Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jakiego diesla???Pomozcie:)


Guest dolce20
 Share

Recommended Posts

Guest dolce20

Witam wszystkich!!!

Chce kupic viki w dieslu tylko nie wiem ktory silnik 1.7 isuzu 2.0 dti (101) czy 2.2 dti(125).Chciałbym azeby moja viki byla w miare dynmiczna nie ospala i ociezała..Jak jest z awaryjnoscia ww. silników??ktory jest najlepszy??najmniej awaryjny??? na co zwracac najwieksza uwage??bedzie to moj pierwszy diesel i chciałbym wiedziec jak najwiecej o tych silnikach a jak najwiecej o tym ktory mi doradzicie:) Czytałem conieco na forum i wychodzi na to ze silniki diesla w oplu nie sa zbyt dobre(takie mozna odniesc wrazenie czytajac wypowiedzi) co mi mozecie doradzic??Prosze o pomoc i wierze ze ja otrzymam bo mysle ze urzytkownicy najwiecej moga powiedzied o tych samochodach..

Pozdrawiam

P.S W razie czego mozna sie kontaktowac ze mna jeszcze droga mailowa dolce20@o2.pl

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Kołcz
Witam wszystkich!!!

Chce kupic viki w dieslu tylko nie wiem ktory silnik 1.7 isuzu 2.0 dti (101) czy 2.2 dti(125).Chciałbym azeby moja viki byla w miare dynmiczna nie ospala i ociezała..Jak jest z awaryjnoscia ww. silników??ktory jest najlepszy??najmniej awaryjny??? na co zwracac najwieksza uwage??bedzie to moj pierwszy diesel i chciałbym wiedziec jak najwiecej o tych silnikach a jak najwiecej o tym ktory mi doradzicie:) Czytałem conieco na forum i wychodzi na to ze silniki diesla w oplu nie sa zbyt dobre(takie mozna odniesc wrazenie czytajac wypowiedzi) co mi mozecie doradzic??Prosze o pomoc i wierze ze ja otrzymam bo mysle ze urzytkownicy najwiecej moga powiedzied o tych samochodach..

Pozdrawiam

P.S W razie czego mozna sie kontaktowac ze mna jeszcze droga mailowa dolce20@o2.pl

Jezeli chcesz sie dowiedziec wszystkiego o tych silnikach to poprostu dobrze poczytaj forum bo jest tego tutaj masa a podobnych tematów były setki.

Link to comment
Share on other sites

Guest dolce20

heheehe 1.7 isuzu to wiem ze za bardzo nie garnie sie do jechania:D:D najbrdziej chciałbym 2.2 dti ale ciezko jest je znalesc (allegro,otomoto)...dlatego poki co to wchodzi w gre najbrdziej (czyt.realnie) 2.0 dti tylko wiekszosc ludzi twierdzi ze zbyt dynamiczny to on nie jest..Faktem jest ze kady inaczej to odbiera,dla jednego bedzie on dynamiczny a dla drugiego nie bedzie..niestety nikt z moich znajomych nie posiada takiej viki i nie mam mozliwosci samemu to ocenic;/;/

przedewsystkim chce trafic taki egzemplarz z ktorym nie bede mial wiecznie problemow i nie bedzie mi stała tylko na serwisie lub w jakims warsztacie..ale z tym jest jak z ruletka...raz trafisz raz nie..

Link to comment
Share on other sites

mam osobiście 101 kucy i wiem teraz że gdybym brał kolejnego diesla to napewno najmocniejszego czyli 2.2

kucy zawsze mało :)

Link to comment
Share on other sites

dolce20 skad jestes ?? ja mam VB 2.0 demon predkosci to to nie jest, zawsze masz opcje chipa, po chipie juz masz 2,2 :)

Jesli chodzi o ciag i przyjemnosc jazdy brałbym 2,2 + chip.

Link to comment
Share on other sites

Guest dolce20
dolce20 skad jestes ?? ja mam VB 2.0 demon predkosci to to nie jest, zawsze masz opcje chipa, po chipie juz masz 2,2 :)

Jesli chodzi o ciag i przyjemnosc jazdy brałbym 2,2 + chip.

a Gliwice sie kłaniaja:)

Link to comment
Share on other sites

a Gliwice sie kłaniaja:)

Ja z Bytomia i moge zaprezentowac 1,7 TD :)

Sam stałem przed takim wyborem jak Ty.

Z moim obserwacji wiem, że :

1,7 TD starszy konstrukcyjnie, ale nie do zajechania, mam dwóch znajomych którzy mają auta z tym silnikiem i jeden już an na koncie 450tys km i nie bierze oleju, działa ciagle tak samo czyli bardzo dobrze.

Brak komputera w tym aucie, wiec odpada kolejna rzecz która sie może zepsuć. nie ma problemu z pompą ( jak w 2,0 i 2,2).

Co do osiągów to mi wystarczają, troche słaby w dolnej partii obrotów, ale po 2,5 tyś jak sie załaczy turbina juz czuć tę moc :D

I silnik o wiele cichszy niż mocniejsze diesle. Spalanie miasto ok 7l. W sprzedaży VB z isuzu 1995-1997 więc wszystkie modele mają już ponad 10 lat.

Mocniejsze diesle, no sa poprostu mocniejsze :) Mają komputer. Pompę, z którą jak wiesz trzeba sie liczyć, że może przyjść ten moment...

Spalanie ciut mniejsze niż isuzu, no ale jak ktoś ma ciężką noge to bedzie tak samo.

Link to comment
Share on other sites

Guest michi87

jeżdze viki 2.2 dti w kombi ipowiem że ma to dziadostwo troche mocy :)

osobiście polecam ten silnik bo jak przejechałem sie 2,0 to nie maił odejscia

jesli chcesz dobry silnik w trasy to polecam właśnie 2,2

jesli chcesz dobry silnik do ,,malych wyscigow,, to polecam 2.2

jesli chcesz bezpiecznie i dynamicznie jezdzic to polecam 2,2

jeski mało mocy to chip (zamiast 125km bedzie ok155km)a wtedy to juz niczego wiecej nie zechcesz :)

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich!!!

Chce kupic viki w dieslu tylko nie wiem ktory silnik 1.7 isuzu 2.0 dti (101) czy 2.2 dti(125).Chciałbym azeby moja viki byla w miare dynmiczna nie ospala i ociezała. [...]

Masz straszny rozrzut cenowy. Viki z silnikiem 1.7 bedzie z lat 95-97 z cena okolo 10tysiecy zl a natomiast z silnikiem 2.2 bedzie z lat 2000-2003 z cena nawet ponad 20000 (Zender)

Jezeli cena (10 czy 20tys) nie jest wazna to szukaj silnika 2.2. Pomijajac sam silnik to samochod bedzie znacznie mlodszy, po lifcie.

Edited by Baranek
Link to comment
Share on other sites

Guest dolce20
Mysle oczywiscie o wersji juz po lifcie:)

to juz wiem;) w ger w tym momencie wchodzi 2.0 dti lu 2.2 dti:) tylko gdzie zdobyc ta bestie 2.2 dti...bo wszedzie jak sa to albo uszkodzone albo dobrze pukniete albo chca takie pieniadze ze szkoda gadac;p

Link to comment
Share on other sites

Guest dolce20
to juz wiem;) w ger w tym momencie wchodzi 2.0 dti lu 2.2 dti:) tylko gdzie zdobyc ta bestie 2.2 dti...bo wszedzie jak sa to albo uszkodzone albo dobrze pukniete albo chca takie pieniadze ze szkoda gadac;p

a jak jest z awaryjnoscia 2.2 dti???jest moze mniej awaryjny niz 2.0dti???czy tutaj roznica jest tylko w ilosci koni??

Link to comment
Share on other sites

Co do awaryjności to nie ma reguły... Czy 2.2 czy 2.0. Awaryjność zależy w jakim stanie auto kupisz, i jak będziesz dbał o nie...

Ja mam 2.0 i mi wystarcza... jeździłem mocniejszymi autami... Ale Diesla Opla nie kupuje się do wyścigów tylko do ekonomicznej i w miare dynamicznej jazdy...Takie jest moje zdanie. Chcesz diesla do wyścigów, to kup coś z grupy VW...

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Guest dolce20
Co do awaryjności to nie ma reguły... Czy 2.2 czy 2.0. Awaryjność zależy w jakim stanie auto kupisz, i jak będziesz dbał o nie...

Ja mam 2.0 i mi wystarcza... jeździłem mocniejszymi autami... Ale Diesla Opla nie kupuje się do wyścigów tylko do ekonomicznej i w miare dynamicznej jazdy...Takie jest moje zdanie. Chcesz diesla do wyścigów, to kup coś z grupy VW...

Pozdrawiam.

wyscigi mnie wlasnie nie interesuja...chce jezdzic poprostu i miec ladne auto z klasa:D:D ale wiadomo nie chce tez zebby doszło do takiej sytuacji iz podczas wyprzedzania tira totez maluszka zawiesze sie z braku mocy albo nie uciekne z jakiej powazniejszej sytuacji..

Link to comment
Share on other sites

Guest FIGIELP

kolego szybki opis

Mam 2,2 DTI + CHIP i jestem bardzo zadowolony, spalanie normalne, jak napisz eże schodzi poniżej 6 l a mam ok 155KM to normalna sprawa, w mieście beż walczenia z gazem i szukana ambitnych wynik na poziomie 6 litrów jest OK. !0 też zje, ale coś za coś, 10 jak latasz szybko i masz ciężką noge, a tak nawiasem mój kuzyn ma 2,0 101KM usiadłem tam i.............. błagam was to fajne auto ale ...... kuzyn , czy wujek byli zachwyceni osiągami. zapinam CAMPING i ... jade a wypzedzać też sie nie boje bo idzie jak 2,0 bez obciążenia ... PO PROSTU 2,2 DTI + CHIP i masz wszystko.

Link to comment
Share on other sites

Witam i ja sie wypowiem w temacie co do silnika zdecydowanie na korzysc 2,2 dti dynamika spalanie i radosc z jazdy lepsza niz 2,0 dti niby 25 km wiecej ale jest pozatym po chipie mozesz 150 wyciagnac wiec smiga to w miare jakos awaryjnosc na takim samym poziomie jak 2,0 moze ciut mniejsza i dlatego polecam 2,2 dti jako, ze tez taki posiadam :)

Link to comment
Share on other sites

co do ceny to tez szukaj w miarę z górnej półki ponieważ te tanie !!! wcale póżniej na tańsze nie wyjdą i zaczniesz w nie wkładać pieniądze. Lepiej wydać wieksze pieniążki na poczatek i mieć spokój. przeważnie jak coś dolega to samochód jest tańszy. Co do silników ; po dwóch wybierz mocniejszy - spalanie nie dużo większe ale zawszet o 125km a nie 101km.

Link to comment
Share on other sites

Guest dolce20
tak dotyczy VB

chce wlasnie wydac ciut wiecej pieniedzy zeby nie miec niespodzianek na samym poczatku...suma sumarum roznie to bywa i nigdy sie nie wie tak naprawde na co sie trafi..drozsze nie zawsze znaczy lepsze,ale bede starał sie trafic dobry egzemplarz z ktorego bede zadowolony i bedzie mnie cieszył całym soba:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...
UP