiem- przewod do turbiny, regulator napiecia. gumki stabilizatorów i chyba to wszystko co sie popsuło, były jakieś problemy z podciśnieniem ale to tez znany temat i mozna sobie z tym dać radę . także wszystko zależy na co trafisz i w jakim stanie bedzie samochód.

Edited by Darek.G
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a jak z ta awaryjnością pompy?

tzn nie tyle co z awaryjnością tylko ile kosztuje taka przyjemność po awarii

chodzi mi o sama regeneracje lub kupno nowej.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Please login or register to see this quote.

Elektronika do max 1000pln - kompletna pompa do zrobienia już za około 1500 pln.

Edited by lepo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

do zrobienia tzn chodzi Ci o używana do naprawy?

mi chodzi o całkiem nowa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

w takich granicach mozna zregenerować , choć słyszałem nawet koło 2000zł.

pytasz o nową!!!! nie pytaj bo włos ci na głowie stanie!!!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:"> ale jak chcesz to sie dowiem i może jutro dam odpowiedz- poprostu z ciekawośći zadzwonie do salonu opla.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Please login or register to see this quote.

no pytam właśnie o nowa bo chce porównać ceny te co są w pl a te co mam tutaj w UK

wal śmiało będę dzielny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Edited by diablo2204
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc tak -dzwoniłem do serwisu opla w Łodzi i na moje pytanie pan się pyta ;

czy na pewno chcę wiedzieć ? Ja na to....oczywiście.....

no i pan wali ............ 7350.00 oryginał - Ja oczywiście powiedziałem dziękuję.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie dziwi mnie jej odpowiedz na Twoje pytanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

wielkie dzięki za informacje

wydaje mi się że regeneracja jest bardziej opłacalna

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

a nowa pompę taniej chyba tutaj bym dostał.

jeszcze raz dzięki

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam vectre b z 2000 r 2.0 dti od maja tego roku i jak narazie odpukac jest wszystko ok

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja równierz jestes posiadaczem viki b 2.0 Dti wiadomo cos czasami tzreba wymienic ale to z wynika z eksploatacji mojej maszyny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> prawie do kazdego samochodu który ma przjechane ponad 200 tys tzreba cos włożyć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale jak na razie jestes zadowolony

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak trafisz zdrowy egzemplarz to będziesz zadowolony. A ryzyko z pompą jest chyba przesadzone w wielu opiniach. Coś za coś, nie robisz np. rozrządu bo masz łańcuch - normalna eksploatacja. Do Viki części są tanie, elektroniki względnie mało, proste naprawy.

Nie ma żadnego samochodu bez jakiegoś "ale".

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiele ludzi potrafi narzekać, że to badziew. Ja nie odczuwam czegoś takiego. Vectrą X20DTH przejechaliśmy przez 3 lata 80000 km i nic nie trzeba było robić do tej pory, oprócz naprawy pompy, ogólnie jestem bardzo zadowolony i ostatnio nawet nabyłem drugą z takim motorem.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.