Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość kamisio01

przeppływomierz jaki zakupic i prblem kod 0100

Polecane posty

Gość kamisio01

witam mam problem jaki przepływomierz kupić do vectry b 1,8 16v jest tyle tego na alegro sa oryginały,zamienniki i używki może ktoś wymieniał i umie doradzić bo rozbierzność cenowa jest duzo zamiennik mozna już nabyć za 100-150

Edytowano przez kamisio01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamienniki sobie odpuść.

Kiedyś już też chciałem zaoszczędzić i kupiłem podróbę gdzieś za 200 zł. Jeździła u mnie dosłownie 15 min. Na szczęście udało się odzyskać za niego kasę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość luxonnn

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

- proponuje ten, ja mam w swoim aucie od tego goscia (1.8 6V X18XE) i jest ok. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

podmieniłem przepływomierz na chwile od kolegi ma taki sam i niestety to samo sie dzieje na wolnynch zapala się kontrolka check(silniczek) kod 100 ktorego nie da się skasować a wiec jak nie przepływomierz to co to morze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie przepływomierz to może przewody od przepływomierza, najlepiej jakbyś sprzawdził dane z przepływomierza podpinając auto pod kompa

Edytowano przez BRh+

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

LPG w samochodzie zamontowane???

Podmień jeszcze ECU.

Ogólnie życzę powodzenia w poszukiwaniu przyczyny, oby się udało. Przechodziłem to jeszcze nie tak dawno, po 2-miesięcznej walce poddałem się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

gazik jest sekwencja u gazowników już byłem jest oki a rano jak jest zimny to na wolnych check w ogóle się nie pali dopiero jak się rozgrzeje.jak stoję na na luzie i dodam gazu to kontrolka ginie ale najgorsze ze oprocz zapalania tej kontrolki niema innych objawów silnik krokowy i przepustnica wyczyszczone przewody wszystkie wyglądają na dobre ,świece iprzewody nowea własnie gdzie to jest te ECU BO vectre mam od niedawna i jaj to podmienić

Edytowano przez kamisio01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego, dokładnie takie same objawy miałem.

U mnie było posprawdzane/powymieniane prawie wszystko co mogło powodować ten błąd. Nie podmieniałem tylko wiązki przewodów od ECU, ale były sprawdzane i wychodziło na to że są dobre.

ECU znajduje się po lewej stronie, patrząc od przodu samochodu, pod podszybiem. odchylasz podszybie, odkręcasz 4 śrubki od osłony przewodów, ściągasz przewody, odkręcasz 2 śrubki od sterownika i wyciągasz. Przy podmiance musisz jeszcze wymienić moduł immo przy stacyjce i "pestkę" w kluczyku bo inaczej nie odpalisz auta.

U mnie to niestety nie pomogło, sprawdzałem na 2 sterownikach.

PS. Tak z ciekawości. Po zapaleniu checka włącz wszystkie odbiorniki prądu jakie masz (radio, długie, halogeny, podgrzewanie szyby, klimę) i zobacz czy zgaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

to co było w końcu przyczyna u ciebie?

sprawdzę .a przypomniało mi się ze klimę mogę tylko wyłączać jak jadę albo na luzie jak dodam gazu bo inaczej gaśnie ale to chyba niema nic wspólnego z checkiem bo taka ją kupilem. Jak nic nie pomoże to chyba wstawie ją do opla serwisu niech walczą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym problem z klimą to szukałbym przyczyny w krokowym.

A co do mojego problemu wysyłam już PW.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeżeli masz tyle środków w portfelu to wstawiaj;) Z chęcią się dowiem co było przyczyną u Ciebie

Edytowano przez wityk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

jak dojdę co to to odpisze pewnie to trochę potrwa ale dam znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A w jakim stanie kolektor wydechowy. Cały jest???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

włączyłem wszystko klima swiatła itp. tak jak pisałes no i trohze nierówne obroty na luzie wachania 800 a 1000 i check zaczął sie palic już cały czas po zgaszeniu powrót tak jak wczesniej pisałem i zauważyłem ze rano jak są większe obroty na luzie i jest zimny check sie nie pali. jak się go odpala po postoju to przez jakieś 20 sekund nierowno troche pracuje i check sie nie pali w piątek może go wstawie do serwisu opla podam potem adres może cos słyszałes o n ich a może to wina krokoweg będe walczył aż zrobie i nabieżaco informował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

zawsze miałem uno i sory może Dla ciebie kolego wydawać się to śmieszne ale w którym miejscu ten kolektor wydechowy na razie wymieniłem tylko tą giętą rurę przy silniczku krokowym do przepustnicy bo była pę kniętaa to ten serwis słyszałeś coś może o nim

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez kamisio01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O serwisie Ci nic nie powiem. Musiałbyś poszukać/pytać na forum oddziałowym.

Zanim odstawisz na serwis sprawdź dokładnie wszystkie węże podłączone do przepustnicy i wyczyść silniczek krokowy. Falowanie obrotów może być spowodowane dostawaniem się lewego powietrza lub zasyfionego silniczka.

Podmień jeszcze raz przepływkę i sprawdź czy te falowanie będzie występować.

Kolektor znajduje się z przodu silnika pod osłoną termiczną. bardzo łatwo znaleść. Odkręcasz osłonę i widzisz kolektor. Sprawdź czy nie pęknięty.

Jak nic nie zadziała to czeka Ciebie wtedy serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

pojechałem do tego opla no i podłaczylio stwierdzili brak napiecia przy przepływomierzu przy okazij było zaniskie przy sondzie lambda ale to podobno od przepływ ki włożyli podróbke za 150 wytrzymała 15 minut czekam na orginalnego simensa tylko ze koszt to 250 2lat gwarancji ty amoże jakieś zwarcie się robi czy te chinskie przepływki to takie g**no i tak szybko padaja możliwea więc moj koleżka ma chyba też walnięty przepływomierz ale on obroty na luzie ma 1000

Edytowano przez kamisio01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Gdzie Ty za tyle kupiłeś oryginalną przepływkę??? jeżeli masz jeszcze możliwość to zrezygnuj.

Niby oryginał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Oryginał!!!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Pierwszą miałem 5 min w aucie - masakra, odcinało przy 4,500, falowanie i gaśnięcie silnika - a wskazania były prawidłowe, drugą mam do tej pory. ALE TO NIE WINA PRZEPŁYWKI. przełóż swoją do auta kolegi i zobaczysz że wszystko będzie u niego OK

Były sprawdzane moje 2 sztuki na sprawnym aucie i było ok, a przepływkę ze sprawnego auta włożyliśmy do mojego i taki sam błąd wyskoczył.

PW o przesyłce już Ci wysłałem. Jak się uparłeś na nową mogą ją Ci sprzedać za kwotę jaką napisałem z możliwością zwrotu z powrotem do mnie jak będzie dalej to samo. Nie zostaniesz przynajmniej z dwiema przepływkami sprawnymi tak jak ja w tej chwili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

jak bedzie to samo to mogę odrazu ją oddac chłopak kiedy przyjechałem po 15 minutach wyjął kompa w sklepie podłaczył sprawdził i nie było żadnego problem z zwrotem i zamówiłem tamtą oczywiście uzgodniłem ze odrazu podłączy pod kompa i sprawdzimy jak coś to oddam konkretny sklepik .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak masz dogadane to nie jest źle - zobaczymy czy to coś da

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">. U mnie nie ma takiej możliwości bo jak założone to już używane i tylko na gwarancje, a nie ma co oddawać bo jest sprawna.

Jak ją już dostaniesz zobacz jak wygląda w środku. Czy ma takie szerokie druty jak oryginał czy będą tylko cieniutkie druciki, tak jak w niby oryginałach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

w tej podrobce te druciki jakoś nędznie tak wyglądały jak mówisz ale czego oczekiwać od made in china

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

trzy przepływki wymienione,przełożone (nowe oryginalne gm i przekładka z dobrego samochodu)w celu sprawdzenia.Na wolnych obrotach załącza się kod 0100 i brak napięcia na przepływce nie działa, jak doda się troche gazu obroty lekko wzrosną zaczyna działać poprawnie co to może być co uszkodzone oczywiście przewody wszystkie gumowe ok, i nie da się usunąć tego błędu.

Tematy połączyłem

Kontynuuj wątek w tym temacie, nie ma powodu zakładać 2 tematu o tym samym problemie

Edytowano przez wityk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamisio01

dostałem za te pieniążki orginał gm jak będe miał chwile zrobie zdięcie i ci przyśle a nowa przepływka oki stara też na wolnych obrotach ginie napięcie doda sięgazu przepływka się załancza i tak wszystkie prubowałem oprucz tego co wcześniej jeszcz 2 gm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość filipous RUDA ŚL.

U mnie też się pojawia problem z przepływomierzem.

Jadę sobie na rozgrzanym silniku około 90 przy stałych obrotach. Jak trzymam tak przez chwilkę to samochód lekko szarpnie i wyrzuca kontrolkę silnika.

Po przegazowaniu znika .

Pojawia się stosunkowo rzadko ale codziennie przynajmniej raz taka sytuacja się zdarza. Pojachałem na kompa i znaleźli błąd przepływomierza. Wykasowali , skasowali 50 zeta i pojechałem.

Nazajutrz znów to samo.

Chłopaki u mnie w pracy twierdzą że da się wyczyścić , ja coś nie ufam.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

witam ja tez miałem przepływke walnieta orginał 1000zł. kupiłem zamienik za 230zł. i pochodził 2 miesiace kupiłe nastepny niemiecki za 200zł. i chodzi elegancko ponad pół roku za temten oddali mi kase tego nie da sie naprawic ani wyczyścić zobacz jeszcze połaczenie kabli do przepływki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość filipous RUDA ŚL.

Zrobiłem już cały opis sytuacji z prosba o radę w dziale elektrycznym.

Zobaczymy co i kto doradzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×