Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość JEZIORAK

WYMIANA ŁOZYSKA PRZÓD

Polecane posty

Gość JEZIORAK

ZACZYNA MI HUCZEĆ Z PRZODU ŁOŻYSKO .

W jaki sposób najlepiej wymienić łożysko i jakie założyć aby było odpowiednie

za rozsądne pieniądze ?

czy trzeba wymienić tylko łożysko ?czy może cała piastę ?

ma ktoś może dobry sposób na lokalizacje które konkretnie huczy -według mnie strona kierowcy ale może się mylę .z góry dziękuje.

KRZYSZTOF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SKF będzie OK - z przodu same łożysko. Z piastą masz z tyłu.

Podnieść koło, kręcić i słuchać. Można też poruszać kołem czy nie ma luzów ale to już ciut późniejsze stadium. Jeśli nie masz doświadczenia to pojedź do jakiegoś mechanika niech posłucha bo wysłuchiwanie podczas jazdy to loteria.

Nie napisałeś jaki silnik więc....katalog znajdziesz tu (drugi od góry pdf):

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JEZIORAK

OK DZIEKI

Moze jest jeszcze gdzies jakis opis w jaki sposób mozna takie

łozysko wymienic ?-kolejnosc czynnosci jakie trzeba wykonac podczas

wymiany łozyska,,

serdeczne dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sam naprawiam VB - strona 165

Do zassaania tu:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liposek

Mój znajomy ze sklepu powiedzial ze jesli koło sie przykreca na piec śrub to wymienia sie z piastą, a jak na cztery to mozna same łozysko.

Co wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

generalnie nie ma racji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wydaje mi się, że znalazłem łożyska w rozsądnej cenie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Otwieram sobie książkę i albo jest napisane, że łożysko wtłaczane jest specjalnym przyrządem hydraulicznym, albo, trzeba użyć jakiegoś narzędzia Opel KM-466-2 i KM-500-4-A itd. itd. Nie chcę tego sam rozkręcać, jeśli za pomocą ogólnodostępnych narzędzi tego nie zrobię w swoim garażu.. Ktoś sam już to robił?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli łożysko jest wtłączane to i stare powinno być wytłoczone ,a do tego potrzebna będzie praska która wyprasuje stare i wprasuje nowe łożysko,ja wymieniałęm 4 łożyska w clio i za jedno koło płąciłęm 20złoty a możesz kupić w sklepach praskę ręczną taką podstawową za 120 złotych już i sam sobie wprasujesz i wyprasujesz łożysko.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liposek

generalnie zubek73 masz oczywiscie racje

W kole na pięć śrub wymienilem same łożysko, taniocha.

Dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja w Vectrze "A" placilem 50 zł za strone u garażowca, potrzebna jest prasa, zwykla za 120 zl nie wyciagniesz tego, mechanik mówił ze hydrauliczna mu ledwo poszlo(połamał coś), a ma dobry sprzęt. Tylko że w Viki A jest gorzej, trzeba wyciagac cala kolumne a w viki b mozna rozlaczyc na 2 srobach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jakim momentem dokreca się piaste z przodu, jeśli założyłem nowe łożysko? Żeby nie było za słabo ani za mocno.

A jakim momentem bądź jak dokręcać piastę gdy zmieniam np pół oś/przegub bez wymiany łożyska?

Szukałem na google i na forum ale nic konkretnego nie znalazłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W "Sam naprawiam" jest napisane, wiem bo sam ostatni dokręcałem i z niej korzystałem. W tej chwili nie mam dostępu do sam naprawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×