Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość jorssen

4 śruby na 5 śrub...

Polecane posty

Gość jorssen

Witam.mam takie zapytanie: czy ktoś z Was wymieniał albo wie czy jest możliwość wymiany w Vectrze B 1.8 16V 97r. kół i całego ich mocowania z 4 śrub na 5 śrub.Czy jest wogóle taka możliwość?bardzo proszę o jakieś porady.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwość jest, musisz zmienić piasty, a czy coś Ci jeszcze wyskoczy tego nie wiem.

Ktoś na forum już tak robił, ale kto to był??? - teraz to nie mam pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

piasty i tarcze hamulcowe, zostaje kwestia zacisków hamulcowych- nie wiem czy będą pasowały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiem ze mozna kupic specialne dystanse które zmieniają rozstaw śrób ale jak to się sprawdza w praktyce to niestety niewiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

chodzi Ci pewnie o śruby pływające

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> , nie tędy droga

Edytowano przez wityk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do wymiany : piasty,tarcze,zaciski -co za tym idzie klocki(w poliftowych są wieksze tarcze i zaciski)

innych zmian nie ma w zawieszeniu,tylko w hamulcach i ich mocowaniu (piasta )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jorssen

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie .Nie chcę żadnych dystansów i innych udziwnień bo mam rodzine i mam dla kogo żyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i oczywiscie 2 komplety kol musisz kupic,a to dodatkowy wydatek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość smoko44

Hmm piszecie, że piasty, zaciski i tarcze.

Ja wymieniałem tylko piasty, bo tarcze i zaciski miałem takie same w 1,6 jak w 2,0, a że moje były w lepszym stanie niż w angolu, to zostawiłem swoje. Tył nie pamiętam, ale wymieniłem chyba cały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mogles miec takie same tarcze skoro przerabiales tez z 4 na 5,jak dobrze zrozumiialem ? Zaciski moze faktycznie podpasujesz,nie jestem pewny ,ale tarcz se ne da

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość smoko44

Trochę się zapędziłem. Zaciski i klocki zostały bo to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że temat ze średniowiecza, ale nie znalazłem w szukajce żadnego innego, a pod ten moge się idealnie podpisać.

Nie wiem czy autor miał na myśli tylko względy wizualne/ dostęp do ładniejszych felg. Ja chciałbym zapytać od strony sprawności hamulców na 4 śrubach vs 5 śrubach.
Aktualnie mi padły, także przymierzam się do wymiany tarcz i klocków. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?
Kiedyś miałem równolegle anglika przedlifta na pięciu śrubach i szczerze przyznam, że w nim hamulce były zdumiewające w porównaniu do moich. Nie wiem czy to większe tarcze z przodu robią taką różnicę czy może jednak moje już wtedy były w nieciekawej kondycji i teraz po założeniu dobrego zestawu tarcz i klocków na 4 śruby będa niewiele gorsze od tamtych z anglika, które mnie tak pozytywnie zaskoczyły.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×