Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
asterixs

problemy z układem wspomagania

Recommended Posts

Koledzy pomocy, nie wiem może błachy powód wiem ze bylo wałkowane ale na szybko chce miec porade w miare mozliwosci

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

chodzi o to ze rano zajechalem do pracy(jak codzien) i nic sie niedziało! wsiadam do auta po 14ej (dodam ze auto cały dzien stało w tym skwarze) odpalam i jade ujechałem moze ze 3-4km i auto na rondzie mi niechciało skrecic w lewo z trudem dałem rade zatrzymałem sie, wycieków zadnych nie stwierdziłem na asfaldzie.. mowie jade nie bede stal zgasilem auto zapalilem ale problem znów ten sam w miejscu ciezko manewrowac kiera. moze pompa mi poszła wruciłem jakoś do domu, a pare minut temu(auto stało juz w garazu) problem znikł wszystko chodzi jak przedtem, nie wiem moze to krotkotrfała przyczyna niewydajnosci pompy wspomagania.. moze od nagrzania autu cos sie stało, tak samo mam z LPG postoi na słoncu i za groma nie pracuje na LPG przełącza sie ale nie dostaje gazu do komory spalania silnik 1,8 xe

Share this post


Link to post
Share on other sites

poziom płynu sprawdziłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie moge tego cholerstwa odkrecic, zaraz pojde zrobie fotki bo na takiej srubce jest delikatny wyciek..

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

zrobiłem kilka fotek wydaje mi sie ze jest mały wyciek na przewodzie pod pompa wspomagania albo spucniete jest??

-jak sprawdziłem stan jest na maximum

Please login or register to see this attachment.

-mysle ze moze byc wyciek spod tej sruby??!!

Please login or register to see this attachment.

-lub przewód pod pompa wspomagania??

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

nie wiem zobacze jutro moze nie jest tak tragicznie moze przez te upały tak sie zdazylo??!!

Edited by asterixs

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ktoś miał podobne przypadki??

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy malym wycieku nie bedzie az takich problemow ze skrecaniem

obstawiam pompe wspomagania

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj zrobiłem 40km i żadnych objaw aby było coś nie tak ze wspomaganiem-jazda w miescie, trasa itp wszystko ok. nie wiem co mogło być przyczyna pół godzinnej niewydajności wspomagania?? dodam że podwoziłem kolezanke mamy i na czas tej jazdy wspomaganie nie dizłało a jak podjezdzałem pod tej pani brame wspomaganie działało i działa do tej pory dziwne ??!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze Viki nie lubi kolezanek mamy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

a tak na powaznie

mozesz miec poczatek konca pompy

ewentualnie magiel ale nie jestem na 100% pewien

stukalo cos??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Może listwa na maglu skorodowała i się przycina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jutro na spocie bedzie dobry temat do pogadania

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> , no i zobaczy pare osób pod maske wiec problem mysle bedzie rozwiazany.

Co do stuków to nie wiem czy takie zdażenie miało miejsce, a dlaczego?? Mam do wymiany stabilizator od strony pasażera no i jak jade to coś tak konkretnie dzwoni mi na dołkach(myśle ze spreżyna pękła i czesc siedzi i dzwoni) a podczas jazdy sa tego skutki. Aha dodam ze przy małej predkości podczas skretu w prawo czy w lewo tak jakby cos tarło metaliczny dzwiek..

ps: Piotrek brac komplet tych 14" zimówek na stalówkach na spota??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam kolegę

Ja maiłem dziś tę nieprzyjemność ,że padło mi wspomaganie .

Wcześniej miałem objawy lekkiego postukiwania jak się poruszało kierownicą , ale olałem to , mimo że podejrzewałem maglownicę .

A dziś wyjeżdżam z parkingu staje na skrzyżowaniu i co ?

Coś ciężko z kierownicą i jak do końca skręciłem koła usłyszałem rypienie pompy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> , sprawdzam poziom oleju w zbiorniczku a tam piana .

Dolewam na full i czekam . Ustało .

W prawo skręcam jest wspomaganie , a w lewo "0" i szybko ubywający olej za zbiornika .

Przekładnia zalana w okolicy gumy która nachodzi na drążek , ale tylko drążek od lewego koła .

I tu moje pytanie :

Może pękł jakiś przewód doprowadzający olej do przekładni , czy to już rozszczelnienie układu i magiel won ?

Czy też trzeba zrobić i pompę od wspomagania ?

Czy mam zaciągnąć na holu samochód , czy można nim dojechać do zakładu ?

Czy macie jakieś godne polecenia zakłady w Warszawie dzielnica Bemowo lub gdzieś opodal ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a u mnie wszystko ok od tamtego czasu

lepiej wez na hol szkoda zebys ryzykował wypadkiem lub utrudnieniami w ruchu.

ps. zdejmowałes kolo zeby zlokalizowac wyciek na tej gumie drazka kola lewego??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

No cóż samochód na holku zaciągnięty do mechanika .

Przeciek jest z marzety .

Kolo powiedział tak :

Jak było takie pykania na kierownicy trzeba było od razu zajrzeć pod samochód i sprawdzić osłony marzety , czy aby nie pękła guma osłaniająca . Przy okazji sprawdzić przecieki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> .

Dużo pisze się o pukaniu w kierownicy i co mnóstwo postów o różnych rzeczach , ale nikt nie pomyślał że może woda sobie dostała sie w okolicy listwy i rdzewieje .

Trochę rdzy na listwie i pukanie gotowe .

Jest to zdanie tego gościa i myslę że coś w tym jest .

U mnie ciekło jak ze świni z tej gumu marzety .

Dzięki Bogu ,że nie padło to w centrum w godzinach szczytu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...