Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
juras7

wersja i500 - czym się wyróżnia

Polecane posty

witam, jak w temacie, proszę mi wyjaśnić jaka jest różnica między wersją i 500

a normalną

przymierzam się do zmiany mojej Viki

ale z i 500 nie miałem do czynienia, a takową znalazłem w niemcach

w ogłoszeniach sprzedaży

ew. proszę o podanie czym taka wersja się powinna wyróżniać

chodzi o VB kombi 1999

żeby na zdjęciach można było zweryfikować tą wersję

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

dzięki...z góry

Edytowano przez juras7091

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z zewnątrz :felgi BBS,zderzak przedni irmscher,tył dokładka zderzaka irmscher,tłumik irmscher,gleba -30,oznaczenie i500 na listwie drzwi

środek :kierownica irmscher z reguły z tytanowymi wstawkami,i pod kolor dodatki

silnik v6 202 KM bodajże, czyli wiecej około 30 KM od serii,ztuningowany przez irmschera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przedlift czy polift?

polift ma tytanowe uchwyty na kubki przedlift czarne 9reszta konsoli tytan)

polift kiera trójramienna z tytanowymi wstawkami i pikowana skóra przedlift kiera 4 ramienna

moby jestes pewien ze kombi miało dokładke do zderzaka z tyłu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

lotka na klapie z tyłu

nizsze zawieszenie

pod maska 195KM (wg producenta)

pseudosportowe fotele

na silniku dekielek zamiast eco tec jest I500

wiecej grzechów nie pamietam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie zagladałem do ogłoszenia wcale ,nie wiedziałem że to kombi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a pisało w 1 poście

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak to jest jak sie czyta na szybko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

szybkie czytanie to zaleta, nie wada...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

wracając do tematu:

znalazłem zdjęcia wersji i500

silnik i napis na nim to chyba podstawa...

na tym co przeglądam właśnie zdjęcia silnika brakuje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ehhh

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Edytowano przez juras7091

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na 99% jest to przedliftowe I500 bo watpie zeby ktos az tak szczegółowo wszystko skompletował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będąc (niestety jeszcze) posiadaczem i 500 przedliftowej, podzielę się kilkoma informacjami.

1. włącz szukajkę i znajdź artykuł autorstwa pstomaszki na temat i 500. Jest to jedyne rzetelne omówienie tematu,

2. wersja przedliftowa ma 195 KM i nieco mniej dodatków tytanowych (np. uchwyty na kubki) niż polift,

3. moja kiera jest czteroramienna,

4. wszyscy zapomnieli o końcówce wydechu irmiego (dwururka) oraz tytanowych nalepkach na słupkach drzwi,

5. najważniejszy jest silnik - jest tam oczywiście tabliczka ,,i 500".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

grill irmiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

chyba carbonowych...

btw. wieksze tarcze hamulcowe na przedniej osi oraz nacinane na tylnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ad tytanow

polift ma tytan

przedlift ma srebrne i mniej

ad tarcz

przod ma 308 mm

tyl ma normalne zadne nacinane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jakie srebne slupki drzwi?

a hamulce sa nacinane z tylu, pochadza od ATE, zaciski lakierowane na kolor red.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

widzialem kilka I500 zadna nie miala nacinanych tarcz z tylu

a srebro na desce rozdzielczej

a nie na slupkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do pseudo carbonów to nie jest wyróznik i500 bo maja to cd,cdx,sport takze nie jest to wyróznik.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Soreczki - oczywiście karbon na słupkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

oraz angielskie sri

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie wiem jak z zaciskami, pewnie ktoś maznął pędzlem, jak do tej pory widziałem tylko że w OPC są fabrycznie w błękicie

a tarcze masz założone pewnie ATE Power Disk i tyle

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> - choć jak do tej pory nie widziałem takich na tył...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka najistotniejszych zmian w stosunku do seryjnej Vectry B to:

-pakiet stylizacyjny odwolujacy sie do aut starujacych w DTM w tamtych latach, ktorymi startowala taka gwiazda jak m in Manuel Reuter,

-podniesiona moc silnika do 195PS i okolo 10Nm więcej składający sie ze zmienionych wałków rozrządu, podstawy kolektora ssacego o powiekszonych kanałach oraz sterownik ze zmienionym oprogramowaniem,

-większe hamulce na przedniej osi (308mm zamiast 288mm) oraz nacinane tarcze na obu osiach sygnowanych przez firmę ATE,

-pakiet stylizacyjny wewnątrz auta opierających sie na lakierowanych na srebrno niektórych elementach wnętrza oraz karbonowych wstawkach na zewnątrz,

-zmieniony układ wydechowy robiony przez znaną firme Remus

-zawieszenie utwardzone i obniżone o 30mm,

-unikatowa kolorystyka aut

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Apropos teraz juz nie ma iszmerow tylka sa OPC, czyz nie?

Edytowano przez studzik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest nowa C i500

ale kosztuje majatek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sie uparł na te nacinane tarcze, nie były nacinane!!!

Co do czerwonych zacisków to były fabrycznie czerwone

Edytowano przez cichy1982

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez snoopy1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A silnik taki jak w OPC 2.8 T 255/280 KM ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×