Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wersja i500 - czym się wyróżnia


juras7
 Share

Recommended Posts

witam, jak w temacie, proszę mi wyjaśnić jaka jest różnica między wersją i 500

a normalną

przymierzam się do zmiany mojej Viki

ale z i 500 nie miałem do czynienia, a takową znalazłem w niemcach

w ogłoszeniach sprzedaży

ew. proszę o podanie czym taka wersja się powinna wyróżniać

chodzi o VB kombi 1999

żeby na zdjęciach można było zweryfikować tą wersję :rolleyes:

dzięki...z góry

Edited by juras7091
Link to comment
Share on other sites

z zewnątrz :felgi BBS,zderzak przedni irmscher,tył dokładka zderzaka irmscher,tłumik irmscher,gleba -30,oznaczenie i500 na listwie drzwi

środek :kierownica irmscher z reguły z tytanowymi wstawkami,i pod kolor dodatki

silnik v6 202 KM bodajże, czyli wiecej około 30 KM od serii,ztuningowany przez irmschera

Link to comment
Share on other sites

przedlift czy polift?

polift ma tytanowe uchwyty na kubki przedlift czarne 9reszta konsoli tytan)

polift kiera trójramienna z tytanowymi wstawkami i pikowana skóra przedlift kiera 4 ramienna

moby jestes pewien ze kombi miało dokładke do zderzaka z tyłu :P

lotka na klapie z tyłu

nizsze zawieszenie

pod maska 195KM (wg producenta)

pseudosportowe fotele

na silniku dekielek zamiast eco tec jest I500

wiecej grzechów nie pamietam :)

Link to comment
Share on other sites

moby jestes pewien ze kombi miało dokładke do zderzaka z tyłu :P

nie zagladałem do ogłoszenia wcale ,nie wiedziałem że to kombi :P

Link to comment
Share on other sites

nie zagladałem do ogłoszenia wcale ,nie wiedziałem że to kombi :P

a pisało w 1 poście :lol:

Link to comment
Share on other sites

tak to jest jak sie czyta na szybko :P

szybkie czytanie to zaleta, nie wada... :D

wracając do tematu:

znalazłem zdjęcia wersji i500

silnik i napis na nim to chyba podstawa...

na tym co przeglądam właśnie zdjęcia silnika brakuje ;)

ehhh <_<

Edited by juras7091
Link to comment
Share on other sites

Będąc (niestety jeszcze) posiadaczem i 500 przedliftowej, podzielę się kilkoma informacjami.

1. włącz szukajkę i znajdź artykuł autorstwa pstomaszki na temat i 500. Jest to jedyne rzetelne omówienie tematu,

2. wersja przedliftowa ma 195 KM i nieco mniej dodatków tytanowych (np. uchwyty na kubki) niż polift,

3. moja kiera jest czteroramienna,

4. wszyscy zapomnieli o końcówce wydechu irmiego (dwururka) oraz tytanowych nalepkach na słupkach drzwi,

5. najważniejszy jest silnik - jest tam oczywiście tabliczka ,,i 500".

Link to comment
Share on other sites

ad tytanow

polift ma tytan

przedlift ma srebrne i mniej

ad tarcz

przod ma 308 mm

tyl ma normalne zadne nacinane

jakie srebne slupki drzwi?

a hamulce sa nacinane z tylu, pochadza od ATE, zaciski lakierowane na kolor red.

Link to comment
Share on other sites

a hamulce sa nacinane z tylu, pochadza od ATE, zaciski lakierowane na kolor red.

nie wiem jak z zaciskami, pewnie ktoś maznął pędzlem, jak do tej pory widziałem tylko że w OPC są fabrycznie w błękicie

a tarcze masz założone pewnie ATE Power Disk i tyle ;) - choć jak do tej pory nie widziałem takich na tył...

Link to comment
Share on other sites

Kilka najistotniejszych zmian w stosunku do seryjnej Vectry B to:

-pakiet stylizacyjny odwolujacy sie do aut starujacych w DTM w tamtych latach, ktorymi startowala taka gwiazda jak m in Manuel Reuter,

-podniesiona moc silnika do 195PS i okolo 10Nm więcej składający sie ze zmienionych wałków rozrządu, podstawy kolektora ssacego o powiekszonych kanałach oraz sterownik ze zmienionym oprogramowaniem,

-większe hamulce na przedniej osi (308mm zamiast 288mm) oraz nacinane tarcze na obu osiach sygnowanych przez firmę ATE,

-pakiet stylizacyjny wewnątrz auta opierających sie na lakierowanych na srebrno niektórych elementach wnętrza oraz karbonowych wstawkach na zewnątrz,

-zmieniony układ wydechowy robiony przez znaną firme Remus

-zawieszenie utwardzone i obniżone o 30mm,

-unikatowa kolorystyka aut

Link to comment
Share on other sites

sie uparł na te nacinane tarcze, nie były nacinane!!!

Co do czerwonych zacisków to były fabrycznie czerwone

Edited by cichy1982
Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP