Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
cristo

V-max TURBO?

Polecane posty

Witam

Od jakiegos czasu nurtuje mnie pytanie jak podkrecic turbine w 2.0dti

Slyszalem ze jest mozliwosc zwiekszenia mocy turbo poprzez usuniecie lub zmniejszenie jakiejs podkladki albo sprezyny???

Co o tym sadzicie, czy ktos o tym slyszal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chipa zapodaj a nie jakies kombinacje ze sprezynka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytam czy da sie to zrobic, czy ktos mi bajki opowiada?

wcale nie mowie ze bede kombinowal z turbo.

chce sie tylko dowiedziec czy jest to do zrobienia?

A co do mojego autka to chip wskakuje po nowym roku.

Pozdawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie chodzi Ci o zmianę długości cięgna od regulacji geometrii turbiny. Lepiej nic nie kombinuj ponieważ bez modyfikacji ecu narobisz sobie tylko problemów. Komputer będzie widział zbyt wysokie doładowanie i będzie wyrzucał błędy, nie wspominając o obcinaniu mocy silnika, żeby nie rozsadziło gumowych przewodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok Dzieki Ufi za odp. i ostrzezenie.

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zapewne tez mozna regulowac siłę niezbędną do otwarcia waste gate'a. Piszę zapewne bo nigdy go nie rozbierałem.

Im później się otworzy tym wiecej energii spalin skierowane bedzie do napędzania turbiny co przelozy sie na wieksze sprezanie.

jesli komputer nie bedzie wystrojony to zwiekszy ci sie współczynik AFR i moze dojść do spalania stukowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość teres

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

AFR w dieslu ?? Kolego nie pisz takich rzeczy, to o czym piszesz ma znaczenie dla benzyn. U nas co najwyżej grozi zaświeceniem się "check engine" jeśli komp sprawdza jakie jest doładowanie (nie wiem jak jest w Vectrach).

Jak nie ma IC, to też nie bardzo jest sens grzebać przy doładowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

masz rację, mój błąd, dzięki za sprostowanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×