Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Marcinnn

Padły zegary :(

Recommended Posts

Guest Marcinnn

Witam mam taki problem.

Podczas jazdy przepalił mi się bezpiecznik nr 2 tj. niby od zapalniczki i podgrzewania siedzenia , którego nie mam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Po zmianie bezpiecznika na nowy problem pojawia się znowu z chwilą przekręcenia kluczyka przepala bezpiecznik .

Dodam że przestał działać obrotomierz , wskaźnik temperatury oraz benzyny.

Autko pali normalnie , podczas jazdy świeci się kontrolka akumulatora .

Dodam że sprawdzałem zapalniczkę i wydaje się tam wszystko ok.

Już nie wiem o co w tym wszystkim chodzi , może ktoś wie za co jeszcze jest odpowiedzialny ten bezpiecznik przynajmniej będę wiedział gdzie szukać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzycho2.0

Za bardzo się nie znam ale sprawdź wszystkie przekaźniki ja miałem podobny problem z bezpiecznikiem od ogrzewania tylnej szyby i elektryki lusterek powyciągałem przekaźniki powkładałem i tak chyba ze dwa razy i pomogło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lewar81

Może problem jest prozaiczny i wsadzona zapalniczka robi zwarcie, zerknij na gniazdo czy nie mostkuje się plus z minusem, ewentualnie wykręć gniazdo, rozłącz przewody wtedy wykluczysz samą zapalniczkę, a używasz jej w ogóle?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Marcinnn

Wypinałem zapalniczkę i wszystko co mogłem na konsoli środkowej .

Dodam że gdy włączę światła to nie świeci się podświetlanie wskaźnika temp oraz benzyny.

Posprawdzam wszystko co jeszcze mogę i dam znać .

Może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lewar81

może to wina żaróweczek? u siebie miałem podobnie i to wina żarówek była, już się pokończyły, bo przecież poświetlenie licznika dopiero się włącza jak światła włączysz, nie ma innej możliwości ich włączenia (bynajmniej u mnie).

Edited by lewar81

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Marcinnn

Please login or register to see this quote.

Tak tylko że u mnie przepala bezpiecznik z chwila przekręcenia kluczyka w stacyjce bez włączenia świateł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krupski

jezeli swieci ci kontrolka aumumlaotra na odpalonym silniku to alternator poszedl sie kochac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Być może, ale nie do końca. Wiem, że decha jest wpięta w obwód z bezpiecznika. Kiedyś, jak mi żaróweczka od nawiewu zrobiła zwarę, to padło podświetlenie dechy, obrotek i coś tam jeszcze. Przy tej okazji świeciła (żarzyła się) kontrolka od ładowania. I po kluczyku paliło bezpiecznik. Jak na spokojnie obadałem co i jak, to problem znikł, bezpiecznik przestało palić, i wszystko wróciło do normy - łącznie ze zgaśnięciem kontrolki ładowania.

Pytanie do założyciela tematu, czy nie zmieniałeś podświetlenia, jakiś cudów nie założyłeś, nie podpiąłeś się gdzieś np. z CB albo jakimś podobnym urządzeniem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Marcinnn

Please login or register to see this quote.

Nie nic nie zmieniałem. Problem rozwiązał się praktycznie sam. Nie wiem jakim cudem przestało podczas jazdy grać radio. I tu szok

obrotek zaczął pracować . Wypiąłem radio zmieniłem bezpiecznik nr 2 i po wszystkim . Kontrolka od ładowania zgasła wszystkie przyrządy zaczęły działać spowrotem . Trochę to dla mnie dziwne , że to od radia w życiu bym nie pomyślał .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No właśnie, tak jak pisałem, coś robi zware a zegary głupieją i są objawy kontrolki ładowania, że niby coś walnęło w altku. Czasem pierduły denerwują a wystarczy poszukać. Czyli po włożeniu bezpiecznika wróciło do normy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Marcinnn

Tak dokładnie włożyłem bezpiecznik i wszystko wróciło do normy .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Adee

Witam, temat podobny do mojego problemu, dokladnie wyglada to tak. Wlaczam swiatla wszystko elegancko sie podswietla a gdy przekrecam stacyjke na zaplon zagsnie tylko i wylacznie podswietlenie zegarow (kontrolki oleju, recznego normalnie sie zapalaja).. coz to moze byc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Adee

Problem rozwiazany:) padl opornik na odwrocie zegarow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początek witam wszytkich forumowiczów

Chciałem się podłaączyć pod temat , bo też dotyczy zaegarów a mianowicie:

Kiedy mam samochód na zapłonie kontrolki przy zegarach świecą, jednak po uruchomieniu silnika nie zapala się żadna nawet kiedy zaciągnę ręczny.

Ktoś wie co dolega viki??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jeśli masz podstawową wersję, bez gadżetów, to lampka powinna Ci się palić czerwona od ręcznego jak zaciągniesz (!) lub (P) lub obie (tak ma mój ojciec w przedlifcie), masz też od kierunków zieloną (wspólna dla lewego i prawego) oraz niebieska od świateł długich. No i przez chwilkę po odpaleniu powinna Ci się świecić czerwona od oleju z symbolem oliwiarki. Jeśli nic Ci nie świeci/mruga, to trzeba szukać....

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymieniłem żarówki ,ale nadal po uruchomieniu silnika nie działa czerwona lampka od ręcznego

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdź czujnik przy dźwigni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dokładnie, masz tam mikrowyłącznik, który może już niedomaga. Najlepiej odepnij od niego kabel i sprawdź przejście do zegarów. A poza tym, to tak jak pisałem, były dwie opcje, nie wiem czy zależne od liftu. W starszych świeciły się dwie na raz czyli (!) i (P) a w nowszych tylko (!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...