Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
micek77

Amortyzatory

Polecane posty

Witam.Mam kilka pytań na temat amorków

1. Na moich starych amortyzatorach z przodu są takie oznaczenia:

R

9-156-160

82-4903-553-106

0600-622

SACHS

L

9-156-159

82-4903-553-106

0600-622

SACHS

Czy to jest zawieszenie SPORT ?????? Bo na listwach bocznych jest napisane SPORT!

W sklepie według tych cyferek nie mogą nic dopasować

2. Jeśli to jest zawieszenie SPORT to czy można wstawić zwykłe amortyzatory? Czy też wymienić sprężyny na zwykłe? Dodam że zależy mi na komforcie?

Czytałem prawie wszystkie tematy z tym związane ale nic konkretnego się nie dowiedziałem.

3. Jaka jest różnica miedzy amortyzatorem do Sporta a zwykłym? Oczywiście oprócz charakterystyki tłumienia. Czy jest różnica w wymiarach??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sport mial oryginalnie amory GMa a nie sachsa

ktos juz je zmienial

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

chcesz komfortu to musisz wstawic zwykle amory i zwykle sprezyny

roznica jest w tlumieniu i wyskokosci na jakiej jest buda nizej o 20mm

wywalasz te co masz i wkladasz normalne

to wsio co potrzeba zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WITAM!

Mam te same numery i na naklejce jest znaczek GM a też bym chciał dopasować amorki, może ktoś miał już taki problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problem w czym

bo nie napisales nic konkretnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem jest w tym że nie wiem jakie wstawić bo mi się wydaje że jest to wersja sport (chyba bo nie wiem jak to sprawdzić) (16 cali, zegary i gałka tytan),

nie wiem czy kyb 333715 czy kyb 334609, anie chciałbym zrobić babola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poswiec chwile i poczytaj forum

babol nie wiem w jaki sposob

chyba ze wstawisz sprezyny i amory od V6

wtedy to bedzie babol

zegary i galka tytan to malo

wersja sport juz byla opisywana na forum

a auto od 1999 roku moglo miec juz zmienione zawieszenie 2-3 razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, będę dalej szukał ale to był jedyny post z tymi numerami.

POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie patrz na numery

tylko ma byc dedykowane do modelu i silnika

sam musisz zdecydowac czy chcesz nizej i twardo

czy komfortowo i zwykly zawias

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 nr porównawczy OE ZF SACHS 82 4903 553 106 SACHS 553 174

zamieniony przez: 312 336 Amortyzator Super Touring

Dla VB X18XE1 z zawieszeniem sportowym

Podaj VIN to się upewnimy co do zawieszenia bo amorki to już możesz mieć np. trzecie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W0L0JBF19X1086459

Edytowano przez medalik007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz obniżone zawieszenie

REG: NWM-CS 752 Data produkcji: 19990318

Typ Silnika: X18XE1

Numer Seryjny Silnika: 20H09858

Filtr Napędu: Oba

Znaczenie VIN:

W0L:General Motors

0:Not Special Vehicle

J:Vectra

B:Vectra-B

F19:4 Drzwiowy Limuzyna

X:1999

1:Rüsselsheim

086459:SERIAL NUMBER

2F3 = RADIO,CAR 400 2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18 2J5 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,S/DELUX 80I = WNĘTRZE-CZARNY 87L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU A01 = SZYBA,ZABARWIONA A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD A50 = MODELE WYLANSOWANE DO ROKU 2000 = SIEDZENIA SPORTOWE, MODELE WYLANSOWANE OD ROKU 2000 = SIEDZENIA KOMFORTOWE AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AK5 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY I PASAŻERA AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ AR6 = PAS,SIEDZENIE TYLNE,ŚRODKOWY,TRÓJPUNKTOWY AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY BC1 = ORNAMENTACJA,WĘGIEL C60 = KLIMATYZACJA C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA C90 = LAMPKA DRZWI CT3 = DLA NIEMIEC D09 = PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY D64 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETALNYM,PASAŻERA D74 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z OŚWIETLANYM LUSTERKIEM,STRONA KIEROWCY DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE GX8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74 K60 = ALTERNATOR,100A MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2 NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NK4 = KOŁO KIEROWNICY,SPORT,SKÓRA OAG OBC ODS PG1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,6JX15 QHL = OPONY,195/65 R 15-91H RUE = WYPRODUKOWANO W RUESSELSHEIM T6C = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 1 T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE TN6 = AKUMULATOR,55AH U07 = KLAKSON,FANFARA U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ U3A U55 U83 = GŁOŚNIK,6 UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3 UY3 = TELEFON D-NET W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W3X = SILNIK,SZENTGOTTHARD W4J = CD W4Y W6D = WYKOŃCZENIE,TKANINA,SPORT,WARAINT 1 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON. XA3 = OPEL XG3 = DLA NIEMIEC XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE XK0 = WYPOSAŻENIE,SPORTY Z0F = DLA NIEMIEC Z1C = ŚWIATŁO KOPUŁY Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogrom informacji

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

czyli by wychodziło że kyb 334609

dzięki bardzo

i mam 205/55/16

Edytowano przez medalik007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ale z fabryki wyjechała na 15kach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to że jest napisane

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie świadczy o tym że wyjechała właśnie na Nich

Kupując wersję Sport potencjalny klient otrzymywał felgi 16 calowe (głównie Irmscher, Twin Spoke) z oponą 205/55

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Natomiast odmiana Sport/OSV Zender dostawała w standardzie 17 calowe z oponą 215/45

tutaj moje Sporty

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

przedlift (Sport) ->

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

polift (Sport/OSV Zender) ->

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez matrox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie mam Twin Spoke 16" i chyba są od zawsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza z tymi kołami teraz są ładne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chodzi mi o te amorki.

Cały czas mnie męczy pytanie które - normalne czy sport.

Czy po tym że zawieszenie jest obniżone od razu wnioskujemy że amory sport?

Czy nie może być tak, że sprężyny są krótsze np. o 20mm.

Może głupie pytania ale takie właśnie mi się nasuwają.

I proszę nie krzyczeć :42: , że nie szukam na forum ale chciałem ten temat pociągnąć tutaj do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ehhhh

sport to sport

zawias obnizony o 20 mm

i inne amory

napisalem wyzej

sam musisz zdecydowac co chcesz

nizej i twardo ale lepsze prowadzenie na zakretach

czy miekko i wysoko

tak samo jak napisalem ze amory i caly zawias mogl byc zmieniany 2 albo i 3 razy

jak ktos byl kumaty to zakladal to samo

a mogl wsadzic cokolwiek

od zwyklego po gwintowane zawieszenie

VIN to VIN

tak wyjechala z fabryki

przez 11 lat sporo moglo sie zmienic

wystarczy popatrzec co robia chlopaki na forum z autami

u mnie po VIN ktos by dal ciala kupujac np uszczelke pod glowice

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

reszta tez jest zmieniona od srodka patrzac az po przedni zderzak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na moich amortyzatorach (zawieszenie sport) widnieje napis SACHS i GM

A dzisiaj w serwisie kupiłem dwa nowe i też mają napis SACHS i GM

LEWY:

SACHS

9 156 801

82 4903 553 253

0600622

GM LH

PRAWY:

SACHS

9 156 802

82 4903 553 254

0600622

GM RH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

widocznie sachs robi dla GMa

jak zmienialem u siebie w SRI to mialy oznaczenie i numer GM

ale przyznam ze nie szukalem specjalnie napisu sachs

wiec moze mi umknelo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

zreszta cytujesz wypowiedz z 2008

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zapytam z ciekawości... ile zapłaciłeś?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Lewy 380zł -25%rabatu czyli 285zł

Prawy 415zł -25%rabatu czyli 311zł

Zamówiłem od razu tył po 210ł/szt - już po rabacie

i odboje przód po 55zł/szt tył po 50zł.szt - też po rabacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, może ktoś sprawdzić mi taki amortyzator:

Wybite numery na amortyzatorze:

GM 22169486 14108

90539405 0067141

JX

A to na opakowaniu:

72119024

4 36 263

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GM72119024 / 4 36 263

to jest tylni amortyzator wzmocniony (dla radiowozów)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

OŚ TYLNA I ZAWIESZENIE AMORTYZATOR TYLNY OPRÓCZ POJAZDÓW Z KODEM FABRYCZNYM L HATCHBACK,LIMUZYNA (36,38,F19,F68), KOMBI (31,F35)

AMORTYZATOR, ZESP. (Z CZĘŚCIAMI MONTAŻOWYMI) (IDENT JX SŁUŻY TAKŻE JAKO IDENT JQ) (OPRÓCZ PRZYPADKU URZĄDZENIA AUTOMATYCZNEJ REGULACJI ZAWIESZENIA) (DLA POJAZDÓW POLICYJNYCH) (DLA VAUXHALL / DLA NIEMIEC))

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Podejdzie do zawieszenia SPORT?

Albo co do zawieszenia sport (tył) z serwisu opla?

Edytowano przez piotrek6666

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×