Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest kamisio01

przeppływomierz jaki zakupic i prblem kod 0100

Recommended Posts

Guest kamisio01

witam mam problem jaki przepływomierz kupić do vectry b 1,8 16v jest tyle tego na alegro sa oryginały,zamienniki i używki może ktoś wymieniał i umie doradzić bo rozbierzność cenowa jest duzo zamiennik mozna już nabyć za 100-150

Edited by kamisio01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamienniki sobie odpuść.

Kiedyś już też chciałem zaoszczędzić i kupiłem podróbę gdzieś za 200 zł. Jeździła u mnie dosłownie 15 min. Na szczęście udało się odzyskać za niego kasę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luxonnn

Please login or register to see this link.

- proponuje ten, ja mam w swoim aucie od tego goscia (1.8 6V X18XE) i jest ok. Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

podmieniłem przepływomierz na chwile od kolegi ma taki sam i niestety to samo sie dzieje na wolnynch zapala się kontrolka check(silniczek) kod 100 ktorego nie da się skasować a wiec jak nie przepływomierz to co to morze byc

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli nie przepływomierz to może przewody od przepływomierza, najlepiej jakbyś sprzawdził dane z przepływomierza podpinając auto pod kompa

Edited by BRh+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

LPG w samochodzie zamontowane???

Podmień jeszcze ECU.

Ogólnie życzę powodzenia w poszukiwaniu przyczyny, oby się udało. Przechodziłem to jeszcze nie tak dawno, po 2-miesięcznej walce poddałem się

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

gazik jest sekwencja u gazowników już byłem jest oki a rano jak jest zimny to na wolnych check w ogóle się nie pali dopiero jak się rozgrzeje.jak stoję na na luzie i dodam gazu to kontrolka ginie ale najgorsze ze oprocz zapalania tej kontrolki niema innych objawów silnik krokowy i przepustnica wyczyszczone przewody wszystkie wyglądają na dobre ,świece iprzewody nowea własnie gdzie to jest te ECU BO vectre mam od niedawna i jaj to podmienić

Edited by kamisio01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego, dokładnie takie same objawy miałem.

U mnie było posprawdzane/powymieniane prawie wszystko co mogło powodować ten błąd. Nie podmieniałem tylko wiązki przewodów od ECU, ale były sprawdzane i wychodziło na to że są dobre.

ECU znajduje się po lewej stronie, patrząc od przodu samochodu, pod podszybiem. odchylasz podszybie, odkręcasz 4 śrubki od osłony przewodów, ściągasz przewody, odkręcasz 2 śrubki od sterownika i wyciągasz. Przy podmiance musisz jeszcze wymienić moduł immo przy stacyjce i "pestkę" w kluczyku bo inaczej nie odpalisz auta.

U mnie to niestety nie pomogło, sprawdzałem na 2 sterownikach.

PS. Tak z ciekawości. Po zapaleniu checka włącz wszystkie odbiorniki prądu jakie masz (radio, długie, halogeny, podgrzewanie szyby, klimę) i zobacz czy zgaśnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

to co było w końcu przyczyna u ciebie?

sprawdzę .a przypomniało mi się ze klimę mogę tylko wyłączać jak jadę albo na luzie jak dodam gazu bo inaczej gaśnie ale to chyba niema nic wspólnego z checkiem bo taka ją kupilem. Jak nic nie pomoże to chyba wstawie ją do opla serwisu niech walczą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym problem z klimą to szukałbym przyczyny w krokowym.

A co do mojego problemu wysyłam już PW.

Please login or register to see this quote.

Jeżeli masz tyle środków w portfelu to wstawiaj;) Z chęcią się dowiem co było przyczyną u Ciebie

Edited by wityk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

jak dojdę co to to odpisze pewnie to trochę potrwa ale dam znać

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w jakim stanie kolektor wydechowy. Cały jest???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

włączyłem wszystko klima swiatła itp. tak jak pisałes no i trohze nierówne obroty na luzie wachania 800 a 1000 i check zaczął sie palic już cały czas po zgaszeniu powrót tak jak wczesniej pisałem i zauważyłem ze rano jak są większe obroty na luzie i jest zimny check sie nie pali. jak się go odpala po postoju to przez jakieś 20 sekund nierowno troche pracuje i check sie nie pali w piątek może go wstawie do serwisu opla podam potem adres może cos słyszałes o n ich a może to wina krokoweg będe walczył aż zrobie i nabieżaco informował

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

zawsze miałem uno i sory może Dla ciebie kolego wydawać się to śmieszne ale w którym miejscu ten kolektor wydechowy na razie wymieniłem tylko tą giętą rurę przy silniczku krokowym do przepustnicy bo była pę kniętaa to ten serwis słyszałeś coś może o nim

Please login or register to see this link.

Edited by kamisio01

Share this post


Link to post
Share on other sites

O serwisie Ci nic nie powiem. Musiałbyś poszukać/pytać na forum oddziałowym.

Zanim odstawisz na serwis sprawdź dokładnie wszystkie węże podłączone do przepustnicy i wyczyść silniczek krokowy. Falowanie obrotów może być spowodowane dostawaniem się lewego powietrza lub zasyfionego silniczka.

Podmień jeszcze raz przepływkę i sprawdź czy te falowanie będzie występować.

Kolektor znajduje się z przodu silnika pod osłoną termiczną. bardzo łatwo znaleść. Odkręcasz osłonę i widzisz kolektor. Sprawdź czy nie pęknięty.

Jak nic nie zadziała to czeka Ciebie wtedy serwis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

pojechałem do tego opla no i podłaczylio stwierdzili brak napiecia przy przepływomierzu przy okazij było zaniskie przy sondzie lambda ale to podobno od przepływ ki włożyli podróbke za 150 wytrzymała 15 minut czekam na orginalnego simensa tylko ze koszt to 250 2lat gwarancji ty amoże jakieś zwarcie się robi czy te chinskie przepływki to takie g**no i tak szybko padaja możliwea więc moj koleżka ma chyba też walnięty przepływomierz ale on obroty na luzie ma 1000

Edited by kamisio01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Gdzie Ty za tyle kupiłeś oryginalną przepływkę??? jeżeli masz jeszcze możliwość to zrezygnuj.

Niby oryginał

Please login or register to see this link.

Oryginał!!!

Please login or register to see this link.

Pierwszą miałem 5 min w aucie - masakra, odcinało przy 4,500, falowanie i gaśnięcie silnika - a wskazania były prawidłowe, drugą mam do tej pory. ALE TO NIE WINA PRZEPŁYWKI. przełóż swoją do auta kolegi i zobaczysz że wszystko będzie u niego OK

Były sprawdzane moje 2 sztuki na sprawnym aucie i było ok, a przepływkę ze sprawnego auta włożyliśmy do mojego i taki sam błąd wyskoczył.

PW o przesyłce już Ci wysłałem. Jak się uparłeś na nową mogą ją Ci sprzedać za kwotę jaką napisałem z możliwością zwrotu z powrotem do mnie jak będzie dalej to samo. Nie zostaniesz przynajmniej z dwiema przepływkami sprawnymi tak jak ja w tej chwili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

jak bedzie to samo to mogę odrazu ją oddac chłopak kiedy przyjechałem po 15 minutach wyjął kompa w sklepie podłaczył sprawdził i nie było żadnego problem z zwrotem i zamówiłem tamtą oczywiście uzgodniłem ze odrazu podłączy pod kompa i sprawdzimy jak coś to oddam konkretny sklepik .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro tak masz dogadane to nie jest źle - zobaczymy czy to coś da

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">. U mnie nie ma takiej możliwości bo jak założone to już używane i tylko na gwarancje, a nie ma co oddawać bo jest sprawna.

Jak ją już dostaniesz zobacz jak wygląda w środku. Czy ma takie szerokie druty jak oryginał czy będą tylko cieniutkie druciki, tak jak w niby oryginałach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

w tej podrobce te druciki jakoś nędznie tak wyglądały jak mówisz ale czego oczekiwać od made in china

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

trzy przepływki wymienione,przełożone (nowe oryginalne gm i przekładka z dobrego samochodu)w celu sprawdzenia.Na wolnych obrotach załącza się kod 0100 i brak napięcia na przepływce nie działa, jak doda się troche gazu obroty lekko wzrosną zaczyna działać poprawnie co to może być co uszkodzone oczywiście przewody wszystkie gumowe ok, i nie da się usunąć tego błędu.

Tematy połączyłem

Kontynuuj wątek w tym temacie, nie ma powodu zakładać 2 tematu o tym samym problemie

Edited by wityk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamisio01

dostałem za te pieniążki orginał gm jak będe miał chwile zrobie zdięcie i ci przyśle a nowa przepływka oki stara też na wolnych obrotach ginie napięcie doda sięgazu przepływka się załancza i tak wszystkie prubowałem oprucz tego co wcześniej jeszcz 2 gm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest filipous RUDA ŚL.

U mnie też się pojawia problem z przepływomierzem.

Jadę sobie na rozgrzanym silniku około 90 przy stałych obrotach. Jak trzymam tak przez chwilkę to samochód lekko szarpnie i wyrzuca kontrolkę silnika.

Po przegazowaniu znika .

Pojawia się stosunkowo rzadko ale codziennie przynajmniej raz taka sytuacja się zdarza. Pojachałem na kompa i znaleźli błąd przepływomierza. Wykasowali , skasowali 50 zeta i pojechałem.

Nazajutrz znów to samo.

Chłopaki u mnie w pracy twierdzą że da się wyczyścić , ja coś nie ufam.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

Please login or register to see this quote.

witam ja tez miałem przepływke walnieta orginał 1000zł. kupiłem zamienik za 230zł. i pochodził 2 miesiace kupiłe nastepny niemiecki za 200zł. i chodzi elegancko ponad pół roku za temten oddali mi kase tego nie da sie naprawic ani wyczyścić zobacz jeszcze połaczenie kabli do przepływki pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest filipous RUDA ŚL.

Zrobiłem już cały opis sytuacji z prosba o radę w dziale elektrycznym.

Zobaczymy co i kto doradzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...