Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
maniecki23ix

nie chce odpalić

Recommended Posts

Mam kłopot jak wchodze rano do garażu (ocieplonego) to Viki pali odrazu a jak koncze skzołe o 13.30 to niechce odpalić rozrusznika kręci ale niechce rychnąc. jesli to jest istotne to mam LPG. pomóżcie. Z góry dziękuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

troszke za mało informacji. Jaki gaz? odpala na benzynie potem sie przełaczana na gaz? na poczatek to kable swiece sprawdz to podstawa. potem pomyslimy .

Share this post


Link to post
Share on other sites

napisałem ż ekręce i kręce a on nic niechce odpalić. będe musiał sprawdzić te przewody ale czy to może być coś innego. strasznie było zimno wtedy i czy może niechciał odpalić dlatego że ciężko mu sie kręciło??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego ponawiam pytanie Irona ?? palisz na benzynie czy na gazie ??? jaki gaz ?? jaki silnik??bo jak palisz na gazie to powodzenia a jak na benzynie to zaraz cos poradzimy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ciezko kreciło?? to sobie albo aku wymien albo tulejki na rozruszniku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tylko odpalam na benzynie bo na gazie nie idze taką mam instalke gazu. podejżewam że to będzie wina akusa pod wpływem zimna traci moc i niemoże zakręcić odpowiednio silnikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a ja ci mówie ze to tulejki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> sprawdz sobie miernikiem ładowanie aku i napiecie na nim

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj miałem tak że jak chciałem odpalić to znowu ciężko mu sie kręciło i spróbowałem go na pych ze dwa razy i nic. wziąłem zkręciłem nim jeszcze raz i odrazu odpalił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego ja mam to samo. To sa tulejku mówie ci. Objaw taki jak by mu pradu w aku brakowało, ale po przekreceniu kluczyka jeszcze raz zacznie normalnie krecic albo i nie róznie to jest. w kazdym badz razie mam to codziennie rano.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> wymien tulejki i odrazu szczotki i zobaczysz ze to to

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już wiem jaka jest przyczyna tego że Viki niechce odpalić. Mianowicie jest to pompa paliwa bo zawsze jak się przekreca kluczyk tak żeby zapłon był włączony to pompa jush pompuje a u mnie nie pompuje. Jestem teraz tylko ciekaw co jest przyczyną tego że pompa sie tak zachowuje raz pompuje a raz nie pompuje. Pomóżcie. Z góry dzięki wielkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest prozac-Mk

jezeli rozrusznik slabo kreci, to napewno nie jest wina pompy paliwa!!!! skup sie i opisz problem prawidlowo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luka153

z tego co wiem to w VA (miałem taką) to pompa pompuje dopiero jak się zakręci rozrusznikiem, sprawdz tulejki

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtedy mu sie ciężko kręciło bo miałem powłączane odbiorniki prądu i długo stał na mrozie i wtedy miałem jeszcze w układzie chłądzącym dużo wody. U mnie jest tak że jak przełącze kluczyk w pozycje włączonego zapłonu to pompa pompuje i tworzy ciśnienie a wtedy jak chciałem odpalić to była cisza po tym jak przekreciłem kluczyk nie słyszałem pompy i mugłbym kręcić rozrusznikiem tak długo aż by mi akus nie siadł bo pompa nie pracowała.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mediax333

Podepnę się pod temat.

Aku to Centra Futura + 65Ah zakupiłem go okoo 3 miechy temu.

Czytałem wasze wszystkie posty i inne tematy. I wychodzi z jednej strony że jest ok z drugiej jednak jest nieciekawie.

Do pracy mam około 1,5 KM i z dnia na dzień coraz gorzej aż wkońcu nie odpaliłem.

Ale jak skoczyłem dwa razy do centrum kilkanaście KM w jedną stronę to jest ok ale i tak jakoś wyczówa się że nie kręci za szybko.

I teraz dwie sprawy:

1. Jak ładować Futurę zwykłym prostownikiem czy kupić procesorowy ?

2. Napięcia w mojej Viki

- Silnik wyłączony 12,20v do 12,40v

- włączony 13,60v - 13,80v

- siln. wł. + światła 13,30v

- sil. wł. + św + ogrz. szyb z lustrami 12,70v

- sil. wł. + św + ogrz. szyb i luster + wiatrak chłodnicy 12,50v

Czy napięcia są właściwe ? Bo wydaje mi się że ładowanie jest za słabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luka153

Please login or register to see this quote.

hmmm elektrykiem to ja nie jestem ale wiesz może jakieś zwarcie się robi na przewodach od pompy lub ewentualnie sama pompa może coś nie łączy skoro za zapłonie pompowała a nie pompuje... może podjedź do elektryka...

pozdro

ps. jak rozwiążesz to daj znać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem masz wszystko OK wiadomo ze ogrzewanie szyb, lusterek, wentylator chłodnicy czy ogrzewania pobierają najwięcej prądu i stąd te spadki napięcia jeśli na światłach masz tyle ile piszesz to wszystko jest dobrze ja sprawdzałem u siebie i mam podobnie i żadnych problemów z akumulatorem. Weź sprawdź czy nie ucieka Ci gdzieś prąd bokiem tzn wyłącz wszytkie odbiorniki w aucie i podepnij amperomierz miedzy aku a instalacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozmawaiłęm o tym moim problemie z kumplem i doszliśmy do wniosku ż eto może byc przekaźnik lub kabelek luźny i czasami może niełaczyć i dlatego czasami pompuje a czasmi niepompuje. Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mediax333

Dzisiaj rano sprawdziłem napięcie na aku i po nocy stania na dworze mam na wyjściu 11,80v więc tragedia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyżby nikt się nie spotkał z takim problemem?? A liczyłem na to że mi ktoś pomoże a tu nici z pomocy. Doszłem do tego że pompa mi szwankuje (lub coś zwiazanego z pompą np: przekaźniki) a nie tak jak myślałem na początku że akus słaby lub coś w tym stylu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak stwierdziłeś, że to pąpa to zdejmij siedzenie z tyłu(podnieś siedzisko tak jak przy skłądaniu foteli) tam znajdziesz Kawałek wykłedziny, który mozna odgiąc. Pod nią znajduje sie gumowa przykrywka i ja też zdejmujesz. Dostałeś sie juz do samej pompy. Sprawdzasz połaczenia kablowe. Przekręcasz kluczyk słuchasz dokładnie.

Jeśli cisza to podpinasz miernik i patrzysz czy po właączeniu zapłonu pojawia się napięcie. Jeśli nie ma napięcia to raczej przekaźnik sie uwalił lub kable. Idziesz po nitce do kłębka.

Przed ta całą ewolucja sprawdził bym czy masz iskrę na świecach. W tym aparacie zapłonowym sa 2 rzeczy, któe moga sie w kazdej chwili zepsuc. Czyjnik halla i moduł zapłonowy. Jeśli nie ma iskry to trzeba wymieniac po kolei lub do speca sie udać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za pomoc. Jak narazie przez cały tydzień pompa pracowała bez zarzutu oby tak dalej. jak sie znowu to pojawi to sie biore i sprawdzam wszystko tak ja powiedziałeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okazało się że to wina pompy i dzisiaj nadszedł jej koniec. Wtedy jak miała takie zawiechy to sie zacinała bo miałem za mało paliwa i nie miała chłodzenia i pracowała pod obciążeniem na sucho. Siadła do końca. Pompa wymieniona na zamiennik ( cena 100 zł) plus jeszcze moja robcizna (wole sam wymieniac, bo napewno w warsztacie by wykasowali z 50 zł). Jak usłyszałęm cene oryginalnej pompy Bosha to myślałem że padne ze śmiechu (dokładnie 520 zł). Chwilka roboty i pompa zamontowana i śmiga że aż miło.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gib

Podepne sie pod temat jesli autor nie ma nic przeciwko.

Vectra A '92 1.8i bez LPG

Samochod stał bez uruchamiania przez 5 dni (30.12 - 03.01), wiec całkiem słuszne mrozy. I tu sie zaczyna problem :

1. Centralny w ogole nie działał, ale jak otworzylem drzwi z kluczyka to alarm (bardzo słabo ale działał)

2. Nie chcial w ogole odpalić, nawet przez kable - kontrolki sie swieca, po przekrecniu kluczyka coś tam kreci, ale ani mu sie sni odpalić

3. Dla swietego spokoju sprawdzilem na aku mojego dziadka (aku igła) no i dzieje sie to samo

A i samochod stał z benzyną juz prawie na rezerwie, dzisiaj dolałem z 5 litrów, ale to nic nie zmieniło (pisze takie info bo moze bedzie istotne).

Szczerze powiedziawszy jestem zielony w temacie, ale prosze o jakieś ewentualnie sugestie co mogło sie stać/jak mogę temu zaradzić. Z góry dzieki i pozdro.

Edited by gib

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A rozrusznik kreci szybko czy tak ledwo ledwo sie przekreca?

Słychac po przekreceniu kluczyka czy pompa pracuje?

Jest iskra na swiecach?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gib

1. Raczej bez rewelacji czyli ledwo.

2. Co do pompy to sprawdze jutro ( z tego co widziałem w jakimś poscie pisałes, ze trzeba zlozyc tylna kanape i kawałek wykladziny odkryć tak?)

3. Jak już mowilem jestem zielony i nawet nie wiem jak to zrobić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> może podpowiesz, dzieki z gory

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...