Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

autoalarm nie chce sie wyłączyć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Guest tyxck
 Share

Recommended Posts

byłem u znajomego co sie autoalarmami zajmuje i do centralki się woda dostała i sie zjarała bedzie próbował ją naprawić jutro bede wiedział co i jak

alarm firmy LANGEFORD

Link to comment
Share on other sites

byłem u znajomego co sie autoalarmami zajmuje i do centralki się woda dostała i sie zjarała bedzie próbował ją naprawić jutro bede wiedział co i jak

alarm firmy LANGEFORD

To te alarmy chyba montowali w ASO seryjnie do każdej Vectry ale zastanów się czemu woda się dostała do centralki

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Trochę odświeżę temat, ten sam model alarmu ( ten sam kolor samochodu i roczniki tyle, że X18XE1 :))

syrena nie chcę się wyłączyć z pilota ale otwiera i zamyka samochód ,

i gdy syrena jest wyłączona kluczykiem także z pilota od alarmu otwiera i zamyka samochód

Syrena czasami przy ponownym przekręceniu kluczykiem nie wyje, tylko skrzeczy. Ostatnio jak syrenę trochę "obstukałem" wszystko na jakiś czas wróciło do normy potem jeszcze gorzej, syrena wyła nawet przy jeździe samochodem...

Więc czy da się to rozkręcić i czy warto zawracać sobie głowę.....

czy lepiej kupić np. coś takiego..

http://www.allegro.pl/item577391439_syrena...t_promocja.html

Link to comment
Share on other sites

patrząc po prawej stronie przed przed zbiornikiem płynu hamulcowego, przypięty do czarnej puszki czyli na prawy nadkolem.

9096259c13a6a989m.jpg

przed chwilą dostał "lewym prostym" i zaczął działać....może kable gdzieś zawilgocone?

Edited by jakoku
Link to comment
Share on other sites

Guest kamil1515

powiem Ci że miałem taką sytułacje że po myciu samochodu niewiem jakim cudem zalała mi sie pod maską syrenka i zaczeła głupieć . Zmuszony byłem kupic nową i załozyć w innym miejscu.

Jezeli problem będzie się powtarzał to proponował bym odczepić kabelki od syrenki i podłączyć do miernika. Syrenka ma 3 przewody

+12 stały

-12 stały czyli masa

i sterowanie od centralki alarmu ( załeży od syrenki- jedna ma tu minus a druga plus) W pojawia się tu krótki impuls do uruchomienia syrenki.

Podłącz jeden kabel od miernika do plusa akumulatora a drugi do tego kabelka i zobacz czy przy włączaniu/wyłączaniu alarmu pojawia się tu impuls Jak nie do podłącz miernik do masy a drugi kabel od miernika do tego kabelka. Jeżeli będzie impuls to centralka dobrze działa .

Ta Twoja syrenka wygląda mi na tą z własnym zasilaniem. Jezeli jakiś przewód zasilajacy od syrenki nie łączy ( albo plus , albo minus) to syrenka sama się włącza. Nalezy sprawdzić podłączenie.

Ten alarm oczywiście nie fabryczny

I pytanko na koniec

Masz kluczyk od tej syrenki ???? Bo widac że ma ona wejście na kluczyk do włączania/ wyłączania podtrzymywania napięcia w przypadku braku zasilania z zewnątrz czyli z alumulatora.

Edited by kamil1515
Link to comment
Share on other sites

jakoku a gdzie masz centralke bo ja mam syrene też w tym miejscu ale nie moge znaleźć centralki. I jeszcze pytanko ma ktoś może na zbyciu kluczyk do syreny ten uniwersalny okrągły z ząbkiem ?

Link to comment
Share on other sites

centralki jeszcze nie szukałem, ale podejrzewam że umieszczona jest pod bezpiecznikami, przynajmniej ja ją bym tam umiescił :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest kojot_

witam. chciałem odświeżyc troche temat. dzis napotkałem na mały problem z moją viki. przyjechalem do pracy postawilem auto na parkingu skonczylem prace doszedlem do viki nacisnalem pilota i no własnie i brak efektu. samochod się nie otworzył. pierwsza mysl bateria. podjechalem z kolega do sklepu kupilem baterie ale niestety efektu nadal brak. otworzylem auto z kluczyka wsiadlem przekrecilem zaplon zaczeli migac kierunki. alarm byl uzbrojony ale nie wyła syrena i zaplon analogicznie byl odciety. kluczyk od syreny niestety jest zlamany co zauwazylem dopiero po kupnie juz samochodu. ale głowny problem narazie tkwi i tym ze alarmu nie moglem wylaczyc co za tym idzie odpalic samochodu. musialem pojechac po narzedzia i rozebrac pol deski rozdzielczej zeby dostac sie do centralki. wypialem glowna wtyczke i dopiero odpalilem samochod. udalo tez mi sie znaleźć przycisk resetu ale niestety nie chcial zadzialac. (byc moze jest takis klucz naciskania go z zaplonem bez, w odpowiedniej ilosci i czasie ktorego nie znam). Tak czy inaczej samochod odpalilem i wrocilem, ale fajnie by było spowrotem uruchomic alarm gdyz zawsze to jakies utrudnienie w razie (odpukać) jakiesc zlej sytuacji. Alarm sygnowany naklejkami firmowymi opla i breloczek do otwierania/zamykania drzwi rowniez. czyli wychodziloby na to ze to Langeford. Czy ktos jest w stanie pomóc mi uruchomic alarm spowrotem?

pozdrawiam serdecznie

Edited by kojot_
Link to comment
Share on other sites

Guest kojot_

udało mi się dzis dostać książke oryginalna z alarmu. teraz moje pytanie brzmi, gdzie można się zwrócić o PIN jesli właściciel go nie zna/nie pamieta. Czy ASO gdzie był zakladany jest w stanie odtworzyć taka informacje z 2001 roku?

Link to comment
Share on other sites

ASO z doświadczenie wiem, że jest możliwość odtworzenia "historii" samochodu, ale bulmiy, płacimy, wydajemy kasę i tak dalej....

Każdy oryginalnie zamontowany alarm, kluczy itp. pierdołki posiadają własne numer, po których ASO może dojść o co biega i chodzi.

Podejrzewam , że przywrócenie do życia....alarmu itp całość pewnie jakieś 300zł-400 zł przynajmniej ja zostałem o takiej kowcie poinformowany

Link to comment
Share on other sites

Guest Jaro20

Witam!!!jesli chodzi o alarm to niewiem ale jesli o centralke to wystarczy wlorzyc kluczyk do stacyjki przekrecic na zaplon i nacisnac przycisk zamykania z piloota!!!wiem poniewaz mialem taki sam problem!!!i wymiana baterii nic nieda!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest kojot_

niestety nie pomaga taka operacja. potrzebny jest reset centralki bez niego zaden pilot nie zadziała. A żeby zrobić reset trzeba znać pin. Dowiedzieć się o pin graniczy raczej z cudem. Zastanawiam się czy nie da się zrobić czegoś w stylu hard resetu centralki w jakiś sposób.

Link to comment
Share on other sites

Guest piotrekrm
niestety nie pomaga taka operacja. potrzebny jest reset centralki bez niego zaden pilot nie zadziała. A żeby zrobić reset trzeba znać pin. Dowiedzieć się o pin graniczy raczej z cudem. Zastanawiam się czy nie da się zrobić czegoś w stylu hard resetu centralki w jakiś sposób.

w wiekszości alarmów zeby zrobić default trzeba pogrzebac w procku... śliski temat :/ jest to w ogóle nie opłacalne...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

ja tez w temacie alarmu.

pilot jest sygnowany znaczkiem opla wiec jak wiekszosc kolegow zauwazyla pewnie to cos na litere L.

problem jak jest u mnie to znacznie skrocony zasieg dzialania pilota, kiedy moglem otworzyc auto nawet z 20 metrow, a teraz musze podejsc pod samo auto, i to raczej nie od tylca, bo "fale"nie siegna.

nie jest to kwestia baterii, w obu pilotach wymienione na nowki sztuki.

przy alarmie nic nie bylo gmerane, nic nie bylo zalane ani walniete.

co robi pany, co robic, gdzie szukac??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest novell

Witam wszystkich, tym razem ja odświeżę temat. Niedawno stałem się szczęśliwym nabywcą Viki B sedan 1.8 2000. Jak się domyślacie mam problemik z autoalarmem. Zamontowany jest Langeford HP 710, alarm działa...zamyka/otwiera centralny, uzbraja/rozbraja alarm, jest też system "hijack" odcinający zapłon. Problem dotyczy syreny. Parę razy zdarzyło się, że przy otwieraniu a potem zamykaniu słyszałem dźwięk o tym informujący ale w większości przypadków nie słychać dźwięku. Jaka może być przyczyna? Może ja coś robię nie tak, ale zawsze używam górnego przycisku na pilocie (głośne). Stacyjka syreny jest na ON. Zawsze robię tą samą czynność, otwieram, wsiadam, zapłon, zaczyna mrugać dioda alarmu więc wciskam ukryty przycisk reset systemu odcinającego zapłon i jadę..Za cholerę nie wiem czemu tylko sporadycznie jest dźwięk uzbrajania/rozbrajania alarmu. Akumulator? :huh:

Link to comment
Share on other sites

W niektórych alarmach przy uzbrajaniu rozbrajaniu nie słychać syreny ale jak mówisz że czasem daje znać o sobie to faktycznie dziwne. Spróbój się włamać do siebie i zobacz czy w ogóle działa. Być może gdzieś sie robi zwarcie na jej kablu ale obstawiam że wtedy nie odpalił byś auta albo poprostu po mału syrenka się kończy.

Możesz ewentualnie wpiąć się w jej bieguny miernikiem i zobaczyć czy podczas uzbrajania rozbrajania podaje jakieś napięcie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP