Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
cristo

V-max TURBO?

Recommended Posts

Witam

Od jakiegos czasu nurtuje mnie pytanie jak podkrecic turbine w 2.0dti

Slyszalem ze jest mozliwosc zwiekszenia mocy turbo poprzez usuniecie lub zmniejszenie jakiejs podkladki albo sprezyny???

Co o tym sadzicie, czy ktos o tym slyszal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

chipa zapodaj a nie jakies kombinacje ze sprezynka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytam czy da sie to zrobic, czy ktos mi bajki opowiada?

wcale nie mowie ze bede kombinowal z turbo.

chce sie tylko dowiedziec czy jest to do zrobienia?

A co do mojego autka to chip wskakuje po nowym roku.

Pozdawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie chodzi Ci o zmianę długości cięgna od regulacji geometrii turbiny. Lepiej nic nie kombinuj ponieważ bez modyfikacji ecu narobisz sobie tylko problemów. Komputer będzie widział zbyt wysokie doładowanie i będzie wyrzucał błędy, nie wspominając o obcinaniu mocy silnika, żeby nie rozsadziło gumowych przewodów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Dzieki Ufi za odp. i ostrzezenie.

Pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zapewne tez mozna regulowac siłę niezbędną do otwarcia waste gate'a. Piszę zapewne bo nigdy go nie rozbierałem.

Im później się otworzy tym wiecej energii spalin skierowane bedzie do napędzania turbiny co przelozy sie na wieksze sprezanie.

jesli komputer nie bedzie wystrojony to zwiekszy ci sie współczynik AFR i moze dojść do spalania stukowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest teres

Please login or register to see this quote.

AFR w dieslu ?? Kolego nie pisz takich rzeczy, to o czym piszesz ma znaczenie dla benzyn. U nas co najwyżej grozi zaświeceniem się "check engine" jeśli komp sprawdza jakie jest doładowanie (nie wiem jak jest w Vectrach).

Jak nie ma IC, to też nie bardzo jest sens grzebać przy doładowaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

masz rację, mój błąd, dzięki za sprostowanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...