Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
OMG

Regulacja biegów-było ale...

Polecane posty

Panowie zabrałem się za regulację skrzyni biegów.

Wszystko szło dobrze do momentu wciskania trzpienia do skrzyni.

Nie mogłem go wcisnąc.Ruszałem drążkiem i nic.Dałem sobie spokój i poskręcałem wszystko do kupy.

Oczywiscie biegów brak.Powtórzyłem operację i wypadł mi pręt,który jest skręcony tą śróbą którą się luzuje.

I teraz czy wystarczy,ze włożę pręt w ten otwór i skręcę?

Czy jest tam miejsce na śróbę czy tylko włożyć i skręcić?

Nie wiem czy mi sie skrzynia nie zablokowała dodatkowo?

Jak wcisnąć ten trzpień powinien wejsć do końca i czy nie zabiłem nic w aucie?

Do tej operacji przygotowywałem się długo czytałem wszystko i taki zonk.

Edit:

PORADZIŁEM sobie ale tylko jeszcze jedno pytanie-czy łączenie na śrubie rury z wybierakiem moze w jakiś sposób puscić poluzować się w taki sposób,że rozłącza się te elementy?

Edytowano przez OMG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość welniasty25

Witam. Wlasnie tez chcialem sobie wyregulowac skrzynie bo mialem problem z wrzucaniem biegow. Przeczytalem informacje na forum jak i w ksiazce. I to samo co u Ciebie z tym bolcem. Tzn po poluzowaniu sruby i zablokowaniu galki zmiany biegow nie dalo sie wcisnac tego bolca. Ludzie w temacie powinni wiedziec o co chodzi. Pozniej wyregulowalem galke na wyczucie ale i tak nie jest bardzo dobrze. Mam pytanie. Czy ktos wie dlaczego nie dalo sie wcisnac tego bolca? Dodam jeszcze ze na jabłku mam dosyc spory luz wiec moze to mialo jakies znaczenie. Z gory dzieki i pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poradziłem sobie z tym potem.

Jak poluzujesz srubę to chwyć za pręt,który wychodzi ze skrzyni i ruszaj nim delikatnie przód tył i obracaj jeszcze nim dodatkowo prawo lewo.

Mi nie wskoczył dlatego,że tylko szarpałem nim przód tył

On obraca się jeszcze dodatkowo i wtedy ładnie mi wskoczył ten bolec.

Luz na jabłku ma znaczenie.Pomaga koszulka termokurczliwa 36-38 mm za 6zł i biały smar za parę złoty na to.

Moze od tego zacznij.

Wajche zablokuj takim gwozdziem o takiej średnicy aby maksymalnie usztywnić ją.

Edytowano przez OMG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość welniasty25

Dzieki za podpowiedz. Nastepny rzecz ktora zrobie to wlasnie ta rurka termokurczliwa i potem zajme sie wyregulowaniem lewarka zmiany biegow. Mam nadzieje ze to pomoze. Ale musze powiedziec ze po moim "recznym" zrobieniu na oko regulacji przynajmniej jedynka i dwojka wchodzi jak w maselko. Na dalsze efekty musze troche poczekac.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×