Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest b.mariusz

problem chyba z głowicą

Recommended Posts

Guest b.mariusz

Witam, jestem nowy na forum i od razu mam problem z moją Viki.

Miesiąc temu miałem regenerowaną głowicę (przepalił się zawór).

Głowica była splanowana, wymieniony zawór i 16 uszczelniaczy.

Po zamonowaniu wszystkiego na następny dzien zaczęło śmierdzieć w aucie olejem.

Do tego kiedy silnik jest zimny (np. po nocy) jest straszny stukot tak mniej więcej przez 1 min.

Jest wyciek oleju do strony rozrządu. W związku z tym mam pytanie, bo zakład który regenerował głowicę

umywa ręce i nie chce wogóle słyszeć o reklamacji, a mechanik który ją wymontowywał i składał twierdzi, że przyczyny tych ustrek są własnie w głowicy.

Czy możecie mi coś poradzić, czy rzeczywiście ten który ją dostał zregenerowaną mógł coś w niej jeszcze spieprzyć.

Czy macie jakieś pomysły na te usterki.

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.

Dodam, że jestem z Tarnowskich Gór.

Pozdrawiam i dzieki za odp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stukają popychacze ale to normalne w ecotecu . simeringi na wałki dałeś nowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzysiek_łódź

witam z tego co piszesz wyciek oleju to to sprawa tego co składał głowice stare zimeringi albo zły montaż ,stukot regulatorów hydraulicznych to nie jest normalne bo powinno być cicho! mogły zostać uszkodzone przez tego który składał głowice czyli montował wałki regulatory można spr czy wymiana oleju pomoże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ale cieknie z uszczelniaczy wałków, czy z uszczelniacza wału ?

bo jeżeli z wałków - to wina tych co składali głowice - nowe były dane ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest b.mariusz

wymieniono 16 uszczelniaczy i zeszlifowano zawory.

Ten wyciek wygląda jakby lało się spod dwóch zimmeringów, ale po tej regeneracji mechanik wymienił jeszcze raz te dwa i dalej to samo.

Przed ta usterką nic sie z autem nie dzialo.

Od kogo teraz dochodzić roszczeń, bo tak naprawdę robotę robiło dwóch mechaników.

Jeden wyciągał i zakładał głowicę a drugi ją regenerował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewidentnie mechanik spierniczył robotę i nie masz co się zastanawiać jaka może być przyczyna. Jak miałeś regenerowaną głowicę to wszystkie uszczelnienia powinny być założone nowe i najlepiej oryginalne. Sprawdź jaki jest poziom oleju; powyżej połowy na bagnecie stukanie powinno się wyciszyć. Obaj mechanicy mogli coś źle zrobić, ale najprawdopodobniej ten co składał silnik zawinił, a przyczyny już podał tobie Miły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to nie ma wyglądać - trzeba zdjąć obudowę rozrządu i dokładnie popatrzyć - może leci spod pokrywki zaworów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do stukania szklanek to zeby sprawdzic czy sa dobre to sie wyciska z nich olej, i przez jakis czas po zalozeniu glowicy beda stukac az sie nie napelnia. Potem stukanie powinno ustac powinno byc cicho ale tu jest dziwnie ze po ponownym odpaleniu znowu stuka przez jakis czas. A gdzie glowica byla regenerowana? Moze u mnie w firmie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest b.mariusz

głowica była regenerowana w Tarnowskich Górach u Morawca.

Coraz bardziej prawdopodobne, że przyczyna jest w popychaczach.

W czwartek zawożę auto do kolejnego mechanika, który może usunie ten wyciek i stukanie.

Dzięki za odpowiedzi i pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorki Pany za odgrzanie kotleta ale włąśnie miałem identyczny problem jak kolega -autor tematu.Też na zimnym szklanki stukają i mechanik który to składał powiedział że pewnie przy wyciskaniu oleju ze szklanki jakaś gumeczka się podwinęła (???)

I teraz po nocy olej schodzi ze szklanki i za każdym razem musi się na nowo napełnić .

Może autor zagląda na forum i odpisze jak sobie poradził z problemem.

Zastanawiam się czy warto tak jezdzić z tymi stukającymi na zimnym szklankami.auto nie robi dużych przebiegów jak na razie wiec nie wiem czy pchać się i wymieniać te szklanki.

Wkurzające jest to bo włożyłem kasę na wymianę uszczelki pod głowicą  a auto gorzej pracuje niż przed naprawą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...