Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość cichutki

Układ podciśnienia

Polecane posty

Gość cichutki

Witam!

Szukam schematu układu podciśnienia w Vectrze B 1,8 V16 X18XE. Dodam, że wszystkie przewody od podciśnienie mam porozpinany, będę wdzięczny, jak ktoś mi doradzi, co i gdzie mam podpiąć.

Pzdr

---

Moze konkretniej powiem o co mi chodzi i to zobrazuje:)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Rzut - stoję twarzą do silnika, te dwa wejścia są po prawej stronie, pod układem dolotowym, w okolicach wejścia od sprzęgła.

Strzałka czerwona - pewnie powinien tam jakiś wężyk wchodzić... pytanie tylko, który i skąd? Obecnie silnik zasysa mi tam lewe powietrze.

Strzałka niebieska - nic nie zasysa, ani nie wypycha... czy to też ma być gdzieś podłączone?

--

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Strzałka filetowa - tam są te dwa wejścia z pytania wyżej.

Strzałka czerwona - moje pytanie brzmi, wężyk który tam wchodzi skąd ma wychodzić?

Strzałka brązowa - ten wężyk wychodzi u mnie z zewnątrz samochodu.

--

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Przy tym zaworze... dobrze mam to zaślepione? I pytanie, gdzie ma iść ten wężyk z góry, który jest po prawej.

--

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

I ostatnie pytanie póki co:) Stoję twarzą do silnika, po lewej stronie, za obudową rozrządu jest kolejne wejście... czy i gdzie ono ma być podłączone, do jakiego wężyka?

ZA WSZELKA POMOC BĘDĘ WSZYSTKIM DOZGONNIE WDZIĘCZNY:)

Wystarczy w końcu, że lukniecie pod maskę!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez cichutki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sewciu

Witam

Chciałbym odgrzać kotleta ze względu na to że mam podobny problem, ktoś pomieszał mi przewody podciśnieniowe w moim aucie.

Może ktoś z was posiada taki schemat do tego silnika.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

,

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

może to to ???

jak nie to poszukaj w google schematy podcisnienia vectra B

Edytowano przez łukasz vectra B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 zdjecia powyzej dotyczą silnika diesla .

Szukam schematu podciśnień w silniku x18xe

wypadł wężyk od EGRa i nie wiem gdzie on ma byc wpięty .

Nie mam pompy pow wtornego i tak samo chciałbym zaślepic podcisnienia a w komorze silnika jest taki syf z kablami ze cięzko coś tam znaleśc a jak juz trafie to nie wiadomo co od czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakbyś miał czas, to jutro tzn dzisiaj około 12 - 13 możemy to załatwić przez telefon, mam samochód na parkingu strzeżonym i teraz nie chce mi się iść.

12- 13 jak będziesz przed silnikiem zadzwonię do Ciebie i ogarniemy temat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

jak coś pisz na pw

Edytowano przez darian123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już w miare ogarnąłem węzyk od EGRa dałem tak mniej za cewką w stronę przepustnicy na tej wysokosci a węzyk który widziałem nisko to był chyba od strowania pompą powietrza wtórnego ale tego wynalazku juz nie mam więc w węzyk ktoś wkręcił śrubkę .

Niby wszystko OK jeszcze muszę uporać się z 0130 i 0100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten co jest za rozrządem to jak dobrze kojarzę wchodzi w przepustnicę, ale dokładnie nie pamiętam, postaram się znaleźć swoje zdjęcia i luknę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mam podobny problem co na pierwszym zdjęciu, czyściłem przepustnicę i zapomniałem który wężyk był u góry a który na dole.. Jakby ktoś wrzucił tylko zdjęcie tego połączenia myślę że by mi pomogło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jeden wąż leci z pokrywy zaworów(sa dwa z tej strony, to ten cieńszy) a drugi podciśnienie pod cewke gdzieś tam sie wpina dokładnie nad odpowietrzanie baku.

Co do górnego wejścia (niebieska strzałka) autor pisał że mu nic nie zassysa ani nie dmucha. Tam ten otwór ma potem średnice szpilki, u mnie był cały zapchany na amen brudem, możliwe że też ma to zatkane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×