Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Czy spręzyny z calibry V6 podejdą do Viki???


Sołtys85
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam możliwość kupienia sprężyn do calibry V6 i zastanawiam jak bedzie stała na tym moja viki. Czy ktoś robił taki eksperyment? Samochod powinien po takiej zmianie stać wyżej czy niżej? Tył waży pewnie podobnie ale silnik jest na pewno cięższy i viki moze stać na niej jak na szczudłach. Proszę o radę.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

V6 maja inne sprezyny i przod napewno bedzie twardszy i wyzszy, tyl w cali jest niezalezny, pozatym jest lzejszy i ma mnijsza ladownosc takze moze byc za miekko, pozatym w niezaleznych sa inne podstawy pod sprezyne, a mianowicie inna srednica takich jakby bolcow, ktore wchodza w srodek podstawy sprezyny, wiem bo przerabialem ten temat.

Link to comment
Share on other sites

V6 maja inne sprezyny i przod napewno bedzie twardszy i wyzszy, tyl w cali jest niezalezny, pozatym jest lzejszy i ma mnijsza ladownosc takze moze byc za miekko, pozatym w niezaleznych sa inne podstawy pod sprezyne, a mianowicie inna srednica takich jakby bolcow, ktore wchodza w srodek podstawy sprezyny, wiem bo przerabialem ten temat.

Czyli radzisz zeby sobie odpuścić? Czy może udało Ci sie moze je zamontować i jak wyglądają efekty?

Interesuje mnie tylko to żeby utwardzić samochód, a żeby nie obniżac bo szkoda mi podłogi jak bedę nią tarł o glebę.

Czyli klasyczne od GT powinny być optymalne na nasze drogi? czy moze sie myle?

Ile GT są niższe od standardów?

Link to comment
Share on other sites

Raczej od calibry V6 bym sobie odpuscil, raz, ze tyl nie taki jak trzeba, to jeszcze przod, ale jezeli sa to oryginalne od V6 to sa ciezko dostepne i napewno znalazlby sie jakis chetny na forum calibry na zamiane za zawias do 2.0.

Ja mam spezyny H&R -35mm od cali 2,0, jest nizej i o wiele twardziej, ale taczki nie ma. Co ciekawe to fabryczny zawias w vectrze 2000 16v, ktory jest nizszy o 20mm od normalnych wersji jest o wiele twardszy.

sprężyny nie utwardzają. amortyzatory utwardzają

Niestety, ale sie mylisz.

Link to comment
Share on other sites

Ja u siebie mam H&R i amortyzatory Bilstein - możemy się umówić i przetestujesz czy taka taczka Ci odpowiada. Ja po pierwszym tygodniu jazdy poprawiałem plomby z zębach :)

Link to comment
Share on other sites

Raczej od calibry V6 bym sobie odpuscil, raz, ze tyl nie taki jak trzeba

Dzięki Hołek za podpowiedz i uniknięcie kłopotów bo o mało nie zakupiłem takich. Masz pomocnika za to!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP