Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wchodzi na wysokie obroty

Guest Arth
 Share

Recommended Posts

Sprawa dla mnie trudna bo jestem kompletnym laikiem w tych tematach.

Mam Opla Vectre B 16V z 96r.

Jeżdżę na LPG

Za każdym razem jak wciskam sprzęgło podczas jazdy moja Niunia wskakuje na 2,5k obrotów kiedy osiągnie te 2,5k obroty spadają do normalnej wartości by potem znowu zacząć wariować. Czasem wariuje cały czas a czasem wskoczy raz na te obroty i przestaje.

Znajomi mówili mi, że być może zrobiła mi się dziura w tej rurze co to idzie od filtra powietrza do silnika. Podobno taka dziurka już tam kiedyś była ale ojciec zakleił domowym sposobem i działało.

Inny znajomy zajrzał, popatrzył, poruszał i powiedział że powinienem wymienić tę rurę dolotową co zaczyna się od uszczelki po środku i idzie do silnika a nie bawić się w klejenie.

Jak ja zaglądałem pod maskę na włączonym silniku to faktycznie słychać tam takie zasysanie powietrza gdzieś w okolicy tego kolanka co to idzie do silnika ale nie jestem w stanie dokładnie tego zlokalizować.

Jeżeli uważacie, że ta rura faktycznie kwalifikuje się do wymiany to napiszcie proszę jak to się dokładnie nazywa bo nie wiem nawet o co prosić w sklepie a nie chcę jak idiota tłumaczyć, że potrzebuję "no takie ten co to tam jest".

Z góry dzięki i czekam na odpowiedzi.

PS. Dodam jeszcze na szybko że podczas jazdy też obroty są za wysokie np. przy 60 km/h już muszę wrzucać na 5 bieg bo wysokie obroty są.

Edited by Arth