Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

multitimer


beg
 Share

Recommended Posts

WitamWitam !!

Mam przygodę z multitimerem opel vectra 1,8 16v.97r.

:( problem polega na tym iż po zakupie kolejnego multitimera przepala się dioda prostownicza (chyba) na owej płytce.

Po uruchomieniu silnika i załączeniu przycisku ogrzewania tylniej szyby i lusterek po upływie około 30sec..gaśnie kontrolka na przycisku załączającym .

wtedy następuje to przepalenie multitimera natomiast świeci diodka od lusterek.Po wyłączeniu silnika wyjęciu kluczyka ta dioda od lusterek świeci dalej muszę wyciągnąć przekaźnik od ogrzewania tylnej szyby,aby zgasła.Dodam że przekaźnik sprawdzony przewody między klapą bagażnika były przetarte ale naprawione nie ma zwarcia bezpiecznik nie przepala się.

a multitimer tak. co to może być jak to znaleźć.

POZDRAWIAM :(

post-25745-1227451382_thumb.jpg

post-25745-1227451396_thumb.jpg

Edited by beg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Mam taki sam problem z przepaloną dioda,czy może ktoś podpowiedzieć jakie ona ma wartości bo chciałbym to wymienić.

Link to comment
Share on other sites

Mam taki sam problem z przepaloną dioda,czy może ktoś podpowiedzieć jakie ona ma wartości bo chciałbym to wymienić.

Tasiol przecież Ci napisał że 2A lub więcej, a napięcie bez znaczenia bo wszystko będzie powyżej 12V.

beg a jesteś w stanie dokładnie pomierzyć na jaki styk multimetru idzie ścieżka z tej diody ? Tzn konkretny styk konkretnego przekaźnika mnie interesuje. Wygląda jakby przekaźnik tylnej szyby robił zwarcie (sama cewka dostała zwarcia pomiędzy uzwojeniami) i on będzie działał ale bierze dużo większy prąd niż w standardzie i szlak trafia diody. Wymieniałeś go czy tylko sprawdzałeś że działa ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP