Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

spadek mocy po wymianie uszczelniaczy wtryskiwaczy


wojciech12
 Share

Recommended Posts

wymieniłem w mojej VB 2.0 DTI - 97 na SO uszczelniacze na wtryskiwaczach i straciłem moc silnika, objawy sa takie, że jak depczę gazem, to czuję że silnik chce jechać ale niestety jedzie jak zwykły diesel.

Kiedyś miałem podobne objawy, ale wymieniłem przepływomierz i było ok. Te objawy są podobne, przy walniętym przepływomierzu był mułowaty a teraz nie, tylko brak jest mu depnięcia.

co to może być

Link to comment
Share on other sites

Check sie zapala czy nie ???

Sprawdz rurki podcisnienia. Moze przy grzebaniu cos niechcacy rozpiales

Link to comment
Share on other sites

wymieniłem w mojej VB 2.0 DTI - 97 na SO uszczelniacze na wtryskiwaczach i straciłem moc silnika, objawy sa takie, że jak depczę gazem, to czuję że silnik chce jechać ale niestety jedzie jak zwykły diesel.

Kiedyś miałem podobne objawy, ale wymieniłem przepływomierz i było ok. Te objawy są podobne, przy walniętym przepływomierzu był mułowaty a teraz nie, tylko brak jest mu depnięcia.

co to może być

Check się świeci ?

Podciśnienia podpiąłeś ?

Wąż od IC do kolektora jest prawidłowo zaciśnięty ?

Które uszczelniacze wymieniałeś ? Jeśli chodzi Ci o trawersy - podczas ich wymiany trzeba unieść wałek, czy przypadkiem łańcuch nie przeskoczył ? Wałek nie został zbyt mocno dokręcony ? Blokowałeś pompę lub znakowałeś koło i łańcuch ?

Dokręciłeś porządnie wtryskiwacze ? Może kolektor ssący nie jest dobrze dokręcony, wymieniałeś uszczelki czy zostały stare ? Nic nie grzechocze podczas pracy silnika ?

Link to comment
Share on other sites

Check się świeci ?

Podciśnienia podpiąłeś ?

Wąż od IC do kolektora jest prawidłowo zaciśnięty ?

Które uszczelniacze wymieniałeś ? Jeśli chodzi Ci o trawersy - podczas ich wymiany trzeba unieść wałek, czy przypadkiem łańcuch nie przeskoczył ? Wałek nie został zbyt mocno dokręcony ? Blokowałeś pompę lub znakowałeś koło i łańcuch ?

Dokręciłeś porządnie wtryskiwacze ? Może kolektor ssący nie jest dobrze dokręcony, wymieniałeś uszczelki czy zostały stare ? Nic nie grzechocze podczas pracy silnika ?

tak, wymieniałem te uszczelniacze pod wałkiem, to znaczy nie ja sam osobiście, tylko na stacji obsługi mi wymieniali, że nie wiem jak to robili ale moim zdaniem na chłopski rozum to powinni to poznakować.

Jednak dzisiaj dokładnie sprawdziłem wszystkie gumki podciśnienia i okazało się, że nie był podpięty wężyk na pompie, założyłem i od razu lepiej ale sądzę , że jutro pojadę do nich aby dokładnie sprawdzili co jak zrobili.

Link to comment
Share on other sites

tak, wymieniałem te uszczelniacze pod wałkiem, to znaczy nie ja sam osobiście, tylko na stacji obsługi mi wymieniali, że nie wiem jak to robili ale moim zdaniem na chłopski rozum to powinni to poznakować.

Jednak dzisiaj dokładnie sprawdziłem wszystkie gumki podciśnienia i okazało się, że nie był podpięty wężyk na pompie, założyłem i od razu lepiej ale sądzę , że jutro pojadę do nich aby dokładnie sprawdzili co jak zrobili.

Nie wierzę, że nie zaświeciła się kontrolka check przy nie podpiętym w ogóle układzie podciśnień do pompy...

Raczej będzie dobrze ale dla pewności pojedź do nich, niech jeszcze raz to sprawdzą...

Link to comment
Share on other sites

Nie wierzę, że nie zaświeciła się kontrolka check przy nie podpiętym w ogóle układzie podciśnień do pompy...

Raczej będzie dobrze ale dla pewności pojedź do nich, niech jeszcze raz to sprawdzą...

check świecił i świeci z innej przyczyny - prawdopodobnie jest to wina wyłącznika świateł STOP

Link to comment
Share on other sites

check świecił i świeci z innej przyczyny - prawdopodobnie jest to wina wyłącznika świateł STOP

... a po czym tak wnioskujesz ? jeśli świeci się kontrolka silnika check ( na zegarach a nie na Midzie czy Tidzie ) to nie jest to wina wyłącznika świateł stop. Podepnij się pod komputer, niech Ci odczytają błędy, zapisz je i będziesz wiedział o co chodzi...

Link to comment
Share on other sites

a ja podepne sie do tematu bo po wymianie uszczelniaczy nie dość ze coś grzechocze w silniku szczególnie słychać to przy gaszeniu auta albo gdy auto troszke postoi na biegu jałowym to jeszcze sie mulowata zrobila np. przy normalnej jezdzie trzymając gaz lekko wciśnięty w stałej pozycji auto jedzie i nagle ni z tego ni z owego dotaje kopa. obroty nie maja znaczenia raz to jest w granicach 1300 raz 1700 ma ktoos jakies pomysly?nie pala kontrolka nie ma bledow y20dth

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP