Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
OMG

Regulacja biegów-było ale...

Recommended Posts

Panowie zabrałem się za regulację skrzyni biegów.

Wszystko szło dobrze do momentu wciskania trzpienia do skrzyni.

Nie mogłem go wcisnąc.Ruszałem drążkiem i nic.Dałem sobie spokój i poskręcałem wszystko do kupy.

Oczywiscie biegów brak.Powtórzyłem operację i wypadł mi pręt,który jest skręcony tą śróbą którą się luzuje.

I teraz czy wystarczy,ze włożę pręt w ten otwór i skręcę?

Czy jest tam miejsce na śróbę czy tylko włożyć i skręcić?

Nie wiem czy mi sie skrzynia nie zablokowała dodatkowo?

Jak wcisnąć ten trzpień powinien wejsć do końca i czy nie zabiłem nic w aucie?

Do tej operacji przygotowywałem się długo czytałem wszystko i taki zonk.

Edit:

PORADZIŁEM sobie ale tylko jeszcze jedno pytanie-czy łączenie na śrubie rury z wybierakiem moze w jakiś sposób puscić poluzować się w taki sposób,że rozłącza się te elementy?

Edited by OMG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest welniasty25

Witam. Wlasnie tez chcialem sobie wyregulowac skrzynie bo mialem problem z wrzucaniem biegow. Przeczytalem informacje na forum jak i w ksiazce. I to samo co u Ciebie z tym bolcem. Tzn po poluzowaniu sruby i zablokowaniu galki zmiany biegow nie dalo sie wcisnac tego bolca. Ludzie w temacie powinni wiedziec o co chodzi. Pozniej wyregulowalem galke na wyczucie ale i tak nie jest bardzo dobrze. Mam pytanie. Czy ktos wie dlaczego nie dalo sie wcisnac tego bolca? Dodam jeszcze ze na jabłku mam dosyc spory luz wiec moze to mialo jakies znaczenie. Z gory dzieki i pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poradziłem sobie z tym potem.

Jak poluzujesz srubę to chwyć za pręt,który wychodzi ze skrzyni i ruszaj nim delikatnie przód tył i obracaj jeszcze nim dodatkowo prawo lewo.

Mi nie wskoczył dlatego,że tylko szarpałem nim przód tył

On obraca się jeszcze dodatkowo i wtedy ładnie mi wskoczył ten bolec.

Luz na jabłku ma znaczenie.Pomaga koszulka termokurczliwa 36-38 mm za 6zł i biały smar za parę złoty na to.

Moze od tego zacznij.

Wajche zablokuj takim gwozdziem o takiej średnicy aby maksymalnie usztywnić ją.

Edited by OMG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest welniasty25

Dzieki za podpowiedz. Nastepny rzecz ktora zrobie to wlasnie ta rurka termokurczliwa i potem zajme sie wyregulowaniem lewarka zmiany biegow. Mam nadzieje ze to pomoze. Ale musze powiedziec ze po moim "recznym" zrobieniu na oko regulacji przynajmniej jedynka i dwojka wchodzi jak w maselko. Na dalsze efekty musze troche poczekac.

Please login or register to see this quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...