Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest luzak889

brak mocy po spadku obrotów 2.0 DTL

Recommended Posts

Guest luzak889

mam problem ze swoją vectrą b, jak ją odpalę to pięknie idzie dopóki nie zejdę z obrotów, potem się muli okrutnie i buja się max 125 km/h, i tak powtarza się za każdym odpaleniem. auto było już u trzech mechaników, dwóch pierwszych nie znaleźli przyczyny tego, trzeci zaś powiedział że uszkodzony jest zawór egr. wymieniłem go i wraz jest to samo, co to może być?

Edited by luzak889

Share this post


Link to post
Share on other sites

check się nie zapala?

podłaczałeś pod kompa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luzak889

nie, wszystko jest ok. na komputerze wyskakuje cały czas jakiś błąd z obiegiem spalin i drugi coś z lampką od świecy żarowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mysle ze wywala Ci bład z recyrkulacją spalin. Najprawdopodbniej masz niesczelny układ podcisnienia. Zacznij od sprawdzenia ile Ci daje podcisnienia pompa Vacum jesli w przedziale -0,8 do -1 to jest ok. Szukaj wtedy niesczelnosci na weżykach na rurkach biegnacych do zaworków koło błotnika po stronie aku i jeden zaworek obok turbinu. W podszybiu masz tez wezyk od układu podcisnienia.Miałem podobna sytuacje u Ciebie i winna okazał sie pompa Vacum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kołcz

Ludzie chcecie naprawic swoj samochod szukacie pomocy na forum ale tez wykazcie minimum dobrej woli, checi no i troszke czasu. Nie liczcie na to ze ktos wywrozy wam z fusów co jest z waszym samochodem. Czy ciezko jest spisac kod błedu?? Byłoby duzo łatwiej nawet nie musiałbys zakładac nowego tematu ale po co??

Sorki ze sie uniosłem ale odpisuje 3 raz dzisiaj na podobny temat.

Podopwiem Ci ze podejrzewam ze masz problem z podcisnieniem i od tego bym zaczał. A reszte jak to sprawdzic znajdz sam. Przynajmniej w 3 mioch postach jest opisane jak a nie wspomne o innych którzy tez o tym pisali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luzak889

a mogę sam w domu jakoś tą pompę sprawdzić? wężyki i gumki przejrzałem to nie widać żeby były uszkodzone.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kołcz

Wiesz na oko to podobno chłop w szpitalu umarł.

Potrzebujesz vakupometr(podcisnieniomierz) mozna go kipic za 10zł do tego kawzałek gumozego przewodu paliwowego. Tak storzonym urzadzonkiem wpinasz sie pod pompe vacu i sprawdzasz. jak jest dobrze to lecisz po przewodach dalej, pozniej elektrozaworki. Inaczej tego sam nie sprawdzisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokladnie czasem sa niewielie uszkodzenia i nie zobaczysz ich gołym okiem dotego sprawdz te gumowe kolanka na wezykach podcisnienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luzak889

Kołcz jak zauważyłeś na początku tematu objeździłem trochę "fachowców" i nic to nie pomogło, poczytałem tematy innych z podobnymi problemami, zrobiłem co mogłem i jak nic nie przychodziło mi do głowy to założyłem ten temat. po wymianie egr ( nie wiem czy to przypadek czy coś pomogło) wczoraj zrobiłem prawie 300 km i było ok, ucieszyłem się ze może będzie już dobrze ale dzisiaj znów jest źle. zajmę się tym podciśnieniem i będę pisał co z tego wyszło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Z chęcią kupiłbym taki Vakupometr za 10 zł. jak coś to mogę podesłać adres na PW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kołcz

Please login or register to see this quote.

Pierwszy lepszy sklep hydrauliczny:) I juz masz:)

luzak889 nie obraz sie ale mysle ze nic nie przeczytałes. Jezeli było przez chwile ok a pozniej znowu to samo jest to albo wina pompy vacu albo któregos z elektrozaworów ktore sie przywieszaja.

Edited by Kołcz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luzak889

to że się nie znam n a mechanice nie znaczy że nie umiem czytać, i nie obrażam się, masz prawo mówić jak uważasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...