Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Bambam

Tylny stabilizator POMOCY

Polecane posty

Witam mam wielki problem tłukło mi w tylnyw zawieszeniu mechanik stwierdził ze to łączniki stabilizatora zostału one wymienione wraz z gumkami stabilizatora jednak problem nie znikł a wręcz sie nasilil.Zauważyłem ze stabiliztor tłucze o coś niewiem jak sie to nazywa widać to na zdięciu.

Prosze o pomocy każdego kto wie jak rozwiązać ten problem.Samochód to vectra B 2,5 v6 zawieszenie jest seryjne nic nie obniżane nie kombinowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmmm.. nie pamietam dokaldnie.. ale jak wymienialem gumy wachacza. to mechanior skrecil mi zle stabilizator,i tak samo tluklo bardziej po jak przed...jak sie okazalo stabilizator obijal i obcieral sie o wachacz.. moze i u ciebie ktos popelnil ten sam blad ,

Edytowano przez ZoZo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ja mam 1.8 i u mnie guma stabilizatora jest zalożona tą zaokraglona czescia do przodu, u ciebie widac ze jest odwrotnie. poza tym na zdjeciu widac ze ten łaczniek jest slabo badź krzywo przykręcony bo widać luz na srubie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie o to mi tez chodzilo... ze tym zagieciem powinno byc chyba do dolu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak myslicie ze ten lacznik ma byc w dół a nie w góre tym łączeniem z stabilizatorem?? tylko czy napewno w 2,5 jest tak samo jak w mniejszych silnikach najlepiej by bylo jakby ktos byl taki mily i zrobil fotke jak to jest w jego aucie bede dozgonnie wdzieczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak to wyglada wg EPC

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

czyli jak wcześniej pisałem guma zaokrągloną częścią do przodu pojazdu i drążek stabilizacyjnyna dole łącznika

Edytowano przez BRh+

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A tak w naturze:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje wszyskim za pomoc problem rozwiazany cichutko w autku ze aż miło.

Okazało się ze ten stabilizator był od początku zle zamontowany bo nieszlo sciagnac tych obejmek na gumy a mechanik poskladal wszysko tak jak bylo wczesniej ale dzięki wam wszysko jest tak jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no własnie chciałbym spytać czy jak chce wymienić te gumy stabilizatora z tyłu, to czy musze podniesc auto?? bo nie wiem czy ten stabilizator jest jakos naprężony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Cały tył musisz podnieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×