Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
kolo100

OPEL VECTRA 2.0DTI 101KM, wóz czy muł

163 posts in this topic

Witam, jestem w trakcie zakupu Vectry. Interesuje mnie autko do 35000zł rocznik 2004. Wiem że na necie jest całe mnóstwo ogłoszeń, znalazłem jednak ciekawą ofertę krajówki od pierwszego właściciela. Wszystko jest super tyle że silnik jaki ten opel posiada to 2.0DTI 101KM. Rozmawiałem ze znajomymi i mówią że te auto z tym silnikiem to nieporozumienie, jak będę jechał z trzema pasażerami i włączoną klimatyzacją to auto będzie szło gorzej niż seicento oczywiście w przenośni, ale będę przeklinał że wziąłem ten silnik. Podobno zero przyśpieszenia i dynamiki. Polecili mi silniki najlepiej 1.9CDTI ewentualnie 2.2 125KM,których jest bardzo mało na rynku a na pewno mało aut godnych polecenia, chodzi mi o to że większość to sprowadzane "trupy". Czy mozecie mi pomóc, czy naprawdę ten silnik jest tak kiepski, nie chodzi mi o zrywy na światłach tylko normalną jazdę z żoną i dzieckiem, ale żeby w razie potrzeby była możliwość wyprzedzić i żeby jazda była dynamiczna a nie jakbym jechał "seicento" czy nawet corolla 1.4 80KM z 1999roku którą posiadam. Niestety nie mam gdzie przejechać się oplem z tym silnikiem bo ten który chcę kupić jest 350km od mojego miejsca zamieszkania ale sprawdzony przez firmę zajmującą się inspekcją samochodów.

Z góry serdecznie dziękuję za wszelką pomoc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Hej,

przez rok nękałem Signum 2,2 DTi. Kupiłem na Litwie (auto z włoch) za super kasę.

2003 rok wersja COSMO z przebiegiem 112tys... no ale nie o tym chcę napisać.

Faktycznie, kupowanie auta sprowadzanego może być bolesne finansowo o czym dowiemy się dopiero po czasie.

W moim oplu okazało się że skrzynia nie miała oleju (spuścili bo była nieszczelna a z pustej nic nie kapało

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">))... i niestety rozpadła się.

Oszczędziłem na zakupie auta 12tys, bo za tyle wiecej kupiłbym w kraju.

Zapłaciłem podatki, akcyce, tłumaczenia, skrzynia, nowe opony, przpustnica też miała dosyć.... i zaoszczędziłem jakieś 5 max 6k.

W dodatku to co się nabiegałem, nadenerwowałem to już moje.

Nie wiem czy warto... decyzja nalezy do Ciebie.

Co do silnika 2,2 DTi to powiem że byłem zadowolony i nadal mile wspominam ten silnik - tak jak 2,0 DTi masz łańcuch a nie pasek

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> 600k bez remontu a niektórzy mówią że i więcej.

Jeżeli masz za dobrą kase 2,0DTi to bierz. Dziś rozmawiałem na myjni z kolegą co ma 2,0DTi i bardzo sobie chwali.

To że ma zaledwie 100 koników to znaczy, że na ćwierć mili nie będziesz się ścigał bo nie masz szans, ale ten silnik w 100% wystarczy dla normalnej rodziny.

Miałem 125 koników i też było dużo, niestety zaczęły mnie wkurzac Passaty 1,9TDI 136km bo nie miałem co się z nimi stawiać i kupiłem Signum 150km.

Pamiętaj, że zawsze ktoś będzie szybszy... ja przyjałem zasadę że nie muszę być najszybszy.

Co do wygody dla dziecka i żony to rzuć okiem na wnętrze Signum. Do połowy to Vectra, ale tył to raj dla dzieci.

Z tylu żona ma dużo miejsca (siedzenie sa cofniete o około 20cm względem Vectry), spokojnie może zając się półrocznym synkim bez większej gimnastyki a do bagarznika bez problemowo wchodzi wózek i komplet maneli

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">))))

To jest moja opinia... nie wiem czy coś Ci pomoże. Pamietaj tylko o jednym, kup auto ze sprawdzonego źródła regularnie serwisowane, najlepiej w ASO.

Daj znać co kupiłeś

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Krzysiek

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Edited by Krzysiek_Signum
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja takie mam..i jezdze..z zona i dzieckiem-chcesz wyscigi urzadzac to cos wiekszego poszukaj

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

a najlepiej wez kogos z TECHEM i sprawdz auto,warto zaplacic 100-200 za ta usluge

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Dzięki za pomoc, tak jak pisałem nie chce jeżdzić na wyscigi ale chce przyśpieszenia podczas wyprzedzania i dynamicznej jazdy, zastanowię się nad tym silnikiem jeżeli nie znajdę nic ciekawego z 1.9

to ogłoszenie

Please login or register to see this link.

a co myśliciee o kupowaniu w takim salonie, jest wiarygodny, dodam że do białegostoku mam 570km

Please login or register to see this link.

Edited by kolo100
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Ten pierwszy jest za drogi... jak na ten przebieg.

Ten drugi jest idealny... az nie chce się wierzyć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Nie ma auta IDELANEGO, muszą być jakieś otarcia, pęknięcia... cokolwiek co świadczy że auto jeździło a nie stało.

Jeżeli jednak jest taki IDEAŁ to jest po prostu po dzwonie i przy okazji naprawy usuneli wszelkie niedociągnięcia, NO CHYBA ŻE TO AUTO STAŁO PRZEZ blisko 100 000 km

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> :)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> :)

Krzysiek

Edited by Krzysiek_Signum
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

niby 130000 ale przynajmniej udokumentowane w książce serwisowej i krajówka, tylko ten niby nieszczęsny silnik 2.0

Oglądam te Signumy i przyznam że bardzo ładnie się prezentuje, mają super wyposażenia tylko jakoś dziwnie mało tego jest.....dlaczego??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Bo to drogie auto.... zawsze bogato wyposażone przez co drogie.

Wszyscy mi mówią PO CO CI 4 OSOBOWE AUTO!!!??? Bo mi się takie podoba i takie chcę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Opel Signum jest 5 osobowy, ale środkowotylne siedzenie jest bardzo niewygodne... i niepraktykowane, można w tym miejsu zamontować ORYGINALNĄ LODÓWKĘ ze stolikiem... no po prostu pełny wypas

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> lub po przekreceniu pseudosiedzenia mamy super podlokietnik bardzo wygodny podczas jazdy. Oryginalna lodówka kosztuje około 3,5k ale można dorwać na allegro za 1k.

Mamy lepszy dostęp do bagażnika, bo w końcu to PRAWIE KOMBI.

Szczerze? Miałem kupic VECTRĘ KOMBI, ale kupiłem to coś (bo takie określenia też słyszałem) i dla 4 osobowej rodziny jest to super auto.

Co ważne, tylne siedzenia składają się dająć idelanie płaską powierzchnię ładunkową... super do przewiezienia nawet dużych rzeczy takich jak wanna narożna

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jeżeli dużo jeździsz po Polsce, albo nawet jeżeli dbasz o wygodę rodziny w drodze do supermarketu to udaj się do komisu i spędź chwilę na tylnych siedzeniach... nie znam auta które ma więcej miejsca i w dodatku tak wygodnego tyłu.... w nowej Audi A6 jest znacznie mniej miejsca

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Krzysiek

Edited by Krzysiek_Signum
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Co raz bardziej przekonuję sie do tego auta tym bardziej ża mam czteromiesięczną córeczkę także ta lodowka nawet by się przydała jakby gdzieś dalej jechać ale nie to najważniejsze, ważne że w cenie 35000 mogę kupić rocznik 2004 z dobrym silnikiem,

Please login or register to see this link.

to przykładowe ogłoszenie niedaleko mojego miejsca zamieszkania, pierwsz którą widzę z relingami, ma przejechane 151000km, trochę dużo ale serwisowana i 1500km temu miała przegląd, auto po firmie, biorąc pod uwagę klasę auta jeżdził nim jakiś prezesik także chyba nie jest zajechane, wszystko oczywiście do sprawdzenia w salonie opla niedaleko, pniedawny przegląd pozwala wierzyć że wszystko cozużyte jest powymieniane. czekam na wasze opinie czy warto, bez "zabawy" w jakieś opłaty sprowadzanych, niewiadomego pochodzenia, tutaj wszystko czyli całą historię mozna sprawdzić bo raczej firma nie klepała by auta na lewo w jakimś warsztacie....

Krzyśku napisz proszę jeżeli znasz, jak długi jest Signum, chciałbym porównać do Vectry.

Czy wszytkie Signumy i Vectry mają standardowo klimatyzację dwustrefową bo nie zapytałem przez telefon sprzedawcę?

Edited by kolo100
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Polecam ci moją V 6 do sprzedania za 35 000. Konkretne osiągi i mały apetyt na paliwo. Przebieg udokumentowany

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładna ja jednak nie preferuję kombi tak jak pisałem wcześniej albo vectra sedan albo signum hatchback

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W takim razie bardziej praktyczny będzie signum- więcej miejsca i lepiej można wykorzystać objętość bagażnika. Co do silnika, to te 101 KM to będzie trochę za mało. Załadujesz auto, wsadzisz kilku pasażerów, włączysz klimatyzację i w trasie męczarnia.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A bo ja wiem jaki on długi???

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> nie wiem gdzie mam specyfikację

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Poszukaj w necie, na pewno gdzieś znajdziesz.

Co do klimy to w Signum zawsze jest taka a w Vectrach nie wiem.

Co do tego co podesłałes link to super... i chyba w bagazniku lezy lodóweczka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> więc juz masz kilka stówek zaoszczedzone.

Jak masz blisko to jedź oglądnij. Na pewno ma do zerwania z przednich szyb folię bo chyba jest za ciemna, ale z tyłu bym nie ruszał.

Jest to 2,2 DTi więc łańcuch i spokój ... dużo spokoju....ale, te silniki potrafiły się rozszczelniać. Obiawia się to tak, że nie chce odpalic np po nocy, a jak zapali to chmura dymu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Mój tez na to chorował, ale nie naprawiałem tego i nie wiem co to było.

Przepustnica wytrzymuje podobno około 150k i u mnie to się potwierdziło... 144k i wymiana

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale taki urok.

Co do silnika V6 3,0 to nie polecam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i nie chcę nikogo urazić, ale z tego co pisałeś nie chcesz się z nikim scigać.

151000 dla V6 to jak 400000 dla 2,2 DTi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> bo ten 2,2 to bardzo ekonomiczny silnik i naprawdę dobrze zrobiony.

Poszukam dziś w necie kilka ogłoszeń i coś Ci podeślę....

Krzysiek

Please login or register to see this quote.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Kberest piszesz o tym silniku w vectrze? Signum ten z ogłoszenia 2.2DTI ma 125koni rozumiem? nawet nie spytałem sprzedającego jaką ma moc, bo chyba silniki te same co w vectrze? te 125KM wystarczy mi na normalną jazdę czy podróż z rodziną gdzieś dalej?

Krzyśku jeżeli chodzi o tą przepustnicę to ile naprawa kosztuje bo akurat to auto z ogłoszenia ma 151500km przejechane i nie wiem czy było robione czy nie a raczej sprzedawca mi nie powie, fakt lodówka jest bo pytałem sprzedawcę

Edited by kolo100
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

tak, pisze o 2,2 DTi występującym w Signum i w Vectrze. Moc 125km.

Ten to wystarczy do wielu rzeczy... skup się albo na 2,0 DTi albo na 2,2 DTi.

Mój 2,2 leciał 210km/h

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i był naprawdę ekonomiczny. Palił na trasie przy powolnej jeździe poniżej 6l. a miasto poniżej 8l.

Był też taki moment że leciałem na złamanie karku i średnie spalanie na odcinku 140km to 11,9l na 100km

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale nie traktuj tego za wzór bo za to dostałem mandat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Co ważne, TEMPOMAT !!!! to signum ma TEMPOMAT, super sprawa. Ja to nawet na miescie tego używam. Rozbujam sie do 60 max 70 włączam podtrzymanie prętkości i się turlam podziwiając minimalne spalanie.

Weź zapakuj rodzinę i pojedź obejrzeć to auto. Najlepiej zrób to od razu po otwarciu komisu, to zobaczysz czy ten Opel normalnie pali po nocy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Krzysiek

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za przepustnicę trzeba dać jakies 1500 zł w ASO, ale są magicy co robią za 900.

Zrobisz autem 30 km jazdy próbnej (zapłać im za paliwo) i zobacz czy dziwnie nie CZKA.

Znam kolesia co zrobił juz 200 000 i nie wymieniał przepustnicy więc bądź dobrej myśli.

Wg ASO to i tak pada i tak, bo po prostu taki urok.

K.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Signum ma mniej więcej 4,64m długości, 1,8m szerokości ale nie umiem znależć wymiarów vectry (znalazłem tylko nowej),ale przypuszczalnie signum i vectra mają podobne wymiary. napisz mi o co chodzi z tempomatem dokładnie bo nie bardzo wiem, ja jak na razie miałem rok malucha, 3 lata punto jedynkę i teraz jeżdzę 6 lat corollą, wszystkie samochody były i jest corolla "gołe" dlatego ten cały wypas jest dla mnie niezwykle atrakcyjny.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybór VC i Signum jest w tej chwili ogromny, jest w czym wybierać.

Takie rzeczy jak tempomat czy sterowanie radia w kierownicy zawsze można dołożyć małym kosztem.

Do 2.0 DTI mozna zamontować box i bez problemu masz ponad 120KM, wtedy auto zaczyna normalnie jeździć, inaczej nawet w dwójke jest mułowato. Według mnie optymalna jazda VC/Signum to 140-150KM, z benzyn 2.2 147/155KM a z diesli 1.9 lub 2.2 dti z boxem.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ojjjjjj..... kolego..... ja się przesiadłem z CC 704 na golfa IV i przezyłem szok... ale kolejny szok był jak przeskoczyłem z golfa na Signum 2,2.

Przeskok z Signum z 2003 roku na signum z 2008 roku z 1,9 150km to była kontynuacja .... ale bez takiego szoku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Tempomat to super wyznalazek.

Rozpędzasz się na trasie do 110km/h na 5 biegu, obroty będe pewnie około 2500/min i naciskasz GUZIK.

Auto utrzymuje ta prętkość samo !!!, nie ważne czy pod górkę, czy z górki czy pod wiatr czy z wiatrem... jedziesz 110km/h a nogi odpoczywają, koniec z bólem w stopie od utrzymywania gazu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Tempomat działa chyba od 30km/h do końca. Mało tego, jedziesz sobie to swoje 110km/h i napotykach mały koreczek, naciskasz hamulec i zwalniasz do odpowiedniej prędkości... powyprzedzałes wszystkich kończąc wyprzedzanie z prętkością 150km/h... naciskasz GUZIK pamięci i auto zwolni ale tylko do 110km/h a potem jedzie dalej swoje.

W tym signum masz jeszcze skórzaną kierownicę... super wygodna

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> szkoda że nie podgrzewana

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Podgrzewany lusterka... podczas deszczu masz suche lusterka i wszystko widzisz.

Auto ma bardzo ograniczoną widoczność z tyłu podczas cofania.... zainwestuj jakieś 200 zł na czujniki cofania na prawdę warto, ja oczywiście jestem mądry po szkodzie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

OK, uciekam na miasto moją CD - czarną diablicą

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Krzysiek

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Signum jest o kilka cm dłuższe od VC, ale ma rozstaw osi taki jak w kombi, czyli o 13cm większy niż w sedanie czy gts'ie, daje do diametralną różnice w przestronności wnętrza.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, bardzo dziękuję wszystkim za pomoc jeszcze kilka pytań do konkretnych osób:

shaqal chciałem zapytać o ten BOX, czy to jest drogi interes, czy trudno to zamontować przez mechanika. 20KM do 125 przyda się o ile to niedrogie, sterowanie radiem rozumiem montuję w aso, ile taki bajer kosztuje?

Dzięki Krzychu za wytłumaczenie dotyczące tempomatu, jeszcze dotyczące czujników cofania, czy za 200zł to będą fabryczne czujniki wbudowane w zderzak czy jakieś tanie na allegro.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0dti to w porównaniu z np. 2.2dti (potwierdzone przez użytkowników forum):

1. mniej dynamiczny silnik = gorsza elastyczność = gorsze (wolniejsze) wyprzedzanie

2. spalanie wyższe nawet jak jedziesz sam a z rodzinką to już w ogóle = za słaby silnik

3. pompa paliwa nieregenerowalna na 99,99% (był temat na forum)

3. box ok. 1400zł i masz to co w serii 2.2dti (2.2dti + box = 150KM)

4. gorzej bedzie go później sprzedać

co do ogłoszeń, jak widzę diesel z przebiegiem poniżej 100tys k. (tam było 97tys. km) to śmiało dodaj jeszcze z 50tys. km

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ja bym szukał coś mocniejszego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatem decyzja jest nastepująca

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Opel Signum z silnikiem 2,2 DTi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

PRAWDA????????

Co do czujników cofania to na wyposażeniu były tylko piszczące gównienka... nie warte dopłaty.

Można kupić bardzo fajne czujniki cofania (nawet na allegro) i samemu zamontować bądź zlecić to w jakims serwisie - ja tak będę robił.

Pamiętaj aby się pochwalić jak już upatrzysz autko.

K

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W VC monowałem takie z allegro, w Signum mam fabryczne, jeśli teraz miałbym wybierać to zdecydowałbym się na fabryczne.

P.S. Odbierz PW !!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> przecież napisałem porównanie NA PRZYKŁAD z 2.2dti

a chodziło jak w temacie o korzyści z mocniejszego silnika diesla niż 2.0dti

nie porównywaliśmy 2.0dti z 1.9cdti 120/150KM

trzeba poczytać temat "Rekord spalania" tam na pewno są już wypowiedzi właścicieli silników 1.9

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a reszta pozytywów będzie taka sama w 1.9cdti 120/150KM

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.