Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość mahcin

Instalacja Koltec/Necam GSI

Polecane posty

Gość mahcin

Witam, zauważyłem istnienie tematu Instalacja" Koltec/Necam EGI " Cieszę się, że grono osób posiadających Kolteca siępowiększa, bo jest to naprawdę

fajna instalacja i bezproblemowa(jak jest sprawna

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) Zakładam ten temat, bo ja niestety mam GSI czyli IV generację, niestety, ponieważ nie ma nigdzie żadnych informacji na jej temat, tak jak jest to w przypadku EGI.

Doszedłem do tego że komputer (ECU) nie jest już taki jak w starych Astrach F, jest natomiast identyczny jak zwykły komputer Astry G.

Jest oznaczony jako "Delphi Delco" auto na tej instalacji pali tyle samo LPG co paliwka

Parownik jest taki sam (przynajmniej u mnie) więc jego regeneracja niczym się nie różni od EGI

Ale jak to ustrojstwo diagnozować? Jego błędy?

Wypowie się ktoś z większym doświadczeniem?

Edytowano przez mahcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JA tez zakupiłem viki na kolteku i znalazlem takie cus

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Milej lektury

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mahcin

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zgadza się wiele wspólnego, np. parownik, ale jest też wiele różnic..

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wieprzmak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a u mnie nie wyswietla bledow mimo ze szary kabelek zwarlem do masy acumulatora ktory znajduje sie obok kontrolka dziala jak zwykle a potem gasnie i nic nie pokazuje nie wiem co jest grane bo auto samo przelacza nie na bezynke w czasie jazdy i to jest losowa sytuacja czasem dziala ok a czasm potrafi zgasnac na biegu jalowym co to moze byc, przypuszcza co to ale nie chce sugerowac prosilbym o ewentyalna podpowiedz bo jest to uciazliwe w urzytkowaniu czasem jak zalacze recznie to zaskoczy i jest ok a czasem nie da sie wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Instalacja GSI jest bardzo wrażliwa na niewielkie odchylenia ciśnienia gazu spowodowane starzeniem się membran. Kup komplet naprawczy, wymień membrany i będzie po problemie. W razie dalszych problemów pisz koltec@kuk.biz.pl lub dzwoń 783 37 57 07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Odi70

Witam

Niedawno kupiłem Vectre-C z 2003 roku z silnikiem 1.8 z zamontowaną już instalacją gazową Koltec-Necam GSI.

Jest to mój pierwszy samochód z instalacją gazową, więc nie mam dużego doświadczenia w jej utrzymaniu.

Z samochodem dostałem instrukcje do tej instalacji (nic ciekawego - w sumie to więcej marketingu niż tecnicznych informacji).

Jedna informacja mnie bardzo zaciekawiła. Wg niej to nie wolno doprowadzić do tego, aby cały gaz z butli został wypalony w czasie jazdy.

Niestety nie napisali dlaczego do tego nie wolno dopuścić.

Mnie się to niestety przydarzyło i po zatankowaniu gazu ponownie do pełna, objawy są takie, że silnik pracuje tylko na trzech garach.

Przedtem (przed ponownym zatankowaniem) instalacja pracowała dobrze.

Wg. mnie to przyczyna złej pracy instalacji leży w jakości paliwa a nie w tym, że je wypaliłem całkowicie z butli.

I tu mam prośbę o weryfikacje tej informacji i podpowiedź dlaczego nie wolno wyjeździć całego paliwa z butli.

Czy to jest cecha właściwa wszystkich instalcji gazowych, czy tylko tej konkretnie.

pozdrawiam wszystkich

Edytowano przez Odi70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wyjechaniu do końca i ponownym zatankowaniu wszytko OK, instalacja BRC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieraz zdarzyło mi się wyjeździć całą butlę w nexii, a w oplu raz i nie było żadnych niepożądanych efektów. ale instalacje oczywiście nie koltec/necam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przyczyna, dlaczego nie należy wyjeżdżać gazu do zera jest dość oczywista. Gaz, szczególnie ten znajdujący się dłużej w zbiorniku( stary) ma tendencję do rozkładania się na frakcje. Lżejsze unoszą się na powierzchni łącznie z całym brudem niczym kożuch na mleku i spalają się wyłącznie, gdy zbiornik jest całkowicie opróżniany. Efekt to zabite filtry, no chyba, że użytkownik systematycznie wyjeżdża gaz do zera.

Czyszczenie rozdzielacza masz szczegółowo opisane w poradniku rozsyłanym za darmo ze strony www.koltec.implesite.pl.

Zarejestruj się i wykonaj czyszczenie zgodnie z instrukcją. Wszystko wróci do normy.

Pozdrawiam:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×