Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Pablo#

Malowanie Vectry

Recommended Posts

witam mam taki mały problem ponieważ ruda zaczyna sie powoli dobierac do mojej vectry a po za tym i tak jest do małych poprawek lakierniczych pomyslałem żeby ją pomalowac ale chodzi mo o malowanie w dwa kolory i zeby dobrac jakis kolor do mojego orginalnego koloru .Licze na wasze wsparcie i jak by ktos miał taka możliwosc to zrobienie jakiegos wzoru na kompie tutaj jest zdjecie mojej vectry z góry dzieki za odp

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

po taryfie ze kremowa ??

do tego koloru to gora czarna od lini klamek jedynie podejdzie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

albo cos takiego

Please login or register to see this link.

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

przemaluj sobie na biały z błękitną perłą

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie biały mi sie za bardzo nie widzi właśnie myslałem cos o czarnym tylko wiecie wczesniej chciał bym zobaczec jak to wyglada nie wiecie kto by to mógł zrobic na kompie ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest LISEKJUNIOR

czarny ma być na dole czy na górze?

odpowiedzi nie ma więc sam coś zrobiłem.

Jak wrzucisz lepszej jakości zdjęcie to będzie można to dokładniej zrobić

Może być jeszcze tak:

Albo lepiej nie.

EDIT: G.Redman

Opcja "Edytuj" !!!!!! połączyłem 3 posty jeden pod drugim

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Edited by G.Redman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słuchaj gawlaka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gora w inny kolor

a nie dol

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

i zadnych plomieni

to nie hotrod

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoko jak chcesz to mam jeszcze takie zdjęcie , a i jak bys mógł to jedno z czarnym a drugie z takim wiesz co brązowym tylko nie za ciemnym i to z brązowym to zeby był dół.Z góry dzieki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest LISEKJUNIOR

Dziś troszkę czasu mi brakuje ale postaram się jeszcze z brązowym zrobić.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoko dzieki wielkie i jak bys miał jescze chwilke to z czarnym od dołu jak byś mógł;P

Edited by Pablo#

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak nie jestes pewny koloru lub nie chcesz malowac to kup folie o obklej tak jak to kiewdys do swojego widzenia zrobił woocash folia termokurczliwa niektore firmy cale auta obklejaja bo musza np byc całe żółte czy inne

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzn koloru juz jestem wsumie pewny a foli niechce poniewaz mi tu głównie o chodzi o rudą a to jest przy okazji ;P ale chciał bym jescze dla porównania czarny na dole zobaczec jak wygląda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troszkę odświeżę... Czy ktoś mógłby zrobić VT Viki Pawła z czarnym dołem auta??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest LISEKJUNIOR

Sorry, że tak długo

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoko ;p ale wielkie dzieki ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest LISEKJUNIOR

zdecydowałeś sie już na jakiś kolor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no własnie mega mam dylemat ;p ale musze sie z tym przespac i sie zobaczy jak bede cos wiedział to dam znac ;p a i taki mały OT widziałes znowu wyszlismy na prowadzenie w bitwie ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest LISEKJUNIOR

tak jak ostatnio zaglądałem było 51-49 dla nas

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ale to i tak juz prowadzenie ale trzeba to jescze bardziej umocnic ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DJ_NoWy

LISEKJUNIOR Jakim programem przerabiasz te samochody??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...