Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rozrusznik - śmierć naturalna . Tylko gdzie jest pacjent ??


Guest kamil1515
 Share

Recommended Posts

Guest kamil1515

Witam wszystkich sznownych forumowiczów.

Mam do was pewna prośbę a wzasadzie pytanie.

Ponieważ odechciało mi się juz odpalać viki na popych postanowiłem że wkońcu wymienię w niej rozrusznik. Bo to on był

właśnie tego przyczyną. Dzisiaj zamawiam nowy rozrusznik z allegro tylko jest mały problem z wymianą

Niewiem wogóle gdzie on jest w autu . I tu poja prośba aby jakaś mądra głowa wyjaśniła mi jak się do niego dostać ( gdzie

szukać ) i byłbym bardzo wdzięczny o jakieś wskazówki dotyczące jego wymiany.

Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje za pomoc.

Tutaj fotki spod maski może ktoś mnie nakieruje

20081211071cv1.jpg

***

20081211072rv3.jpg

***

20081211073vd6.jpg

Edited by kamil1515
Link to comment
Share on other sites

tylko z lewej czy z prawej strony silnika ?

patrząc od przodu raczej z prawej

za silnikiem na łączeniu silnika ze skrzynią

zanim sie do czegokolwiek zabierzesz koniecznie odłącz akumulator

powodzenia ;)

Edited by hapko
Link to comment
Share on other sites

czyli gdzieś tu: ??

ta ale od dolu z gory nic nie zobaczysz,to ta rzecz do ktorej idzie gruby kabel.

Edited by ZIZ
Nie cytujemy zdjec
Link to comment
Share on other sites

Dostep od dolu zdecydowanie, ale z tego co pamietam to od prawej strony. Jest zajeb... niedogodnie, chyba ze ktos zna jakis trik ktorego nie odkryle.

Hapko: auto ma lewa i prawa strone niezaleznie od miejsca z ktorego patrzymy :P

Link to comment
Share on other sites

Guest kamil1515

Rzeczywiście jak się bieże za rozrusznik to tylko od spodu.

Wkońcu skończylo się na wymianie szczotek w rozruszniku. Były w tragicznym stanie. Ale rozrusznik wyglądał bardzo dobrze.

Tak więc jak komuś wogóle nie odpala autko po przekręceniu kluczyka(nawet nie kręci rozrusznik) to na 99.9% szczotki w rozruszniku.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Tak więc jak komuś wogóle nie odpala autko po przekręceniu kluczyka(nawet nie kręci rozrusznik) to na 99.9% szczotki w rozruszniku.

a jak z dostępem ? mam taki sam silnik i czuje że mój niedługo padnie.

Robiłeś sam czy u jakiegoś mechanika ?

Link to comment
Share on other sites

a jak z dostępem ?
Dostep od dolu zdecydowanie, ale z tego co pamietam to od prawej strony. Jest zajeb... niedogodnie, chyba ze ktos zna jakis trik ktorego nie odkryle.

;)

Link to comment
Share on other sites

no wiem że od dołu :) - pytanie czy koziołkach w garażu dam radę ?

pytanie dotyczy bardziej czy śruby są w łatwym miejscu do odkręcenia od korpusu silnika czy któraś musi mieć specjalne traktowanie.

od góry nie ma przecież możliwości dojścia. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest kamil1515

Wszystko robiłem sam. Według mnie aż tak zle nie jest. Myśle że sam lewarek by wystarczył żeby wyjąć rozrusznik. Jak dobrze pamiętam to jest na trzy śruby. Moment dokręcania to 25 n-m ale niewiem czy dla każdego samochodu jest taki sam.

Link to comment
Share on other sites

  • Root Admin

chyba taki sam dla wszystkich Viki a na samym lewarku bym nie ryzykowal, wypadki chodza po ludziach

Link to comment
Share on other sites

Guest kamil1515

cegiełki pod każdę koło i już niejedną naprawę tak przeprowadziłem w viki jak nie miałem kanału ale oczywiście nie polecam. Licho nieśpi ale jak się chce autko szybko zrobić to się nie patrzy na to czy może nasz przygnieść. Ważne żeby działało

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

odgrzebię starego kotleta, wiem gdzie jest pacjent natomiast mam problem z jego wykręceniem gdyż auto stoi na kobyłkach i leżąc pod autem ciężko tam manewrować, czy jest jakiś sposób aby się do niego dostać w inny sposób albo zrobić sobie więcej miejsca

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP