Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
roni

1.8 T w GTS-ie ...?

Polecane posty

Co myślicie i jakie sugestie żeby wstawić do GTS-a 1.8 turbiny np. z passata 1.8T....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Taniej jest zmienić Vectre na 2,0T

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

1,8 raczej nie nadaje sie do uturbienia

Edytowano przez hapko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik z VW raczej nie przypasuje. Inne mocowania silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bajtek o sama turbine chodzi a nie o caly silnik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ja sie zgadzam z Hapkiem

nie ma sensu i bedzie drogo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sama turbina na allegro droga nie jest tylko montaż i programowanie....tylko fakt czy się opłaca i jakie koszty. jeśli chodzi o zmianę auta to jestem za tylko wiecie że przy sprzedaży auta zawsze się traci a nowe jak zwykle droższe ....2.0 T się cenią..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak sie zamkniesz w 10000 to bedzie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odczekaj do lutego i kup Insignię. Tam będzie kilka uturbionych silników, poczynając od 1.6T

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak jak gawlak napisał, dycha może być mało

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GT-3000

Z18XE będzie nie łatwo doładować turbo:

-odprężenie silnika (montuje się specjalne odprężające uszczelki na głowicy+planowanie głowicy natural)

-przeróbka układu wydechowego-wymiana kolektora wylotowego-katalizator musi być za turbiną więc trzeba by go wstawić dalej

-montaż intercoolera obowiązkowo (turbina spalinowa nagrzewa powietrze doładowane do silnika i zmniejsza sprawność)

-wpakowanie dobrego programu i hamowania-profesjonalny chip tuning

-przeróbka układu dolotowego (podłączenie turbiny i intercoolera w obwód)-spowoduje wydłużenie całego dolotu co może oznaczać dalsze przeróbki łącznie z przełożeniem filtra powietrza i przepływomierza w inne miejsce-o ile średnica dolotu fabrycznego nie będzie musiała być zwiększona

-w grę może wejść również przeróbka układu wydechowego jeżeli chciałoby się wykorzystać większą sprawność turbo

-sprzęgło może dostać w kość-najlepiej było by wymienić je na mocniejsze- 170Nm a 250Nm z turbo to wielka różnica

---------co do kasy----nikt nie wyliczy dokładnie ile to może kosztować

-co do trwałości silnika i jego wytrzymałości nikt nie da gwarancji

ale efekt może być super....... 150-170KM ....z 250Nm... start do 100km/h w 8,8 s Vmax 225km/h spalanie może i bez zmian....mozna sobie pomarzyć-to nic nie kosztuje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

myśle że taniej i łatwiej niż tyle przeróbek będzie wstawić 2,0T

gdyby ktoś chciał mam w garażu kompletny 2,0T na swapa do VC

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o czym mówisz Hapko ? że co masz ......silnik i całą reszte....i co dale..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ano mam taki silnik z osprzętem i skrzynią, nawet wszystkie łapy mocujące są w komplecie

kwestia dokupienia Intercoolera (pasuje z jakiejkolwiek VC) i orurowania

oraz firmy która potrafi zrobić taką przekładkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GT-3000

jest jeszcze kompromisowy tuning-są firmy montujące elektryczne turbo w układ dolotowy-odpada intercooler i przeróbka kolektora wylotowego.......ale osiągów nie będzie takich jak w tradycyjnym turbo...chip tuning też cię nie ominie...

można by uzyskać z 140-150KM.........

Godula oferował sam chip tuning do Z18XE i z 122KM uzyskiwał ok 140KM -bez turba............

przekładka Z20NET wydaje się najbardziej sensowna pod warunkiem że będzie w pełni możliwa-oprócz silnika ze skrzynią i komputerem może dojść przekładka innych podzespołów-zbiorniczki ,instalacje kabli do silnika itp.

co jak co ale był byś PIERWSZY który na coś takiego się zdecyduje w 1.8GTS

jak tobie sie uda-opiszesz co i jak wyszło-to ja też przekładam silnik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Z20NET

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już dawno postanowilem sobie, że jak będe zmienial samochód to będzie mial odpowiednią moc, żebym wlaśnie nie mial późiej takich problemów - wygląda, a nie jeździ

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GT-3000

tuning jest pewnego rodzaju hobby.....hobby kosztuje..nikt kto chce zaoszczędzić nie kupuje auta i je przerabia poważnie

jak dla mnie 1.8GTS jeździ bardzo fajnie.... 10.6s do 100km/h....Vmax 205km/h.....średnio 9,5L LPG (50/50 trasa miasto)

jeśli już 2.0T to szkoda gazu zakładać-mogą być problemy-ja mam za dużo jeżdżenia by na Pb wydawać tysiące zł-czekam na Calibre 2009r z silnikami 1.6T 1.8T itd..........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie gdyby ktoś chciał to na allegro jest VC 2,0T z wypaloną komorą silnika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

a ja mam potrzebny do jej "naprawienia" prawie kompletny zestaw gratów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

tani sposób na posiadanie 2,0T

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hapko jak rozumiem masz cały komplet do instalacji tego silnika? Czy oprócz silnika i skrzyni nie należy pamiętać o jeszcze jakiś podzespołach - hamulce, zawieszenie, układ wydechowy są identycze w 1.8 i 2.0T? Orientowałeś się może ile może chcieć za to warsztat?

O co chodzi z elektrycznym turbo, z tego co przejrzałem w googlach to pomysł w stylu magnetyzerów, który tylko teoretycznie może dodać mocy. Chociaż z opisu wygląda to dość logicznie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Czy ktoś miał z tym coś do czynienia?

Edytowano przez Marek_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam silnik z osprzętem + łapy mocujące, przepływomierz, instalacje elektryczną, sterownik, stacyjke z immo i kluczem, skrzynie i 1 półoś

Hamulce i zawieszenie zależy jakie masz, ale w VC nawet te "najsłabsze" bardzo dobrze sobie poradzą

Na kolektorze wydechowym siedzi turbina więc wyprowadzenie wydechu na pewno musisz przerobić

Pod taki motor musisz oczywiście dołożyć intercooler (od jakiejkolwiek VC) i orurowanie

Nie orientuje sie w kosztach, ale myśle że 3-5 tyś robocizna będzie kosztować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GT-3000

-TURBO-może być:

-elektryczne

-mechaniczne- sprężarka (Audi stosowało w starszych Qatro.)napędzana kołem pasowym

-na spaliny (tradycyjne turbo)

elektryczne nie będzie miało dużej wydajności ze względu na pobór mocy-duże turbo=większy akumulator i mocniejszy alternator.mimo wszystko jest najtańszym sposobem na przerobienie silnika.....

elektryczne i mechaniczne turbo nie wymagają intercoolera,spalinowe Turbo musi mieć intercooler oraz smarowanie(olejowe)samej turbiny ze względu na wysoką temperaturę spalin nagrzewających turbinę.

Edytowano przez GT-3000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jakie są koszty takiej elektrycznej zabawki? i ewentualnie gdzie to można znaleźć? Samemu się tego nie założy, wymagane jest strojenie silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×