Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Problem z ukladem


Recommended Posts

Bylem ostatnio u mechanika i zapytal czy nie mam problemow z uszczelka pod glowica,a ja na to ze nie, ze mam taka sama ilosc cieczy w zbiorniczku chlodzacym,po czym odkrecil korek od zbiorniczka na pracujacym silniku na okolo 10 sek troche wody wyparowalo,zakrecil i jak od niego wracalem to problem faktycznie sie zaczal,plyn teraz ubywa,auto sie grzeje i musze zrobic ta uszczelke. Pytalem sie pracownika sklepu motoryzacyjnego jak kupowalem wode destyl i plyn zimowy czy mozna tak na pracujacym silniku odkrecic ten korek a on powiedzial ze nie powinno sie nic stac. Czy ten problem to wina mechanika? Z jakim kosztem musze sie teraz liczyc przy wymianie uszczelki? Czy konieczne jest planowanie glowicy?

Link to comment
Share on other sites

Odkrecenie korka nie powinno byc przyczyna problemow- czesto sie tak robi po zmianie plynu, by szybciej odpowietrzyc uklad.

Napisales, ze zmieniales plyn- jesli jezdziles do tej pory na samej wodzie, to pewnie plyn zaczal odrywac caly syf z ukladu i pojawily sie przecieki-poszukaj czy gdzies jest podejrzanie mokro-czesto sama pompa wody jak sie konczy, lubi przeciekac.

Co do uszczelki pod glowica- odkrec korek od plynu chlodzacego i sprawdz czy nie ma tam zawiesiny olejowej, zerknij takze na kolor spalin-siwe (jak sie nie myle) oznaczaja przecieki plynu chlodzacego do komory spalania (pogrzeb na forum-dokladnie bylo opisane, jak zdiagnozowac ten problem).

Koszty- musisz poczekac na opinie uzytkownikow twojego silnika.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

czyli to nie jest wina mechanika? wczesniej nie bylo z tym problemu a od kiedy odkrecil zaczelo sie... wiatrka tez nie zalacza sie juz a dzialal, wode dzis rano wlewalem destyl oczywiscie i po przejechaniu 30km zbiorniczek byl pusty a dym z rury faktycznie jest siwy...

Link to comment
Share on other sites

Guest Lucas01

co do koloru spalin to o tej porze roku zawsze są siwe do momentu pełnego rozgrzania silnika, a z tym ubytkiem to ja bym na twoim miejscu grzecznie poprosił mechanika o doprowadzenie samochodu do stanu wcześniejszego bo mi tu pachnie totalną fuszerą :o ...., coś musiało mu pójść nie tak.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
po przejechaniu 30km zbiorniczek byl pusty a dym z rury faktycznie jest siwy...

W zimie zawsze będzie para ale nie możesz mylić dymu z parą właśnie

Para ma to do siebie że się rozejdzie a dym będzie śmierdzący i po tym możesz to poczuć

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP