Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Polecane warsztaty na Warmii i Mazurach - Elblag, Olsztyn, okolice............


Guest krzychool
 Share

Recommended Posts

Guest krzychool

witam

prosze poleccie jakis warsztat w olsztynie, najlepiej niedrogi, w ktorym mozna bez zadnych obiekcji oddac VB do naprawy, szczegolnie jesli chodzi o elektryke.

wpiszcie takze warsztaty, ktore stanowczo odradzacie (krotko mowiac: partaczy).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Polecane przeze mnie:

Klimatyzacja

Towarowa 20

Olsztyn Baza PKS

tel. 50513209

Mechanika

Krzysztof Pietruszko

ul. Zakole

Olsztyn -Jaroty

602332740

Elektryka

Pomoc Drogowa

Tomasz Rozwadowski

(ma dobrego elektryka)

0-89 523 02 38

Lubelska 43i Olsztyn

Edited by Arowrobel
Link to comment
Share on other sites

Elektryka, komputer i gaz

Edward Stocki ,, EDI,,

Olsztyn

ul. Bażyńskiego 12

tel. 089 527 27 40

kom. 0 504 268 215

Mechanika i opony

PIT STOP Serwis Opon S.C.

ul. Kołobrzeska 38

10 – 434 Olsztyn

Tel. +48-89-533-66-66

E – mail: pitstop01@wp.pl

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

POLECANE :))

Klimatyzacja

- CAR GAZ lubelska

Mechanika

- Marcin, warsztat ma w Klebarku malym tel. 607-253-774

Geometria oraz zbieznosc

- nie pamietam jak sie nazywa, ale miesci sie np. REALA obok komisu samochodowego

dobrze robia i nawet tanio

NIE POLECANE!!!

GEOMETRIA

- PASZKOWSKI - cwaniak, sprzet ma slaby, slabo sie znaja. Jak juz cos robi to wymysla 1000 innych rzeczy do zrobienia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

a możecie polecić dobry zakład w Olsztynie, w którym obiję kierownicę skórą??

a nie latwiej szybciej i taniej bedzie poszukac na forum od ludzi fabryczna znalezc.

W olsztynie hmm tutaj mozesz sprawdzic

Barcz Piotr Rymarstwo

* Olsztyn, ul. Skłodowskiej-Curie 27

* tel. 89 5359727

pozdrawiam

Edited by dewman
Link to comment
Share on other sites

Polecam

Mechanika

Krzysztof Pietruszko

ul. Zakole

Olsztyn -Jaroty

602332740

W Morągu jest jeszcze dobry mechanik / blacharz

Zbyszek Klonowski

ul. 11 listopada

508319450

obszywanie kierownic skórą tel: 507984715 ( znajomy tam obszywał. Nie jest tanio ale dobrze mu obszyli. Nie sprawdzałem osobiście więc wstrzymuję się od oceny ) Umówmy się, że do przetestowania jest ten zakład (:

Edited by Ghost
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

W temacie polecanych warsztatów w Olsztynie:

potwierdzam: Mechanika

Krzysztof Pietruszko

ul. Zakole

Do naprawy swoje samochody oddaje tam większość znajomych z pracy i wszyscy byli zawsze zadowoleni.

zdecydowanie ODRADZAM:

Auto-Service

Tadeusz Ceglarz

ul. Metalowa 3

Właściciel zupełnie nie zna się na mechanice, o elektryce już nie wspominając.

Kwota rachunku podawana z rękawa, a po robocie zapomnij o fakturze :]

Dyskusyjna kwestia co do:

PHU Czech Serwis

ul. Sprzętowa 6

Robiłem tam dwa razy. Polecony warsztat przez znajomego. Z jednej strony wydaje się, że chłopaki robią dobrze doradzając co "jeszcze należałoby" wymienić lub naprawić a przy rachunku można ponegocjować- ale wyjeżdżając zawsze miałem jakieś wrażenie że zostałem na coś naciągnięty. Raz znalazłem po robocie pod maską 30cm śrubokręt luzem- aż strach co by było jakby wpadł w niewłaściwe miejsce gdy jechałem autostradą...

Edited by Edge
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

poszukuję konkretnego gazownika (który mnie nie naciągnie z tytułu, że jeżdżę na innych blachach) do naprawy, albo regulacji instalacji II gen(chyba) z komputerem AUTRONIC AL 700. oczywiście z Olsztyna,

Może ma ktoś takiego znajomego, albo zna takiego :D

Link to comment
Share on other sites

poszukuję konkretnego gazownika (który mnie nie naciągnie z tytułu, że jeżdżę na innych blachach) do naprawy, albo regulacji instalacji II gen(chyba) z komputerem AUTRONIC AL 700. oczywiście z Olsztyna,

Może ma ktoś takiego znajomego, albo zna takiego :D

Witaj

Jak dla mnie najlepszy gazownik w Olsztynie to CAR GAZ :))

jezdzie tylko i wylacznie tam :)

15 lat na rynku. ceny normalnie ( nie patrza na blachy ) :)) glownie z pod Olsztyna przyjezdzaja ;)

ich strona

http://www.cargaz.com.pl/

zadzwon zapytaj

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam

teraz ja jestem w potrzebie wiedzy :) hehe

sluchajcie gdzie w Olsztynie jest jakis gosc, ktory sprawdzi mi cisnienie silnika:))

dzieki :)

Link to comment
Share on other sites

Mechanika

Krzysztof Pietruszko

ul. Zakole

Olsztyn -Jaroty

602332740

zapytaj czy ma czas. To dobry spec (:

Edited by Ghost
Link to comment
Share on other sites

Pietruszko. Przeglądaj temat (:

he

temat to ja znam od samego poczatku powstania go :)

zgadzam sie znam typa dlugie kolejki do niego, ale czy dysponuje sprzetem do sprawdzenia cisnienia... watpie garaz ma maly. Chyba, ze jestes pewien, ze ma sprzet.

Link to comment
Share on other sites

Witam

teraz ja jestem w potrzebie wiedzy :) hehe

sluchajcie gdzie w Olsztynie jest jakis gosc, ktory sprawdzi mi cisnienie silnika:))

dzieki :)

Zapraszam na Spota urodzinowego do Tolkmicka !!!!

Jako sprzęt oddziałowy mamy miedzy innymi miernik ciśnienia w silniku :)

Dojedź a będzie free !!! ( link poniżej )

Spot urodzinowy

Link to comment
Share on other sites

Guest miraslaw

Witam Klubowiczów!

ZDECYDOWANIE odradzam:

PHU Max. Sebastian Wąsowicz

Adres: Dąbrowskiego 5b, 10-900 Olsztyn

Telefon: 691693203

Już tłumacze dlaczego. Rzecz się miała pół roq temu. Moje auto straciło moc, jako że byłem w pobliżu i strasznie mi się spieszyło oddałem je do w/w mechanika. Po wstępnych oględzinach powiedział, że tego samego dnia będzie do oddania. Rzekomo wina miała być najpierw przepływomierza. Gdy przyszedłem po odbiór zobaczyłem rozkręconą górę silnika i mechanika który coś tam czyścił (kolektor chyba). Powiedział wtedy ze to jednak EGR i kazał przyjsc na drugi dzien. Oczywiscie nazajutrz okazało się że to dalej nie to, auto jak nie mialo mocy tak nie ma. Zdenerwowany zaczalem sam szukac na forum co to moze byc i juz sam doszedlem jak sprawdzic przyczyne awarii. No ale jak poszedlem kolejnego dnia to juz zrobil. Okazalo się ze turbo się wogole nie załączało ponieważ była pęknięta membrana w zaworze sterującym. Wg mnie powinien juz na samym poczatku sprawdzic czy dmucha powietrze z turbiny o czym mu cały czas mowiłem, że wg mnie jest tak jakby się turbina nie załączała. No ale już odpuściłem i pytam ile za tą przysługę, on na to że 380,-. Aż mnie zatkało! Pytam za co, za kawałek gumki? On na to, że długo się z tym babrał i szukał przyczyny. Po chwili przyszedl drugi i zaczal wykrzykiwac, że nie wiem ile kosztuje robotogodzina i zebym na drugi raz poszedl do pana mietka do garażu pod blokiem :D Udało mi się zbić na 320,- oraz gratis wymiane oleju i filtrow. Dramat! Koszmar!

Wg mnie nie mieli wogole komputera, bo jak powiedzialem zeby mi też w komputerze ustawili wymiane oleju to się okazalo ze nie maja kompa do tego:D

Co lepsze, jak skrecali to mi tak docisneli osłonę (ta plastikowa) od silnika ze az pekla. Na drugi dzien jak pojechalem powiedziec co to ma byc, to mieli mi załatwic jakas ze szrotu. Dzwonilem i dopytywalem sie co drugi tydzien o nią i tak przez 7 miesiecy. Cały czas zbywali i grali na zwloke. Tydzien temu w koncu była:) Niestety łudziłem się:) jak po nia przyjechalem to powiedzial ze niestety chlopaki tak ja polozyli na półce, że pękła:) Odpowiedzialem, że mam dość już tego ciągłego zwodzenia i wziąłem spowrotem tą swoją pękniętą. Zawinąłem się na pięcie i pojechałem.

Jednym słowem NIE POLECAM! Szkoda pieniędzy i nerwów przede wszystim!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Ziemo

"D i D" S.C. Serwis Ogumienia‎

Przemysłowa 5A

14-100 Ostróda

89 646 30 06

NIE POLECAM!!!!

oszusci i kanciarze jesli nie ma sie tam znajomego.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Witam Wszystkich! Niech ktoś poleci tani ale dobry serwis klimatyzacji bo podobno mam rozszczelniona sprężarkę a okazało się to zaraz po nabiciu jak odjechałem. Chce sprawdzić czy to to i za ile zrobią z nabiciem. Dzięki!

Link to comment
Share on other sites

Witam Wszystkich! Niech ktoś poleci tani ale dobry serwis klimatyzacji bo podobno mam rozszczelniona sprężarkę a okazało się to zaraz po nabiciu jak odjechałem. Chce sprawdzić czy to to i za ile zrobią z nabiciem. Dzięki!

Witaj

sluchaj jest taki zaklad, jedziesz baltycka mijasz wiadukt i jest skrzyzowanie ze swiatlami, walisz w prawo i tam gdzies jest. Kumpel mi polecil, sam nie mialem okazji sprawdzic ale sie wybieram, bo mi padla. Na razie moje auto stoi u mechanika ;/

Link to comment
Share on other sites

Witajcie...

znowu problemy..szukam DOBREGO elektryka samochodowego ale naprawde dobrego zna ktos

bylem u Ediego ... moim zdaniem partaczy 2 tyg auto u niego stoi i g***o nic nie zrobilem

kogos kto umnie programowac sterownik (komputer) auta..

dzieki

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Wlasnie moja vectrzyna stoi u pietruchy mam nadzieje ze szybko sie z nia upora bo ma droga roboczogodzine :D

Vectra odebrana do wymiany czujnik cisnienia klimy. A przy okazji fura ghosta czekala jako kolejna na wjazd :D

Edited by Królik
Link to comment
Share on other sites

moja już zrobiona (: Nowy rozrząd i pompa wody.

PS: Królik.... ten czujnik położenia wałków rozrządu to po prostu był poluzowany we wtyku i czasami jak auto podskoczyło na dołkach to działy się siupy (: Wszystko działa poprawnie a no i vectra zostaje w rodzinie (:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

witam i pozdrawiam Warmie i Mazury:)

Najprawdopodobniej moj tato zmierzajacy z ustronia morskiego do gietrzwałdu bedzie potrzebował pomocy mechanika z Waszego regionu. zatankowal paliwo przejechal 100 km i auto w trakcie jazdy zgaslo, nie wlaczyl sie tryb awaryjny, zadna kontrolka sie nie zaswiecila , po prostu zgasl. odczekal 30 minut auto odpalilo objechal znowu paredziesiat km i znow to samo. teraz stoi gdzies miedzy Laseczna?? a Ostróda i znow to samo. Kazalem mu odkrecic korek paliwa, byc moze zapowietrza mu uklad, auto odpalilo i na razie jedzie w kierunku ostródy, ale nie wiqadomo ile uda mu sie przejechac.:(

znow soi:(

a zapomnialem o najwaznijszym auto to astra 2 z silnikiem 1.7 diesel

Panowie no i klops Pan Pietruszko nie zadziała bo ma terminy na koniec sierpnia. Znalazlem diesel serwis w Olsztynie na ulicy Sprzetowej 4. ktoś mógłby cos na temat tego warsztatu napisać??

Edited by alen59
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...
UP