Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Centralny nie reaguje na pilota


Guest Rhino
 Share

Recommended Posts

Witam.

Jestem świerzym użytkownikiem ponieważ dopiero od niedawna posiadam Vectre A i od paru dni już mam problem. Pewnej niedzieli z rana rozładowała mi się bateria w pilocie (widać to było po diodzie na pilocie która praktycznie nie świeciła i oczywiście nie reagującym centralnym zamku). Tak więc pomęczyłem się trochę żeby otworzyć kluczykiem auto (zamki dawno nie używane oczywiście) ale w końcu się udało. Pojechałem kupiłem baterie i co sie okazuje Centralny nadal nie działa na pilota chociaż dioda bardzo jasno świeci czyli bateria działa. Przeczytałem na innych forach że pilota trzeba zaprogramować i jak to zrobić. Tak więc wsiadam do auta, zamykam drzwi, włączam zapłon (nie odpalam auta) i naciskam przycisk na pilocie i czekam aż zamki sie zamkną i otworzą. Jak się okazuje to nic nie daje. Kombinowałem tak przez jakąś godzinę. Próbowałem naciskać dwa przyciski jednocześnie albo każdy z osobna jednak nic to nie dało. Potem doczytałem że jak ktoś ma nieoryginalne radio to należy je odłączyć. Tak więc pobiegłem do garażu odłączam radio i od nowa polska ludowa żadnej pozytywnej reakcji. Na różnych forach pisało także żeby przelutować styki w pilocie. To także nie rozwiązało problemu. Nie mam już pomysłów jak ten problem rozwiązać. Dodam jeszcze że mój centralny nie obejmuje bagażnika ani wlewu paliwa tak jak to pisało na kilku forach. Z tego nasuwa mi się pytanie czy ten centralny aby na pewno jest oryginalny. Mój pilot to standardowe jajko ale z jedną czerwoną diodą (niektórzy pisali że mają jeszcze zielona diodę). Dioda po naciśnięciu któregokolwiek przycisku mruga a nie świeci ciągłym światłem.

Bardzo proszę o pomoc.

Z góry za każdą odpowiedź dziękuję.

Link to comment
Share on other sites

Guest miisiekVA

Niektore zamki koduje sie w nastepujacy sposob: najpierw przkrecasz zaplon 9-10 razy a pozniej po prostu kodujesz kluczyk naciskajac przycisk. Najlepiej jakbys stwierdzil jaki rzeczywiscie masz zamek wtedy mozna by poszukac jakiegos schematu.

Link to comment
Share on other sites

Odnajdz centralke- prawdopodobnie masz nie oryginalna (w tym przypadku bedzie trzeba w niej odnalesc pin odpowiedzialny za programowanie-jesli jest taka mozliwosc !)

Jak ja odnajdziesz to zapodaj foto- bedzie latwiej cokolwiek o niej powiedziec i poradzic.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Odnajdz centralke- prawdopodobnie masz nie oryginalna (w tym przypadku bedzie trzeba w niej odnalesc pin odpowiedzialny za programowanie-jesli jest taka mozliwosc !)

Jak ja odnajdziesz to zapodaj foto- bedzie latwiej cokolwiek o niej powiedziec i poradzic.

Pozdrawiam.

"stary" Reces ;) dobrze gada ;) Znajdź centralkę (powinna być w prawym progu - u pasażera) Tam ściągnij ten "narożnik" i się okaże czy masz oryginalnego KIEKERT'a czy jakieś chińskie badziewie z allegro za 60 zł ;) Heh, się śmieję, ale kumpel, który montuje w autach centralne i alarmy mówi, że jak chińszczyzna padnie, to leć po nową, bo nie warto tracić czasu na rozbieranie, wydasz kolejne 60 zł z allegro i na jakiś czas spokój ;) Szczerze, to kilka razy montowałem sterowanie z pilota zamka w oplach i jak na razie te z allegro śmigają - żadna nie padła. P o w o d z e n i a

Link to comment
Share on other sites

Zrobiłem zdjęcie naklejki na centralce:

c8a3c89a1b82290cm.jpg

Nie wiem czy to zdjęcie w czymś pomoże. Z tej centralki wychodzą bodajże 3 lub 4 kostki.

Znalazłem jeszcze takie zdjęcie na forum:

8a970574b9631dafm.jpg

Ja tego małego czarnego czegoś nie mam u siebie. Mam tylko to co jest wyżej (nad tym czarnym) i właśnie to zdjęcie które dałem wcześniej jest z tam tąd.

Edited by Rhino
Link to comment
Share on other sites

Zrobiłem zdjęcie naklejki na centralce:

c8a3c89a1b82290cm.jpg

Nie wiem czy to zdjęcie w czymś pomoże. Z tej centralki wychodzą bodajże 3 lub 4 kostki.

Znalazłem jeszcze takie zdjęcie na forum:

8a970574b9631dafm.jpg

Ja tego małego czarnego czegoś nie mam u siebie. Mam tylko to co jest wyżej (nad tym czarnym) i właśnie to zdjęcie które dałem wcześniej jest z tam tąd.

Ta fotka Twoja niewiele mi mówi, jak nie masz KIEKERTA, to musisz mieć coś "zamiennego". Sugerowałbym fotki tego Twojego "pudełka" z innej perspektywy - obadamy

Link to comment
Share on other sites

Guest piodebsk

Witam podstawowe pytanie czy masz oryginalny centralny chyba nie bo jak bez bagaznika i wlewu to chyba miales dokladany teraz pytanie czy tylko centralny czy moze alarm i jaki masz pilot czy oryginal opel czy cos innego jak mozesz zrob zdjecie pilota z kluczykiem i czy dziala ci centralny z kluczyka czy tez nie jak nie dziale to moze byc cos z elektryka a co to jak sprawdzisz co masz pozdro Piotrek.

Edited by piodebsk
Link to comment
Share on other sites

Przepraszam że tak długo nie odpowiadałem ale brak czasu w związku z pracą ;)

Odnośnie pytań to centralny na kluczyk działa idealnie. Trzeba było zamki wyczyścić bo dawno nie były używane ale śmiga bez problemów.

A oto fotki tej skrzynki metalowej która tylko mam oraz pilota i klucza:

b7689d5a4371093dm.jpg

be13d3c87c516f30m.jpg

fab3ea1fbf51f566m.jpg

f62daebdb019d451m.jpg

A i mam centralny bez alarmu.

Edited by Rhino
Link to comment
Share on other sites

Przepraszam że tak długo nie odpowiadałem ale brak czasu w związku z pracą ;)

Odnośnie pytań to centralny na kluczyk działa idealnie. Trzeba było zamki wyczyścić bo dawno nie były używane ale śmiga bez problemów.

A oto fotki tej skrzynki metalowej która tylko mam oraz pilota i klucza:

b7689d5a4371093dm.jpg

be13d3c87c516f30m.jpg

fab3ea1fbf51f566m.jpg

f62daebdb019d451m.jpg

A i mam centralny bez alarmu.

Ej, nie wiem co masz za silniczek, ale wydaje mi się, że to jest ECU ? ! ? ale może się mylę bo moje ECU wygląda nieco inaczej a mam 2.0i Tam, gdzie masz te dwa otwory poniżej metalowej skrzyneczki, jest idealne miejsce na montaż oryginalnego KIEKERT'a - czyli sterownika od centralnego. Jeśli jestem w błędzie, proszę kolegów i koleżanki o poprawienie

Link to comment
Share on other sites

No właśnie wiem że tam powinien być. Tyle że niema. Jakaś centralka musi być na pewno bo w końcu pilot z powietrza nie działał. Tylko teraz mi powiedzcie gdzie jeszcze taka centralkę można było włożyć? Na pewno gdzieś blisko potrzebnej do podłączenia wiązki ale nie wiem którędy te wiązki idą ;)

Link to comment
Share on other sites

jesli cebtralny byl dodawany w calosci, znaczy sie razem z silownikami to sprawdz polaczenie drzwi z buda. Powwinny byc tam puszczone dodatkowe dwa przewody, idoc po nich dojdziesz do centralki.

Czy jak jeszcze dzialal Ci centralny to migaly kierunki przy zamykaniu/otwieraniu? Jesli tak to mozesz znalesc jeszcze polaczenie centralka-kierunki. Szukaj go w prawym slupku przy nogach kierowcy. Sciagasz plastikowy prog, pozniej plastik ktory jest przy slupku i widzisz kupe kabli. Beda tam chyba trzy wiazki w jednej z nich szukaj kabla czarno-bialego i czarno-zielonego.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP