Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość nihilus

Zatkany spryskiwacz tylnej szyby

Polecane posty

Gość nihilus

Witam, mam problem z tylnim spryskiwaczem do szyby, mianowicie jest zapewne zatkany - przy zbiorniku z płynem ściągnąłem gumową rurkę odpowiadająca za tylni spryskiwacz i normalnie tryska po naciśnięciu wajchy, dyszę też próbowałem przetkać cienką szpilką, szpilka wchodziła głęboko, więc musi być gdzieś zatkane po drodze, pytanie jak się do tego zabrać, aby przetkać? Dziękuje za odp., pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak to pewnie jest. Masz HBte, zatem wężyk albo się gdzieś zgiął i zrobił się zator albo dysza jest zatkana. Rozbierz najpierw samą dyszę i włącz spryskiwacz. Jeśli poleci z wężyka, to jest on o.k. Jeśli tu nie poleci płyn, to faktycznie po drodze gdzieś jest korek. Obstawiam przy samej klapie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przetkałem u siebie sprężarką. Tylko trzeba uważac na zbyt wysokie cisnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nihilus

Powiem tak - podważyłem dysze, wyciągnąłem ją i zacząłem wyciągać gumowe rurkę spod klapy, a tu nagle mi się kończy - wężyk jest odcięty

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mellow.png" alt=":mellow:">, wiem jaka już jest przyczyna tylko jak się dostać do reszty, skoro jest ukryta w między blachami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bosch i żadna blacha ci się nie oprze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> najcięściej przerywa się przy klapie - tobie gdzie się przerwało ? bo u mnie wlasnie przy klapie i rurka uciekla "w klape"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nihilus

Tak jak pisałem - przy klapie - od dyszy (spryskiwacza) rurka ma może z 20 cm i się kończy, sama końcówka gumowej rurki strasznie twarda była, względem tej po środku. O jakiego boscha chodzi?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no o szlifierkę kątową ... zakladasz cienką tnącą tarcze i juz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> :D spryskiwacz podobno mozna wyjac obracajac go o 90 stopni przeciwnie do wskazowek zegara.. moze ta informacja cos ci pomoze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nihilus

Chyba się nie zrozumieliśmy, przecież pisałem, że go wyjąłem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">. Nie no z flexa zrezygnuje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

juz rozumiem, wiec otworz klape, jak stoisz za samochodem to patrz w gorną prawą czesc dachu, jest tam gumowa rurka osłaniająca, wyciągnij ją delikatnie z klapy i z "dachu"

oczom twym ukarze się m.in. właśnie ta przerwana rurka. przepchnij z dziurki przy spryskiwaczu jakis drucik do miejsca gdzie ta gumka osłaniająca, przywiąż jakiś wężyk który bedzie służył jako złączka - połącz z obu stron i juz ...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem, że w klapie tkwi problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Heh, moja poprzednia bryka była HBetą i stąd wiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nihilus

Wyciągnąłem ten drugi wężyk przy klapie z pod gumy, ale z niego też nie leci, więc zator jest gdzieś po drodze, a ja nie mam kompresora

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">, może jakiś długi drut wprowadzę głęboko czy coś, no nie wiem. Dzięki z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze byc nawet pompka do pilki czy pompka samochodowa do kół, ten przewód sie rzadko zatyka, czesciej sie przerywa niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nihilus

Ani pompka do samochodu ani do piłki nie pomogła

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:">, jakiś szczur mi tam wlazł czy co

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ale co? zatkane ? czy przerwane gdzies ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nihilus

Przerwana jest pierwsza część (od spryskiwacza), ale ta druga część (spod tej gumy od klapy) jest zatkana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dysze spryskiwacza razem z antena (vc polift hb). Jak to zdjąć by sprawdzić rurkę dochodząca do dyszy? :)

Edytowano przez potakowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×