Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość satyrB

Jaki SILNIK KROKOWY ?

Polecane posty

Gość satyrB

witam

mam problem z wyborem silnika krokowego do swojego silnika (1.8). Zdecydowalem sie wymienic swoj po prostu na nowy, ale szukajac na allegro natknalem sie na wiele zamiennikow juz od 57zł:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

mam tez oryginal Hitachi:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i siemens (jak u mnie):

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

I teraz co mi poradzicie? Czytajac oferte z pierszego linka, jest bardzo kusząca. Ale czy na pewno?

Dzieki z gory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w sklepie w ktorym pracuje, sprzedajemy zamienniki za okolo 120zł (chyba?! - nie jestem sprzedawca wiec do konca nie pamietam) i nie ma z nimi zadnego problemu. jak cos to wal na PW

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ja sie tez podpinam, czysciłem juz kilka razy swojego krokowca i egr ale dalej cos sie wieszaja obroty chyba wezme ten z pierwszego linku.

Zaryzykuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość staho

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Miałem podobny problem, w czyszczeniu krokowca i egr-u nabrałem takiej wprawy jak "zegarmistrz" i nic nie pomagało.

W końcu wymieniłem świece z dwuelektrodowych na jednoelektrodowe i mam spokój z falowaniem, zawieszaniem obrotów itp. Polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sienkos

Odświeżę też przymierzam się do zmiany krokowca i nie wiem który wybrać, mogę prosić o poradę?

Hitachi:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

A tu niby tez Hitachi tylko ze znaczkiem GM:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

to są te same silniki? a może polecicie jakiś inny? Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam ten od tej osoby i tej firmy:

Po pierwsze masz gwarancje

Po drugie jest tani

Po trzecie kumpel ma już jakiś czas i jest zadowolony

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sienkos

Chłopaki znowu odświeżam ,pytanie takie samo ale teraz już muszę coś kupić, więc bardzo Was proszę o pomoc i radę.

Powiedzcie mi jaka jest różnica miedzy tymi silnikami?

Czy to jest to samo? Cena dwa razy mniejsza zastanawiam się czy brać czy jednak oryginał od Stachowiaka.

Będę bardzo wdzięczny na odpowiedz.

Zamiennik:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Oryginał GM:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość staho

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja myślę że nie ma żadnej różnicy między funkcjonalnością tych silniczków. Mało tego ten od Stachowiaka to dokładnie HITACHI, masz nawet numer części ten sam co na Hitachi. Zawsze jest tak że na oryginalnej części musi być bite logo GM numer części i producent (podwykonawca) w tym przypadku HITACHI który już swojego loga nie wybija tylko numer.

Kup ten tańszy i będziesz zadowolony.

Pracuję w fabryce która produkuje silniki dla OPLA. Na wielu częściach jest wybite logo GM wraz z numerem a części pochodzą od podwykonawców z róznych krajów i co jest najciekawsze to nie są zakłady GM ;-).

Podam Ci przykład. Przewód gumowy obudowy termostatu na ktorym jest znak GM i numer katalogowy a pochodzi z Wrocławia i klepie to Kowalski w "stodole" :-)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sienkos

Dziękuje bardzo za pomoc "+" poleciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomasz 2104

Witam.

Czy ktoś z Klubowiczów testował zamiennik silnika krokowego

SVK Germany (chińczyk) Kupiłem w Opel-shop u Jarka Stachowiaka

Do X20XEV za 113 zł z wysyłką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuje pomocy.

Mam do wymiany krokowy.

LEcz problem polega na tym ze jest ich od groma.

JAka firme polecicie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zanim kupisz warto poczytać:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytalem juz ten temat...

NIestety u mnie czyszczenie nie pomoglo.

Chce kupic nowy silniczek.

A wiec jaki i jakij firmy ?

Silnik 1.616v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również borykam się ze sztormami na wolnych (falowaniem już tego nie nazwę), toteż zastanawiam się, jaki wziąć... I problem jest taki, gdyż cieżko mi znaleźć na Allegro oryginał, może polecicie jakąś podróbkę albo powie mi ktoś, ile za takie cudo w ASO liczą...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Napewno nie kupuj zamiennika z allegro kup orginala. Kupilem zamiennik to po 3 latach siada a wogole nie byl brudny.

Kupowalem firmy Maxgear nie polecam. Jak bede kupowale tylko orginal.

Cena organla jak do mojego silnika to ponad 300 zl.

Edytowano przez Spawacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamienniki teraz kosztują ok 60-70, więc wystarczy tego 300 na kilka silniczków x3 lata to chyba vectra mu tyle nie pociągnie.

JA tam bym jednak wstawił zamiennik, może nie MG, ale coś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ok, to jeszcze jedno, bo to falowanie to miałem jakiś czas temu, teraz jak chciałem odpalić auto przed chwilą, to bardzo bardzo ciężko jej to przyszło, nawet lekkie dodawanie gazu nogą nie bardzo pomagało, na wolnych po odpaleniu zostawić nie można bo zaraz padnie, dopiero po przejechaniu jakiegoś kilometra mogę spokojnie gaz puścić bez obaw, do tego cały czas kontrolka check engine świeci... Objawy te nasiliły się wczoraj/dzisiaj, może ma to związek z tym, że przedwczoraj pękł ten wąż od chłodnicy najgrubszy co na górze chłodnicy wchodzi od lewej, i z niego dosyć obficie lała się woda na blok silnika w okolicach kolektora wydechowego i pompy wspomagania... Może ktoś mi powiedzieć, czy to aby na pewno krokowiec, a jeśli nie to co to może być...? Miałem jutro jechać w trasę 25km w jedną stronę, i szczerze mówiąc jestem pełen obaw, chyba drugim autem pojadę...

Ok, sprawa rozwiązana, błąd 0335...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Auper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam chce wymienić krokowca na nowego bo juz raz czyściłem raz wymieniłem na uzywany

i dalej problem powraca- dalej faluje. patrzyłem na alle. i znalazłem taki za 110

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

powiedzcie czy jest dobry czy jaka inna firma jest najlepsza? pozdrawaim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam zamienników. tylko oryginał. upewnij sie, ze to napewno wina krokowca. a nie np. brudnej przepustnicy albo nie szczelnego dolotu. A jakies błedy na kompie masz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jak już chcesz kupować to polecam sprzedawców z forum dział ogłoszenia bo oni są pewniejsi a na allegro to nigdy nie wiadomo na kogo trafisz Edytowano przez Młody 91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak tak napewno krokowy przepustnica i cały dolot wyczyszczony. a moze spróbować go jeszcze naprawić bo czytałem takie porady bo pisałem do

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

z klubu sprzedawca to ładne ceny sa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nowy oryginał stoi ok 300zeta, można się pobawić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">, ja w swoim nie mogłem odkręcic tej mosiężnej nakretki i sie poddałem, a po włozeniu do auta cud miód malina trzyma obrotki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20">, tylko silnik mi padł i autko przymusowo stoi, ale juz nie długo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę, odkopię oraz podepnę się pod temat... Już mam dość bawienia się z zamiennikami i czas na coś lepszego...

Mam do wyboru GM za 240 zł albo Siemens/VDO za 150 zł... Ten Siemens to też oryginalnie montowali, czy lepiej ten GM?

Edytowano przez Miły_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny byl vdo siemensa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×