Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

C20ne + intercooler


Marek J
 Share

Recommended Posts

Witam,czy ktoś z Was próbował założyć intercooler do benzyniaka?

Koszt stosunkowo niewielki bo od 1.7 isuzu mozna podpasować,ale jaki to miało by wpływ na osiągi,oczywiście po wystrojeniu

Edited by hapko
Link to comment
Share on other sites

Jak już to intercooler ;) Tylko po co montować IC do benzyny i to wolnossącej ?? Zabieg totalnie bez sensu no chyba że ktoś lubi sobie dodawać masę do auta.IC jest chłodnicą powietrza doładowującego silnik z turbiną, jeszcze nigdy nie spotkałem się aby coś takiego było zamontowane w jednostce wolnossącej.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za podpowiedz,akurat w tym temecie kompletnie się nie orintuje.A jak sprawa ma się z kompresorem,jak to działa dokładnie?

Link to comment
Share on other sites

-> Pan Google Twoim przyjacielem.

Twoje pytania to naprawde podstawy, wiec radze najpierw poczytac troche lektury na necie, a pozniej zadawac juz konkretne pytania.

Link to comment
Share on other sites

Guest MrSpike
kompresor nie potrzebuje IC, a dziala jak normalny kompresor, tyle, ze cisnienie jest wprost proporcjonalne do obrotow silnika.

kompresor takze potrzebuje IC (powietrze ogrzewa sie w czasie kompresji)

a i turbo tez pompuje w zaleznosci od obrotow :P

pozdr

Link to comment
Share on other sites

kompresor takze potrzebuje IC (powietrze ogrzewa sie w czasie kompresji)

a i turbo tez pompuje w zaleznosci od obrotow :P

pozdr

no tak, mialem na mysli bardziej, ze turbo bez IC sie nie obedzie, a kompresor tak, a co do cisnienia i przyrostu mocy to sa inne wartosci, najlepiej miec to i to :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP