Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Problem z ogzrewaniem


Guest LISEKJUNIOR
 Share

Recommended Posts

Guest LISEKJUNIOR

Od jakiegoś czasu mam problem z ogrzewaniem w mojej VA GT z silnikiem C20NE.

Gdy samochód utrzymuje temperaturę około 60( tak pokazuje wskaźnik na desce) to z nawiewu leci ciepłe powietrze. Gdy stanę w korku i temp. skoczy tak, że włączy sie wentylator na chłodnicy z nawiewu leci zimne powietrze, gdy temp. spadnie to znowu jest ciepło.

Edited by zubek73
przenoszę do układu chłodzenia i ogrzewania / zubek
Link to comment
Share on other sites

No to się podepnę pod temacik..

VA C18NZ - brak ogrzewania... :angry:

Płyn jest, termostat działa, wentylator na chłodnicy się włącza kiedy trzeba a z nawiewu leci ledwo ciepłe powietrze...

Obywatele - pomóżcie. ;)

Link to comment
Share on other sites

Płyn jest, termostat działa, wentylator na chłodnicy się włącza kiedy trzeba a z nawiewu leci ledwo ciepłe powietrze...

Zarośnięta kamieniem nagrzewnica ?

Link to comment
Share on other sites

No to się podepnę pod temacik..

VA C18NZ - brak ogrzewania... :angry:

Płyn jest, termostat działa, wentylator na chłodnicy się włącza kiedy trzeba a z nawiewu leci ledwo ciepłe powietrze...

Obywatele - pomóżcie. ;)

Moim zdaniem też nagrzewnica zapchana w mojej wiki nie grzało ale obyło sie na wymianie termostatu proponuje zaczac od wyjecia i sprawdzenia nagrzewnicy

Link to comment
Share on other sites

proponuje zaczac od wyjecia i sprawdzenia nagrzewnicy

Z tym jest trochę zabawy , łatwiejszy sposób to dwa wężyki podpinamy do nagrzewnicy i wlewamy płyn do płukania chłodnic . Mniej roboty a może pomóc , króćce od nagrzewnicy są dostępne w komorze silnika .

Link to comment
Share on other sites

Z tym jest trochę zabawy , łatwiejszy sposób to dwa wężyki podpinamy do nagrzewnicy i wlewamy płyn do płukania chłodnic . Mniej roboty a może pomóc , króćce od nagrzewnicy są dostępne w komorze silnika .

I tak właśnie postąpię ;)

dzięki.

Link to comment
Share on other sites

Tylko musisz pamiętać że nie wszystkie płyny do płukania nadają się do alumimium :)

Pozdrowionka dla małżonki i maleństwa .

Edited by RYBA-71
Link to comment
Share on other sites

Tylko musisz pamiętać że nie wszystkie płyny do płukania nadają się do alumimium :)

Pozdrowionka dla małżonki i maleństwa .

Spoko Ryba, zapodam jej "kreta" :lol:

Roboty zaplanowane na weekend.

Dzięki za pozdrowionka, wzajemnie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP