Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Alufelgi zakup nowych !


Rushq
 Share

Recommended Posts

Witam ostatnio myslalem o zakupie alufelg

Oponki mam 14 i takiej wielkosc alusy chcem zalyc (wiem male -)...ale nie potrzebuje wiekszych) i znalazlem cos takiego:

http://www.allegro.pl/item445604986_nowe_2...sny_poller.html

http://www.allegro.pl/item445927881_14_4x1...toyota_hit.html

http://www.allegro.pl/item441917540_d513_m...nowe_felgi.html

Cena dosc niska...ale pewnie ich jakosc nie jest najwyzsza, choc jestem spokojnym kierowca i nie szaleje, ale wiadomo jakie drogi sa w polsce :-)

moje oponki to 185/70/14

Warto wogle sie zastanawiac ?

Link to comment
Share on other sites

To, że chcesz 14 to pewnie kwestia zaosczędzenia na późniejszym zakupie opon - nie czepiam się, ale te felgi z linków to jakaś chińszczyzna na której zajedziesz do pierwszego krawężnika. Jak jusz chcesz alusy to lepiej kup firmowe używki niż nówki made in PRC.

Link to comment
Share on other sites

szkoda kasy na alumy w tym rozmiarze i takiego nieznanego producenta

kuzyn zakupil (pojechal sam) 14'' do viki B

wygladalo tragicznie

a jakosc pelna zalamka

stal na zime i 15 na lato

roznica z cenie opon jest prawie zadna

Link to comment
Share on other sites

szkoda kasy na alumy w tym rozmiarze i takiego nieznanego producenta

kuzyn zakupil (pojechal sam) 14'' do viki B

wygladalo tragicznie

a jakosc pelna zalamka

stal na zime i 15 na lato

roznica z cenie opon jest prawie zadna

dokładnie,

ceny rosną znacznie od 17", tj. różnica miedzy 16" a 17" jest już spora, a miedzy 14" a nawet 16" prawie niezauważalna.

lepiej już jakieś 14" oplowskie niż te co podałeś z linków...ale jeszcze Cię namówie do zastanowienia sie nad chociaz 15", bo wg mnie moja V na zimowych 16" alu wygląda jak na pontonach :lol: profil opony 60

a jaki Ty bedziesz miał profil oponek na 14" - 70?

Link to comment
Share on other sites

Jesli nie chcesz dużych felg to polecałbym 15. Viki już nie będzie źle wyglądała i koszty wzrosną minimalnie w użytkowaniu niż na 14'. Według mnie 14 to trochę za małe alu jak do Viki B

Link to comment
Share on other sites

Nie chodzi o zaoszczedzenie mam juz zimowki i letnie (prawie nowe) wiec nie chcialbym juz zmieniac...hmm musialbym zobaczyc jak to wyglada na innej wiki z alu takich rozmiarów

Link to comment
Share on other sites

Nie chodzi o zaoszczedzenie mam juz zimowki i letnie (prawie nowe) wiec nie chcialbym juz zmieniac...hmm musialbym zobaczyc jak to wyglada na innej wiki z alu takich rozmiarów

oj ciążko będzie znaleźć V na 14" :P ... 15" to minimum, 16" optimum, 17" ładnie, 18" super, 19" bajka, 20" hardcore :lol:

Link to comment
Share on other sites

oj ciążko będzie znaleźć V na 14" :P ... 15" to minimum, 16" optimum, 17" ładnie, 18" super, 19" bajka, 20" hardcore :lol:

Zgadzam się w 100%.

W 2.0 nie ma nawet opcji założenia 14 i minimum wchodzi 15.Ja mam na lato 17 i moim zdaniem w V B jest to kompromis między wyglądem a komfortem.A koszty wcale nie były kosmiczne mimo,że moje felgi to MOMO.

Link to comment
Share on other sites

zamiast kupowac nowa chinszczyzne lepiej kupic uzywke Irmiego, albo inny oryginal GM, dodasz do tego ewentualnie malowanie i wyjdzie Ci taka sama kasa a jakosc duzo lepsza

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Sienek86

Witam serdecznie!

Szybko podepnę się do posta ponieważ mam pytanko które mnie męczy...

Które felgi mam wybrać, żeby pasowały do mojej Viki...

1

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=455419258

2

http://www.allegro.pl/item452263304_promoc...x100_tanio.html

albo 3

http://www.allegro.pl/item451234904_k528_1...gi_alumini.html

Proszę dajcie znać jak najszybciej....

Pozdrawiam!!

post-7899-1223832312_thumb.jpg

post-7899-1223832329_thumb.jpg

Edited by Sienek86
Link to comment
Share on other sites

Najlepiej szukaj felg z ET od 42 do 49 wtedy na pewno będą Ci pasowało i nie bedą tarły. Przy innych ET nie wiem, może ktoś inny Ci pomoże

Link to comment
Share on other sites

ET raczej podejdzie pomimo, ze "wystaje" poza zalecane 39-49 ale moim zdaniem na tej chińszczyźnie zajedziesz do pierwszego krawężnika. Zastanów sie nad jakimiś markowymi używkami, np GM :). Za tą kasę spokojnie kupisz ładne felgi.

Poza tym wzzystkie 3 wymienione mają te same parametry wielkości więc wybór to tylko kwestia gustu.

Edited by zubek73
Link to comment
Share on other sites

Co myślicie o tych?

http://www.allegro.pl/item442224274_nowe_f...nault_opel.html

To już ostatnie, raczej na te się zdecyduję.

Powinny pasować jak ulał, jednak proszę o słówko krytyki:)

Dzięki za szybkie dopowiedzi!

rozmiar odpowiedni :P wzór też niczego sobie, tylko ciekawe jak z trwałością tych felg. Jak Ci się podobają to bierz i uważaj na dziury i krawężniki :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Sienek86

Mieszkam i pracuję w Holandii a tu mamy świetne drogi:) Więc raczej nie powinno być problemu ze śmiganiem na nich w większości po autostradach.

------------------------------------------------------------

Kupione:)

Za 3 tygodnie jadę do Polski. Wtedy zostaną ubrane i założone :)

Fotki oczywiście wkleję.

Edited by Sienek86
Link to comment
Share on other sites

pokaz pokaz bo az sam jestem ciekawy jak wygladaja, osobiscie wzor mi sie srednio podoba ale o gustach sie nie rozmawia, moze zmienie zdanie jak zobacze na fotce lub na zywo :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP