Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wymiana zarowki w lampie przeciwmgielnej Vectra C


Guest macko
 Share

Recommended Posts

Wystarczy kanał ,bez kanału też można spróbować ale trzeba podnieść na lewarku, w lampie masz taki okrągły kapselek od dołu odkręcasz go i masz dostęp do żarówki nie trzeba odkręcać żadnych osłon.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

czy oby napewno chodzi o wymianę żarówki halogenowej? bo muszę się dobrac do przepalonej...

W Zderzaku OPC Line mozna wymienić zarówkę halogenu bez podnosnika , bez zdejmowania osłony silnika.

Kładziemy się na ziemi wkladamy rękę pod zderzak w kolice halogenu i szukamy gniazda z przewodem w które jest włozona zarówka. Jak juz złapiemy za gniazdo mozemy wypiąć wtyczkę z kabelm z gniazda lub bez wyjmowania wtyczki z gniazda przekręcic gniazdo o około 30 stopni i w ten sposób zarówkę razem z gniazdem mozemy już wyjąć.

Link to comment
Share on other sites

Nie wszystkie VC mają osłonę pod silnikiem, a same osłony też są różne.

Jeżeli masz pełną osłonę (łącznie z przestrzenią od nadkola do zderzaka), to musisz odkręcić tylko kilka śrub mocujących i odchylić ten kawałek osłony.

Link to comment
Share on other sites

benzyniaki nie maja osłony więc jeśli ktoś nie dołożył....


chodzi o wymianę żarówki halogenowej?

żarówki światła przeciwmgłowego

halogenowe to są w zasadzie wszystkie oprócz ksenonów


na forum są gdzieś opisy - nie musiałeś kotleta sprzed 6lat odgrzewać

Link to comment
Share on other sites

dobrałem się do tego, nie wiem jak w dieslu, ale w przypadku benzyny dostęp jest bardzo dobry, jednak przy zderzaku OPC trzeba go delikatnie uniesc wtedy jest znacznie lepszy dostęp.

Kladziemy się, odkręcamy korek zabezpieczajacy przez brudem, potem widzimy juz zarówkę. Odpinamy druciki, odpinamy kabelek i żarówka sama wychodzi, montaż w odwrotnej kolejności.

ps. u mnie zdarzył się mały zonk bo nowa żarówka wyjęta świeżo z blistra od razu była walnięta i po wymianie komp sygnalizował mi dalej przepalenie..

Edited by esk2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP