Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Glosny

problem ze zmianą zawieszenia na gwintowane

Polecane posty

Gość Glosny

witam, nie wiem czy wybrałem dobre miejsce na ten temat, ale mam takie pytanie, czy ktoś montował gwintowane zawieszenie samemu?? bo chciałbym to zrobić tylko mam mały dylemat... gdyż na zdjęciu ponizej ( zapożyczonym, gdyż tylko na tym będę mogł zobrazowac moj problem) nie ma zastosownego lozyska ktore jest w oryginalnym zawieszeniu... i nie wiem czy na pewno pod tą gumą która opiera sie o karoserie ma być włożony ten pierścien ktory jest zaraz nad spręzyną, czy tam ma być jeszcze jakieś lożysko? bo nie wiem jak to z zrobic?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sa dwie opcje. Albo wymontowujesz łożysko z plastikowej obudowy (co jest dość trudne) i zakladasz na samą górę, albo kupujesz nowe (numer TED-GUM 00501297 dostępne w INTERCARSIE 25zł detal)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Glosny

numer TED-GUM 00501297 dostępne w INTERCARSIE 25zł detal) to jest to cos gumowego co jest na rysunku nad amortyzatorem przedmnim?? czy jeszcze jakies inne lozysko??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest łożysko (metalowe) które pozwala na obracanie się kolumny. Na stronie ósmej masz pokazaną złożoną kolumnę:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Po lewej stronie jest pokazane łożysko (metalowe) nałożone na kolumnę, po prawej gumowa poduszka, która leży na tym właśnie łożysku. W takiej postaci (skręcone tą niższą nakrętką co była fabrycznie) wkładasz do auta, od góry zakładasz talerzyk i skręcasz tą wyższą nakrętką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Glosny

to mo bardzo wiele wytłumaczyło:) bardzo dziękuje!! łożysko już mam zamówione jutro ma być o 9:) a mam takie troche inne pytanie, gdzie ma być tam mniejsza sprężyna w przednim zawieszeniu?? na górze czy na dole?? bo nie wiem:( pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zawieszeniu HR mniejsza jest na dole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w FK mam na dole, wniosek taki że raczej na dole,ona odpowiada tylko za ruch góra dół ,przy regulacji wysokości na gwincie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Glosny

dzieki za pomoc!!! to chyba juz wszystko wiem:) teraz tylko trzeba sie zebrac na siły i to zamontowac:) bardzo jestem cieka jak sie bedzie jezdzic:) jak twardo i czy bedzie sie fajnie trzymac na zakretach:) montował ktoś samemu gwint?? cięzko było??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Montowałem u siebie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">. Ciężko nie jest, tak samo jakbyś zmieniał amorki. Tylko dochodzi później regulacja.

Pamiętaj zeby nie dać na maksa w dół, bo poduchy się ubiją i jeszcze trochę zejdzie. Z resztą pojeździsz, zobaczysz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Glosny

bede pamietac. ja chciałem narazie dac prawie na samą gore gdyż musze zagiąc ranty gdyż mam fele 8J i et 35 R17. i jak narazie patrzyłem to moze nie bedzie trzec, ale dla bezpieczenstwa nie bede przesadzac:) a jedna sobota z pomocą kolegi wystarczy na przełożęnie zawieszenia? troche narzedzi mam:) do prężyn sciagacz takze:) cięzko było z ustawiewniem zbiezności?? nic nie sciaga was, ani nie zbiera wam opon??

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam 225/45/17 i ET 35 szer. 8 cali i nieraz tylko z tyłu przyciera ale rantów nie musiałem zaginać.A do niedawna jeździłem na serii - teraz wymieniłem amortyzatory na sportowego Sachsa,zostawiając seryjne sprężyny.Tak więc przy w miarę seryjnej wysokości i większej sztywności nie powinno Ci obcierać chyba,że naprawdę dasz nisko (tylko zima idzie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 225/40R18 i ambitnie zaraz po założeniu gwinta zjechałem na sam dół. Efekt był taki, że jak się wszystko ułożyło, poduchy ubiły, to z nadkoli zostały firanki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> (ale o ranty błotników nie obciera, przynajmniej jak jade prosto)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Glosny

zobaczymy jak bedzie na moich 215/40ZR17 8J ET35:) ja chce by było sztywno, ale nie musi byc mega nisko:) tylko tak srednio:) tak by miedzy nadkolem a oponą było tak szeroko by tylko palec wchodził, czyli okolo 1 cm:) włąsnie sie zastanawiam jak to bedzie zimą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale ja do pracy chodze pieszo wiec autem to tylko czasami jezdze czyli moze 2 razy w tygodniu:) mam juz te łożyska:) mam w planach to zawieszenie wlozyc w sobote, ale nie wiem, bo boje sie ze drążka stabilizatora nie odkręce:( zobacze:) ale juz bardzo bym chciałna gwincie jezdzic.... dzieki za informacje na moje pytania:) pozdrawiam

Edytowano przez Glosny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no to zapomnij ze przy ET 35 bedziesz miał tak nisko,i to przy felgach 17 "

zaklepuj ranty ,bo szkoda opon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Glosny

jesli tak mowisz, to raczej wytne te ranty:) a z przodem bedzie ok?? narazie sie zastanawiam czy warto gwint zakładac na zime?? bo podobno od srody ma padac snieg:( jak myslicie, warto??

Edytowano przez Glosny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×