Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
eisenberger

vectra B 1.6 16v szarpie :(

16 posts in this topic

witam ! troszke poczytalem forum , jest kilka podobnych przypadkow ale mimo wszystko opisze swój....

vekterka 1,6 16v 1997r ecotec strasznie szarpie na kazdym biegu przy przyspieszaniu ,przy plynnej jezdzie problem zanika

na biegu jałowym raczej ok , zauwazylem ze przy obciazeniu np pod gore na wysokim biegu jest gorze tz skacze jak zajac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

jak narazie wymieniłem swiece i filtr paliwa , po wymianie bylo przez jakis czas lepiej (duzo mniej szarpala) a teraz jest dalej jak bylo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> dodam ze mam wyciek oleju z lewej strony od rozrządu ale czy ma to jakies znaczenie ?

prosze o pomoc !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

kable WN + cewka ... ja stawiałbym na cewkę....

miałem to samo i nie tylko ja w X16XEL... objawy wskazują na jeden z elementów świece, kable, cewka....

skoro wymieniłeś świece to jeszcze zmieniłbym kable i cewkę (możesz na próbę podmienić z kimś cewkę na próbę)

BTW było o tym na forum

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam ponownie !

poczytalem jeszcze na forum i sprawdilem kody bledu przez zworke.. i niby zadnego bledu niema

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> lampka po przekreceniu zaplonu gasnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

jezeli dobrze mysle to jezeli to cewka to by byl blad a tu nic...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mylisz sie. Zdychajaca cewka nie musi dawac bledu. Przerabialem to u siebie w tym samym czasie co KamilK. Mielismy nawet podmienic moja cewke do Jego Viki zeby sprawdzic czy u Niego przyczyna tkwi w cewce. Skonczylo sie na akcji dokladnie odwrotnej bo Kamil zdazyl cewke kupic i wymienic a moja w tym czasie padla

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Swoja droga - Kamil, fajnie sie czyta o przewodach WN w naszych silnikach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> Toz to taki kawalek byleczego z DISa prosto do swieczki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

w tej chwili zciagnelem obudowe na silniku i zapalilem silniczek.... to chyba jednak przewody bo co najmniej na 2 przeskakuje iskra ...jutro zmienie przewody i zobacze pozdrawiam!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na suchych przeskakuje iskra - to już dawno się skończyły.

co musi się dziać jak są wilgotne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dyskoteka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> ja też bym obstawiał co przedmówcy.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

dobrze się składa,że trafiłem na ten post, bo u mnie ostatnio też to zauważyłem.na niskich obrotach,szczególnie na trójce samochód szarpie.zastanawiałem się co to może być.ostatnio zatankowałem na bp do pełna i dopiero wtedy się to pokazało.wcześniej tankując na orlenie problemu nie było nigdy. do tego moja żona poszła na kurs i troszkę ją uczyłem podstaw...wiadomo...nauka ruszania

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> no i zastanawiam się,czy ma to jakiś związek...a jeśli to przewody lub cewka jaki może być tego koszt? vectra 1,6 16v 1999 ...

dzięki i pozdrawiam

Edited by johnyy
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koszt przewodów NGK - około 150zł

Oryginały kiedyś kosztowały chyba 550zł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Innych tańszych zamienników, nie opłaca się brać - bo potrafią i nowe mieć przebicia.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jak oggway,słusznie zauważył jeśli to X16XEL poliftowy to nie ma przewodów WN zostaje sama cewka-modół zapłonowy z takimi wypustkami do świec... wymienia się całość, tylko oryginał (tzn Delphi!!) koszt ok 350zł

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no tak - ja patrzyłem na date Vectry z pierwszego postu 1997

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> :P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Please login or register to see this quote.

biorąc pod uwagę dotychczasowe zasługi zostaje Ci wybaczone

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Edited by Kamil_K
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

panowie mam podobny problem z Vectra 1.6 16 v '96 r... Wymienilem swiece,przewody i cewke,pompke paliwa,filtry (paliwa,powietrza). Podmienilem czujnik polozenia walu,walka rozrzadu i przepustnicy. Zmienilem rozrząd. Mialem podmieniony ECU,sonda zmieniona. Przepustnica wyczyszczona i uszczelka pod nią. Panowie co to może byc. Nie mam sil na ten samochod.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtryski sprawdzone i wiązka do nich ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

kurcze bardzo mozliwe,ze wtryski. Wiazka jest cala. a jest jakichś sposób na sprawdzenie wtryskow? strasznie kopci na bialo. Czy to moze bys spowodowane wtryskami?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

vectry zazwyczaj kopcą na biało to norma.. wyciągnij wtrysk i patrz czy psika czy leje

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.