Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Domlo

Czy pompa 2.0 DTI z Omegi będzie pasowała do VB

Recommended Posts

jak w temacie

czy pompa z Omegi B podejdzie do Vectry B (chodzi o 2.0 DTI)

różnica w dwóch cyferkach

to jest numer pompy ktora mogę kupić: 047 050 4016

to jest numer pompy ktora jest padnieta: 047 050 4004

dodam linka do forum OKP gdzie opisany jest dokladnie problem z tą pompą

Please login or register to see this link.

proszę o fachową pomoc bo jak wiadomo pompa nie jest małym wydatkiem

Edited by Domlo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krupski

Hello podnosze bo nik nic nie wie ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

po pierwsze w omedze B nigdy nie bylo silnikow 2.0 DTL co najwyzej DTI o mocy 100 koni po drugie z tego co wiem to raczej trzeba szukac pompy o tym samym oznaczeniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

przepraszam, mój błąd oczywiscie chodzi o DTI ju poprawilem

UP

Share this post


Link to post
Share on other sites

domlo jak masz gdzies blisko siebie jakies kumate aso to poprostu podjechac z nr i sie zapytac czy te pompy sa zamiene ze soba

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie nie mam i dlato piszę na forum zeby mi ktoś fachowo pomógł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

ale dzieki Xspeed za pomysła

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kczech

witam kolegow z VKP

poniewaz sprawa dotyczy tak naprawde mnie ( a dokladniej mojego kumpla a ja z racji "grzebania w autach" zajalem sie tym klekotem) odpowiadam

- ASO - nie wie lub nie chce powiedziec i najlepiej przywiezc do nich....... sorry nie tedy droga

- Ci co regeneruja (dobrze wiedza o co kaman) nie powiedza bo zapraszaja na regeneracje

- Mechanicy z doswiadczeniem g**no wiedza bo pompy wyciagaja i oddaja na regeneracje (albo do sprytka ktory wymieni tranzystor na mocniejszy i skasuje 500 albo do regeneracji mechanicznej za 2000 i dolicza jeszcze 1000 ot tak.....

Panowie pomocy udzielil mi jeden z moderow z OKP , udalo nam sie dojsc do tego (grzebanie w wielu softach i opracowaniach) ze pompy sa ze soba zamienne nawet rocznik 98 z 2000 i na odwrot. Wazna jest emisja spalin bo byly na koncu prdukcji w BFL inne emisje i ta pompa nie jest zamienna. genralnie to po VIN dojdziemy tylko znow VIN z tej Viki nie wchodzi w EPC i zas problem........

Nie jestem laikiem w temacie motoryzacji (szczegolnie czesci i diagnostyka aut / lpg o czym pare osob z Waszego forum wie) ale Panowie tak na serio to licze na konkret TAK lub NIE (jesli to jest wielka tajemnica to osoba polapana w tym temacie niech wysle mi mejla PW cokolwiek i nie tlumaczy za wiele.) Licze na pomoc bo Viki zdechla a nie jest sztuka wydac 2000 zl na regeneracje.

dalismy ciala bo mozna bylo wymienic tranzystory na aucie i wtedy proba, a tak pompa wyjeta i teraz wlozyc ja tyko na probe to w cholere roboty i sie okaze ze jednak przesuwak jest zatarty i dalej tranzystor w kosmos strzeli i pompe trzeba wyjac

SPrawa jest o tyle pilna ze mam sprawdzona uzywke (o numerach jak w poscie DOMLO) za 500 zl wiec sami rozumiecie.....

P.S. dziekuje za wsparcie koledze DOMLO ( na nastepnym spocie OMEGA/VECTRA jak zwykle gratisy u mnie)

Edited by kczech

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest niuniu36

Witam pompa zamienna ale sterowniki na niej to 2 różne wersje programów jedena z wtryskiem wstępnym druga nie i działać to niestety nie bedzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...