Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jaki tłumik Irmsher, ULTER, czy coś innego


 Share

Recommended Posts

http://moto.allegro.pl/item474836115_tlumi...ra_b_dpe92.html

http://www.ulter.com.pl/index.php?show=sho...;m=81&s=210

http://allegro.pl/item463007091_tlumik_irm...ri_01r_p_n.html

Co polecicie?

Chcę mieć tłumik z basowym wydźwiękiem, ale jednocześnie żeby nie rozrywał głowy podczas jazdy w trasie. Który będzie takim kompromisem? Macie u siebie jedez z wymienionych? Jak one "grają"?

Link to comment
Share on other sites

Irmscher ma tylko delikatny basowy pomruk i ten Ci polecam!Malon też podobno nie jest zbyt głośny,a najgłośniejszy z nich to Ulter.Ja osobiście jeżdżę z dedykowanym do Vectry Remusem i jest tak cichy jak seryjny.Tu też masz temat podobny http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=19569

Edited by MarcinGSM
Link to comment
Share on other sites

Ja mialem i Irmschera i KM i Steinmetza B) Teraz jezdze na Friedrich Motorsport i chyba najbardziej mi pasuje :)

02.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Teraz przerabiam na wydech po obu stronach i FM bedzie do sprzedazy.

Link to comment
Share on other sites

mam malona pzelotowego z kwasówki. Miałem go założonego w tym samym momencie kiedy wycinałem katalizator. Było strasznie głośno. Założyłem strumiennicę która znacznie wyciszyła całość, ale nadal jest za głośno. Pow. 3000 warczy dość przeszkadzająco. Chcę zamiast strumiennicy wstwić przelotowy tłumiczek (zamiennik kata) a końcowy zmienić na komorowy cichszy i bardziej basowy, mruczący delikatnie niż warczący.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

nie wiem jak u ciebie ale u mnie brak kata, srodkowy przelot, koncowy remus/irmscher i nie ma hałasu. Jedynie co wydaje dzwiek to modyfikacja dolotu i sobie warczy

Link to comment
Share on other sites

Hehe - widze, ze halas jest pojeciem wzglednym B)

U mnie przy roznych koncowych bylo cicho, ale sportowy srodek od razu zmienil brzmienie calego wydechu. Cichy, jak masz przelotke to na pewno jest jeszcze glosniej :)

Link to comment
Share on other sites

Cichy, jak masz przelotke to na pewno jest jeszcze glosniej smile.gif

nie koniecznie

tłumik przelotowy wcale nie musi powodować głośniejszego wydechu niż komorowy

MIR tłumik tłumikowi nie równy a Twój był używany i być może już wypalony

ale faktem jest że w VB najwięcej tłumi właśnie środkowy tłumik

Link to comment
Share on other sites

Ja mam diesla który jest generalnie głosny ale mam załozonego sebringa dedykowanego do VB i ma bardzo fajny dzwiek nie jest to buczenie dopiero na wyzszych obrotach go troszeczke słychac Ale bardzo od seryjnego nie odbiega. Co ciekawe sam koncowy tłumik podniusł moc o 9KM Auto hamowane przed i po załozeniu sebringa. Na tej samej hamowni w tych samych warunkach. Niestety te tłumiczki sa oporowo drogie i mało dostepne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP