Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
beg

multitimer

Polecane posty

WitamWitam !!

Mam przygodę z multitimerem opel vectra 1,8 16v.97r.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> problem polega na tym iż po zakupie kolejnego multitimera przepala się dioda prostownicza (chyba) na owej płytce.

Po uruchomieniu silnika i załączeniu przycisku ogrzewania tylniej szyby i lusterek po upływie około 30sec..gaśnie kontrolka na przycisku załączającym .

wtedy następuje to przepalenie multitimera natomiast świeci diodka od lusterek.Po wyłączeniu silnika wyjęciu kluczyka ta dioda od lusterek świeci dalej muszę wyciągnąć przekaźnik od ogrzewania tylnej szyby,aby zgasła.Dodam że przekaźnik sprawdzony przewody między klapą bagażnika były przetarte ale naprawione nie ma zwarcia bezpiecznik nie przepala się.

a multitimer tak. co to może być jak to znaleźć.

POZDRAWIAM

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez beg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem z przepaloną dioda,czy może ktoś podpowiedzieć jakie ona ma wartości bo chciałbym to wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tasiol przecież Ci napisał że 2A lub więcej, a napięcie bez znaczenia bo wszystko będzie powyżej 12V.

beg a jesteś w stanie dokładnie pomierzyć na jaki styk multimetru idzie ścieżka z tej diody ? Tzn konkretny styk konkretnego przekaźnika mnie interesuje. Wygląda jakby przekaźnik tylnej szyby robił zwarcie (sama cewka dostała zwarcia pomiędzy uzwojeniami) i on będzie działał ale bierze dużo większy prąd niż w standardzie i szlak trafia diody. Wymieniałeś go czy tylko sprawdzałeś że działa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×