Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pytanko


pajo44
 Share

Recommended Posts

pytanko dotyczy sprzęgła czy jest mozliwe aby slizgało ono tylko przy agresywniejszej jezdzie a przy normalnej (czyt. łgodnej jak emeryt) wszystko jest oki objawy jakie towarzysza szybkiej jezdzie sa takie ze autko powoli sie zbiera gdzies tak do okolo 4.500 obr/min potem dostaje takiego kopa jakbym mial z dwie turbinki zamontowane gdy zas zatrzymam wozidlo czuc tak jakby przypalone sprzęgło i dymi sie spod machy dodam ze mam viki z motorkiem 2.5 V6 skrzynia jest F23 B)

Link to comment
Share on other sites

Lepsze zbieranie sie silnika 2.5 powyżej 4000 obr. to norma u mnie też tak jest i bardzo lubie to uczucie kopa w plecy.

Co do sprzęgla to zalezy jaki masz na nim przebieg.

Ja podejrzewam u ciebie prędzej wycieku oleju spod pokrywy zaworów i olej kapie na wydech dlatego jak przejedziesz kawałek agresywnie kolektor się nagrzewa i wypala się olej stąd zapach i dym.Proponuje najpierw to sprawdzić.

A sprzeglo sprawdz sobie sam naprzykład wrzuć 2 lub 3 bieg zaciągnij ręczny i spróbuj ruszyć puszczająć lekko pedał i dodaj gazu na 1500-1700 obr.

Jak sprzęgło zacznie brać mniejwięcej w połowie wysokości skoku pedału i puszczając dalej auto zgaśnie to ze sprzęgłem jest raczej wszystko w porządku.

Link to comment
Share on other sites

Lepsze zbieranie sie silnika 2.5 powyżej 4000 obr. to norma u mnie też tak jest i bardzo lubie to uczucie kopa w plecy.

Co do sprzęgla to zalezy jaki masz na nim przebieg.

Ja podejrzewam u ciebie prędzej wycieku oleju spod pokrywy zaworów i olej kapie na wydech dlatego jak przejedziesz kawałek agresywnie kolektor się nagrzewa i wypala się olej stąd zapach i dym.Proponuje najpierw to sprawdzić.

A sprzeglo sprawdz sobie sam naprzykład wrzuć 2 lub 3 bieg zaciągnij ręczny i spróbuj ruszyć puszczająć lekko pedał i dodaj gazu na 1500-1700 obr.

Jak sprzęgło zacznie brać mniejwięcej w połowie wysokości skoku pedału i puszczając dalej auto zgaśnie to ze sprzęgłem jest raczej wszystko w porządku.

dzieki za podpowiedz sprawdze czy nie mam wyciekow ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP