Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jakie Lampy Tylne do mojej Vikuni?


Recommended Posts

Siemanko wszystkim,chce zmienic lampy tylne w swojej Viki co proponujecie jaki kolorek lamp,kolor mego autka do ten złoty metalic jak wiekszosc Vectr B ktorych kula sie po Europie troszke...Wrzucajcie jakies linki bo sam niewiem co dobrac dobrego zeby niebyło wiochy!!!pozdro. B)

Edited by zubek73
proponuje rozejrzeć się trochę po forum - mamy tu różne działy i parę tematów o lampach - tym razem przenoszę / zubek
Link to post
Share on other sites

Kupując lampy na tył patrz czy mają homologację, jesli ktoś w ciebie uderzy i będzie upierdliwy to wyjdzie na twoją winę ponieważ lampy nie miały homologacji ( tak jakbyś ich wcale nie miał ) Te lampki co pokazałeś są bardzo fajne, według mnie będą pasować 8)

Link to post
Share on other sites

mam kilka fotek jak te lampy wygladaja na ciemnej viki i na takiej w Twoim kolorze. Sam najpewniej takie lampy bede kupowal dla siebie :)

288af1c899d87dcam.jpg 3d0b85e1cf27e93dm.jpg 7d9cb1d65514181em.jpg f71ec2af7974385am.jpg

Link to post
Share on other sites

isha no ta pierwsza fota z lewej jest całkiem dobra.Chyba cos takiego chciałbym mieć.Chociaz niewiem czy jakies ciemniejsze by niepasowały lampy kupić dodam ze mam czarne szybki z tyłu... B)

Link to post
Share on other sites

tylko przyjacielu te lamppki robi albo irmsher (na tory daje homologację) albo jakies inne firmy kore homologacji nie dają

wiec uwazaj z kupnem takich lampionow !

Link to post
Share on other sites

Oki Domlo!Dzieki za porady bo w sumie wczesniej niewiedziałem o co chodziło dokładnie z tą homologacją!

Link to post
Share on other sites

tylko musisz wiedzieć że te lampy są do przedlifta więc jeśli masz polifta to może to się nie koniecznie dobrze komponować liniami bo polft ma na klapie przetłoczenie biegnące przez lampy w..g mnie lepszym rozwiązanie będą cleary :) tylko delikatnie różniące się od standardowych

Link to post
Share on other sites

Moja Viki jest przed liftem 97rok,tylko sam przerobilem bude na polifcie ^_^ takze bedzie dobrze.

Link to post
Share on other sites

No mam zamiar zmienic zderzak polifcie tylny,klapa zostaje od przed liftowej.Cos mi sie niepodoba w tej klapie po lifcie ten górny rand tak jakos nie pasuje.Mysle ze ze zderzak tylny od poliftowej viki powinien spokojnie podejsc...Jak myslisz Bako?

Edited by nanek84
Link to post
Share on other sites

podejść to podejdzie ale trzeba będzie kombinować z oświetleniem tablicy rej. bo masz teaz w zderzaku a w polifcie jest w klapie a poza tym zderzak polifcie + lampy i klapa przedliftowa razem bądą pasować jak wół do karety :)

Link to post
Share on other sites

Będzie dobrze cos się wykombinuje z oswietleniem ,mysle ze zderzak będzie dobrze wyglądał własnie przy starej klapie bo nowa poliftowa klapa jest do banii i tyle jesli chodzi o moja opinie!No z reszta zobaczymy jak założe!

Link to post
Share on other sites

To fajnie dobrze wiedziec ishan! a ja wlasnie znalazłem takie lampy jak chciałem tu w Belgi niedaleko mnie bo w sumie 30km. odemnie wrzucam link jak ktos chce zobaczyc http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Opel/...000_di_16v.html

Powiem odrazu ze cena mi sie udała za te lampy 30eur. na nasze ponad 120zł to chyba nie dużo!

Edited by nanek84
Link to post
Share on other sites

Yoo!! sokoli_majster a bo ja to taki skromny Jestem to co mam sie chwalić! B) a ze dopiero się zaczynam wkręcać w te oto Zajefajne forum to co ja mogę więcej! Pewnie czemu nie można sie spotkac jakoś niedługo w Zagancu zrobic mały zlocik i narobić zadymy :lol: ja za jakies 2tyg. bede w Polsce bo teraz siedze w Belgi trza pracowac.Dobra a teraz pochwale sie co zakupiłem za lampiony bi xenony do mojej Vectruni...

http://img20.imageshack.us/i/090623204739.jpg/

dzis zakładałem ;) po pracy...

Edited by nanek84
Link to post
Share on other sites

Tak sprawdzałem i wygląda na to że mają homologacje,są napisy i takie tam symbole to myslę ze to jest to!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP