Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Adasd

Zmiana kierownicy ze zwyklej na OPC

Recommended Posts

Witam

Kupilem sobie kiere z VB OPC bez tasmy. Sam mam VB z 97 roku czyli przedlifta z kierownica multifunkcyjna, przelozylem sobie dzisiaj zakupiona wczsniej kierowce i niestety zonk. Po podlaczeniu aku i przekreceni zaplonu swieci ci kontrolka jaskow (bledu jeszcze nie odczytalem). Po blizszym przyjzeniu sie gniazdom poduszek stwierdzilem pewna subtelna roznice ktora powoduje ze wtyczka z mojej tasmy nie siedzi dobrze w "nowej" kierownicy (zalaczone zdjecia). Teraz mam pytanie czy ta kiera moze nie pasowac do przedlifta i z tad blad czy tez kiera jest uszkodzona i nadaje sie do zwrotu.Po lewej poduszka OPC po prawej moja dotychczasowa.

Edited by Adasd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kup taśmę od poliftowej kiery sport i będzie ok. Poza tym zmieniłeś airbag na inny więc moze sie zapalić kontrolka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błąd wynika z różnicy oporności pomiędzy jednym a drugim jaśkiem. To normalne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W takim ukladzie nie ma szans zeby to poprawnie dzialalo cz tez jak kolega PiTi_pce napisal wystarczy wymiana tasmy na poliftowa ??

Edited by Adasd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zmieniasz taśmę jedziesz na wykasowanie błędu i powinno działać. Sam mam ten zabieg przed sobą bo kiera leży już od lutego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by PiTi_pce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie jestem pewien czy wymiana taśmy jest konieczna - wydaje mi się, że wystarczy wymiana wtyczki + kasowanie błędu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie zauwazyłem różnicy w tasmie miedzy przed a po liftem Ale zauwazyłem ze w anglikach są inne wtyczki Tez to przerabiałem. Jak CI sie uda je przełożyc to tylko kasowako błedu i bedzie chulac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W tym przypadku obydwie kierownice sa Europejskie. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi, musze poszukac odpowiedniej tasmy lub tez samej wtyczki. Jak rowiaze problem to sie z Wami podziele informacjami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak juz wczesniej obiecalem wstawiam zdjecia wtyczek bo AB z jakimi sie spotkalem podczas tej wymiany

Pierwsze trzy zdjecia to wtyczka ktora mialem w swoim aucie a nastepne fotki to wtyczka ktora pasowala do zmienianej przeze mnie kierownicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...