Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

roni

Kierunkowskazy "nie odbijają"

Polecane posty

Witajcie mam problem z kierunkami , jak lekko klikne to spoko 3 razy migną i cisza , ale jak je nacisnę mocniej na dłuższe klikanie , np. na zakręcie , to po wróceniu kiery do normalnej pozycji kierunki nadal działają..... no jest . Poza tym świeci mi się informacja ,kierownica z wykrzyknikiem..... na początku po ponownym uruchomieniu auta chodziło trochę normalnie ale po kilku zakrętach coś się blokuje i się nie wyłączają..... czy można coś na to zaradzić.... dzięki za pomoc.....

Edytowano przez Gawara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze kierunkowskazy nie a nie kierónkowskazy !!! - zmień szybko bo Cię strażnicy języka Polskiego zjedzą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

A co do kierunków to muszę Cię zmartwić, prawdopodobnie padł Ci CIM a to będzie troszkę bolało

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ortografie to pamietamy ???

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, problemem może być CIM.

Możesz spróbować podjechać na TECHa i wyłączyć 3-krotne mignięcie. Wajcha będzie zachowywała się jak w starszych autach, tzn. dajesz do góry włącza się prawy kierunek, w dół - wyłącza się i vice versa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak to wyłączyć kierunki ..? potrójne miganie ? czyi jak je się zablokuje techem to będą działały już dobrze ? skręcając z włączonym kierunkiem wyłączy się jak zwykle tylko nie będzie działać potrójne kliknięcie...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić, aby się dowiedzieć.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zamiast wymieniać CIM za 600 zł, warto jest najpierw sprawdzić, czy jego reset lub zmiana ustawień pomogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

reset ? zmiana ustawień ? słaby jestem z takich operacji ... a czy można zablokować wyskakiwanie błędów i czy coś to daje....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

takiej opcji nie ma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> chyba że masz na myśli naprawę typu wyjęcie żarówki aby nie widzieć usterki...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No to jedź do ASO. Nie każę Ci posługiwać się TECH-2.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledze trzeba pomalutku wytłumaczyć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Teraz gdy machniesz delikatnie do góry lub na dół to kierunki migną 3x i się wyłączą. Gdy machniesz mocniej włączasz kierunek który powinien odbić po wyprostowaniu kół. W Twoim przypadku padł CIM (takie ustrojstwo odpowiadające za to). Masz dwa wyjścia: albo jedziesz do ASO i wyłączają Ci TECH-2 te mignięcie 3x a w to miejsce będzie miał kierunki (ale tak jak bajtek opisał )albo wymieniasz całego CIM`a.

Wybór należy do Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok , rozumie się .... tylko jak wyłączę te 3 mignięcia to pozostały zwykły kierunek który zostanie będzie działać już poprawnie i będzie tzw. odbijał po wyprostowaniu kół ?

Hapko ..... apropo blokowania kompa na błędy , to słyszałem że można go jakoś zablokować tech-em ale tak tylko słyszałem. Szkoda że nie ma opcji naprawy tego cim-a ....

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na forum piszą że można, niektóre sterowniki silników czy pomp wtryskowych też sie naprawia, ale na bank pewniejsza jest wymiana niż "druciarstwo" którego w VC nie polecam.

Jeśli CIMa można dostać już za 600zł to nie jest to jakaś tragedia.

porównując Kpl przednie hamulce do VC kosztują 900zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, niestety w kierunkach nic się nie zmieniło , dalej źle działają. Mam do was pytanie , palą mi się dwie lampki, jedna duża ( kierownica z wykrzyknikiem ) i mała od trakcji , na stałe. Wyczytałem że lampka kierownicy z wykrzyknikiem oznacza kłopot ze wspomaganiem , ale kierownica chodzi dobrze . A jeśli chodzi o lampkę trakcji to wydaje mi się że trakcja jest zablokowana i koła kręcą się a system nie działa ......

..... co to może być...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przy takich objawach diagnoza może być niestety jedna: CIM...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość januaryr

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może to Ci coś pomorze;

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemka , pisałem do tego gościa z tej aukcji jak to jest z tą naprawą , czy mogę do niego jechać i mi na miejscu zrobi ,ale nie odpisał . Sam nie wiem jak się wziąć do wymiany/demontażu . Najlepiej jechać i niech podmieni na dobrą sztukę ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zadzwoń do nich. Jak znam życie to nie mają czasu ani chęci odpisywać na maile. Zresztą połowa firm tak robi. Tym bardziej że na ogłoszeniu podali:

Blizsze info pod tel.0601233858. lub 0506139188.

Jak dają rok gwarancji to raczej się opłaca.

PS. Pamiętaj załatwić zniżki dla klubu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok, zadzwonię , a co do zniżki to zobaczymy co się da załatwić......

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem do gościa i powiedział że u mnie może nie być tak prosto , ponieważ w pierwszych vc cim i kierunki chodziły mechanicznie / zapadki a w nowszych wersjach jest jakiś czujnik skrętu czy jak go zwał i tu jest problem że nie za bardzo sobie z nim radzą . Niby ja mam 2003 ale on myśli że przy tych objawach to podejrzewa że mój cim był już wymieniany i to na nowszy.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaka różnica między naprawa o nowym ?

może jednak dołożyć i włozyc nowy aby znów nie było problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dziwne, bo ja mam VC z 2002r. i nie mam mechanicznych kierunków tylko własnie te słynne "elektroniczne".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kierunki są wszędzie elektroniczne , tylko jakiś czujnik położenia kierownicy jest w nowszych a w starszych nie ma czujnikas i działa to jakoś mechanicznie czy jakoś tam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie , czytałem że można naprawiać cim-a i są fachowcy którzy to robią ..... czy ktoś zna taki warsztat.

W konkurencyjnym klubie znalazłem jednego ....czytajcie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Jak macie namiary na takich speców to piszcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość golabek_2005

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam

Objawy sugerują że to Cim na 99,99%,naprawiałem 2 tygodnie temu Cima u gościa w Radomiu (ten co ogłasza się na Allegro) za 500zl. Naprawa trwała ok.2 godz. z wymontowaniem ,zamontowaniem i kalibracją kąta skrętu ,wykasowanie wszystkich błędów. Gościu ma Techa2 wiec nie było żadnych problemów .Można również wysłać do niego Cima pocztą ale nie wiem czy to dobry pomysł dochodzą dodatkowe koszty. Gościu jest naprawdę dobry w tym co robi ,jak wjechałem do Radomia i się pytałem na CB, to większość go zna. Do kalibracji kąta skrętu może się przydać kod immobilizera .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

byłem dziś w warsztacie i próbowałem techem z kalibrować czujnik kąta skrętu żeby wszystko wróciło do normy (nieodbijające kierunki , świeci trakcja ....) ale nie dało się coś jest z czujniikiem nie daje się kalibrować jakby nie reagował na techa, sprawdzaliśmy i szczegółowo oi czujnik w ogóle nie widzi jak ruszamy kierownicą.....przypominam że błędy jakie ko,p pokazywał to błąd komunikacji z czujnikiem skrętu czy jakoś tak ...co myślicie..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×