Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

F25 2,5 V6 problem :/


Sebek_GSi16v
 Share

Recommended Posts

witam...

dzisiaj rano odpalilem auto wbilem 1 i czułem ze cos nietak bo z oporem weszla, pozniej mialem problem zeby zbić bieg i wbic 2 ale sie udalo...

pomyslalem ze moze zimny to ma problemy...

ale na trasie stal sie koszmar. zablokowalo mi 3 bieg... szarpalem dzwignia na hama ale nic nie dalo sklinowana 3 i koniec :/

czy skrzynia do wymiany czy cos innego padło??

sprawa pilna bo auto potrzebne do pracy :/

Link to comment
Share on other sites

Trudno ocenić wirtualnie.

Może rozkręcił się łącznik wybieraka i mimo, ze szarpiesz za dźwignie, to tak naprawdę nie wyrzucasz biegu. Może też winna jest jakas poduszka pod silnikiem, ktora się rozpadła i z tego powodu wybierak nie przesuwa dźwigni w skrzyni w odpowiednie połozenia.

Spróbuj najpierw sprawdzić jak wyglądaja poduszki pod silnikiem, a poniej musisz zsynchronizować dźwignię zmiany biegów ze skrzynią. Sam tego nie zrobisz. Musisz mieć kogoś, kto ma wyczucie , ponieważ najpierw musisz wypiąc bieg, ustawić w pozycji neutralnej, aby mozna było wcisnąć trzpień, który jest na górnej obudowie, a pod nim jest zamontowana spręzynka, poluzować śrubę na łączniku wybieraka, ustawić dźwignię zmiany biegów w połozeniu do synchronizacji, czyli na luzie i przesunieta na bok, aby otwory na dźwigni i obudowie znajdującym się w tunelu środkowym były w jednej lini. Najlepiej je zablokowac przekładając jakis śrubokręt, albo wiertło 6. Dopiero w chwili, jak bedziesz mial ustawiona dźwignie zmiany biegow w pozycji neutralnej, a dźwignia wybieraka w skrzyni bedzie w takiej pozycji, że uda się wcisnac ten trzpień ze sprezynką będziesz mógł skrecić śrubę na wybieraku unieruchamiając wszystko w takim połozeniu. Jeżeli nie uszkodziłes skrzyni, to po takim zabiegu biegi powinny płynnie wchodzić.

Link to comment
Share on other sites

panowie u mnie okazala sie blachostka :D

w ten wodzik, wybierak (tam gdzie jest krzyzak przy skrzyni) wpadl jakis dziwny plastik :/

nie wiem skad by to sie wzielo nagle w tamtym miejscu.. no ale po problremie, skutecznie zblokowalo mi to wybierak:)

wyjelem plastik i jak reka odjal :) uffff

pozdro

Link to comment
Share on other sites

witam...

wiec wpadlo cos takiego.. ?? ktos moze ma pomysly co to jest i czy w aucie w komorze silnika sie znajduje :o

bo moze cos odpadlo a nawet nei wiem ;)

od razu mowie ze kośc to nie jest... chyba że plastikowa ;)

post-24818-1228913503_thumb.jpg

post-24818-1228913515_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP