Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
ZeusSs

Nowa uszczelka drzwi?

Recommended Posts

Interesuje mnie czy jest możliwość dostania nowej uszczelki do drzwi? Moje trochę nie za dobrze trzymają ;/ Chciał bym sobie zmienić wszystkie wtedy na pewno było by dużo lepiej. Mnie interesuje głównie gdzie można dostać o ile można i za ile?

Na allegro znalazłem coś takiego:

Please login or register to see this link.

Ale nie mam pojęcia czy takie coś w ogóle będzie pasować i czy będzie spełniało swoje zadanie?

Z góry wielkie dzięki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

teoretycznie powinno spelniac swoje zadanie, drogie nie jest wiec mozna sprobowac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko, że ja chciałem kupić od razu na wszystkie drzwi, więc był by to trochę większy wydatek

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Teraz tylko pytanie na drzwi pasowała by, która uszczelka?

Ta:

Please login or register to see this link.

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^

nie otwiera mi sie nic (teraz siedzie na Apple wiec moze dlatego)

pozniej sprawdze, chyba ze ktos mnie uprzedzi i pomoze

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugie zdjęcie w aukcji

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak i tak masz rozwalone to przetnij i zobacz, popros o wymiar allegrowicza, one i tak sie troche ubija wiec mysle ze wiekszej roznicy nie bedzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie tyle, że rozwalone, bo są całe ale już nie trzymają tak jak powinny ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie pozostaje nic innego jak wymienic

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie wiem, ponieważ chciałem trochę wyciszyć sobie w środku, będę kupował maty żeby drzwi wyciszyć, a znowu uszczelki nie trzymają jak powinny to też było by lepiej jak by się je wymieniło na nowe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ale pytam, bo nie mam pojęcia czy one w ogóle będą do mnie pasować

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyslij mu zapytanie, jak chce zarobic to odpowie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

i tak właśnie zrobię

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

dzięki za szybką reakcję

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

polecam sie na przyszlosc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...