Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wyciek oleju - tylko skad?


kamil_p
 Share

Recommended Posts

oglądałem wczoraj auto od spodu i zauważyłem, że tył skrzyni biegów jest ubrudzony w świeżym oleju(ta część między grodzią pasażerską), cieknie gdzieś z okolicy nad skrzynią biegów ale nie udało mi się zaobserwować dokładnie skąd... góra obudowy przekładni jest mokra, łącznie z tym krzyżakiem przy skrzyni od zmiany biegów. macie jakieś pomysły skąd ten olej tam się bierze? może to jakaś popularna usterka?

Link to comment
Share on other sites

simering na wybieraku biegów. koszt 25zł w ASO wymiana w innym warsztacie około 150zł. jak zdiagnozujesz i się zdecydujesz mam simering i pokrywę z wybierakiem do F18, możemy się dogadać.

Edited by Arowrobel
Link to comment
Share on other sites

simering na wybieraku biegów. koszt 25zł w ASO wymiana w innym warsztacie około 150zł. jak zdiagnozujesz i się zdecydujesz mam simering i pokrywę z wybierakiem do F18, możemy się dogadać.

hmm... to moze sprawdze ile tego oleju mi juz ubylo... 150zl az sobie licza za wymiane tego? skapilkowana to jest operacja? trzeba wyciagac skrzynie czy od gory jest dostep?

Link to comment
Share on other sites

Wymiana w/g mnie nie jest aż tak skomplikowania odkręcasz całą pokrywę z wybierakiem od góry o ta wszystko. nowa uszczelka.

Ale na początek wymyj i sprawdź ile tam wycieka. Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Wymiana w/g mnie nie jest aż tak skomplikowania odkręcasz całą pokrywę z wybierakiem od góry o ta wszystko. nowa uszczelka.

Ale na początek wymyj i sprawdź ile tam wycieka. Wieczorkiem zrobię fotke tej części to zobaczysz czy taką sama masz.Pozdro

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest urbek
Wymiana w/g mnie nie jest aż tak skomplikowania odkręcasz całą pokrywę z wybierakiem od góry o ta wszystko. nowa uszczelka.

Ale na początek wymyj i sprawdź ile tam wycieka. Wieczorkiem zrobię fotke tej części to zobaczysz czy taką sama masz.Pozdro

Od gory tzn od srodka samochodu?

Link to comment
Share on other sites

Pozwolicie ze podepne się pod temat.

Robilem u siebie min. wymiane uszczelniaczy polosi i walka głownego bo ciekl mi olej ze skrzyni.

Po wymianie w zasadzie zaczeło cieknąć od nowa. Chlopaki w warsztacie powiedzili mi podczas tych wymin ze to niby wysprzeglik ktory załozylem rok temy przy zmianie sprzęgla (komplet luk, wysprzęglik orygfinalny fabryczny).

Zminilem wysprzeglik znow na taki sam nowy i znow to samo czyli jednak to nie cieknie z wysprzeglika.

Olej spływa wydaje mi sie od góry, potem skapuje na sanki i leci po podluznicy na katalizator co powoduje smierdzenie palonego oleju.

Nie wiem juz co to moze byc, czy w skrzyniach f 25 uszczelniacz wybieraka moze powodować takie wycieki?

1. caly ten kawalek jest mokryw oleju (wczoraj wycieralem do sucha, zrobilem 100 km), olej leci z góry

2. tutaj sie zbiera i kapie

3. Tutaj również jest mokro i dalej leci na katalizator.

Wykluczam magiel, jest suchy, regenerowalm poza tym porzadnie.

Wybierak? jesli tak to wybaczcie ale to oznacza ponowne sciągnięcie skrzyni? bo x25xe sie chyba nie da inaczej:(

Nie cieknie nic jak auto stoi, dopiero podczas jazdy...

post-13867-1245312390_thumb.jpg

Edited by SNOWSURFER
Link to comment
Share on other sites

Pozwolicie ze podepne się pod temat.

Robilem u siebie min. wymiane uszczelniaczy polosi i walka głownego bo ciekl mi olej ze skrzyni.

Po wymianie w zasadzie zaczeło cieknąć od nowa. Chlopaki w warsztacie powiedzili mi podczas tych wymin ze to niby wysprzeglik ktory załozylem rok temy przy zmianie sprzęgla (komplet luk, wysprzęglik orygfinalny fabryczny).

Zminilem wysprzeglik znow na taki sam nowy i znow to samo czyli jednak to nie cieknie z wysprzeglika.

Olej spływa wydaje mi sie od góry, potem skapuje na sanki i leci po podluznicy na katalizator co powoduje smierdzenie palonego oleju.

Nie wiem juz co to moze byc, czy w skrzyniach f 25 uszczelniacz wybieraka moze powodować takie wycieki?

1. caly ten kawalek jest mokryw oleju (wczoraj wycieralem do sucha, zrobilem 100 km), olej leci z góry

2. tutaj sie zbiera i kapie

3. Tutaj również jest mokro i dalej leci na katalizator.

Wykluczam magiel, jest suchy, regenerowalm poza tym porzadnie.

Wybierak? jesli tak to wybaczcie ale to oznacza ponowne sciągnięcie skrzyni? bo x25xe sie chyba nie da inaczej:(

Nie cieknie nic jak auto stoi, dopiero podczas jazdy...

jedno pytanie. czy olej jest napewno ze skrzyni (odcien czerwonawy), czy moze to olej silnikowy.

pytam bo u mnie wyciek spod miski olejowej powoduje podobne zabródzenia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Witam, wycieka mi z wybieraka skrzyni biegów olej. Zastanawiam się czy samemu tego nie wymienic, kupiłem simering i uszczelke i olej na dolewkę. Czy może Ktoś doradzić jak do tego sie zabrać, żeby czegoś nie sp*****zielić ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP