Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dobre sprzęgło do 2.0DTI


Guest .Paweł.
 Share

Recommended Posts

Guest .Paweł.

Witam,

chcialbym Was zapytac o zdanie, bo akurat czeka mnie wymiana seryjnego sprzęgła i chciałbym sie dowiedziec czy do naszych vectr dieslowych jest jakies mocne sprzeglo ktore mozna wsadzic (cos ala sharan do vw) ? bo narazie z tego co slyszalem to tylko sachs ...

Link to comment
Share on other sites

Witam,

chcialbym Was zapytac o zdanie, bo akurat czeka mnie wymiana seryjnego sprzęgła i chciałbym sie dowiedziec czy do naszych vectr dieslowych jest jakies mocne sprzeglo ktore mozna wsadzic (cos ala sharan do vw) ? bo narazie z tego co slyszalem to tylko sachs ...

hehe a koledze nie poszło sprzęgło od czipa?:)

Z tego co wiem do diesla jest mocne sprzęgło.

Link to comment
Share on other sites

Guest .Paweł.
hehe a koledze nie poszło sprzęgło od czipa?:)

ono przed chipem juz bylo na wyczerpaniu, a chip go tylko dobil, i tak musze wymienic bo szykuje sie jeszcze pare koni wiecej :)

Z tego co wiem do diesla jest mocne sprzęgło.

ale seryjne, czy jakies innej marki ? bo seryjne widac pękło :P

nie jestem mechanikiem, wiec pytam. od 2.2DTR by weszlo do mnie ?

Edited by .Paweł.
Link to comment
Share on other sites

ono przed chipem juz bylo na wyczerpaniu, a chip go tylko dobil, i tak musze wymienic bo szykuje sie jeszcze pare koni wiecej :)

ale seryjne, czy jakies innej marki ? bo seryjne widac pękło :P

nie jestem mechanikiem, wiec pytam. od 2.2DTR by weszlo do mnie ?

Raczej nie, bo masz inną skrzynię biegów...

Link to comment
Share on other sites

Raczej nie, bo masz inną skrzynię biegów...

Dokładnie

X20DTH zazwyczaj ma F18

Y20DTH zazwyczaj ma F23 i to już jest mocniejsze sprzęgło niż w F18

Y22DTR ma skrzynie F35 i tam jest jeszcze większe sprzęgło

ale wtedy musiałbyś zmieniać również skrzynie a jak sie nie mylę to i półosie bo 2,2 ma sporo grubsze

Link to comment
Share on other sites

Guest .Paweł.

sluchajcie, zeby nie zakladac osobnego tematu to zapytam Was tez tutaj,

czy wtryski od 2.2 maja wieksza srednice niz w 2.0? jak tak to czy ich ksztalt jest taki sam ?

czytalem ze identyczna pompa znajduje sie w fordach mondeo 115KM, czyli mozliwe ze tam wtryski moga byc wieksze, nie orientuje sie ktos jakiego sa ksztaltu ?

pytam bo jednak jeszcze troche koni chce wycisnac z mojego klekota :) a kazda informacja bedzie cenna :)

Link to comment
Share on other sites

sluchajcie, zeby nie zakladac osobnego tematu to zapytam Was tez tutaj,

czy wtryski od 2.2 maja wieksza srednice niz w 2.0? jak tak to czy ich ksztalt jest taki sam ?

czytalem ze identyczna pompa znajduje sie w fordach mondeo 115KM, czyli mozliwe ze tam wtryski moga byc wieksze, nie orientuje sie ktos jakiego sa ksztaltu ?

pytam bo jednak jeszcze troche koni chce wycisnac z mojego klekota :) a kazda informacja bedzie cenna :)

Pompa wtryskowa ( konstrukcyjnie ) jest ta sama ( różne są sterowniki ), głowica jest ta sama ( ogólnie góra silnika ) ale co do wtrysków nie mam pewności. Różne są ECU ( programowo ), inne są turbiny ( w 2,2 dti ma zmienną geometrię i ogólnie jest nieco większa ), inny jest wał korbowy, tłoki, panewki ( chociaż to szczegół ) a przez to pojemność, inna jest też skrzynia biegów, sprzęgło i układ przeniesienia napędu co przekłada się na większą moc...

Moim zdaniem aby podnieść moc to jednak inna droga...

Edited by Piotreq
Link to comment
Share on other sites

czy wtryski od 2.2 maja wieksza srednice niz w 2.0? jak tak to czy ich ksztalt jest taki sam ?

czytalem ze identyczna pompa znajduje sie w fordach mondeo 115KM, czyli mozliwe ze tam wtryski moga byc wieksze, nie orientuje sie ktos jakiego sa ksztaltu ?

zupełnie inne są wtryski i pompa

Link to comment
Share on other sites

mianowicie ?

jakas sugestia ?

Nie baw się samodzielnie bo to nic nie da tylko podjedź do profesjonalisty, poczytaj dokładnie to :

http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=31366

Zresztą patrząc na to : 101KM/233Nm -> 137KM/312Nm Powered by Dynosoft - jeśli to prawda to zupełnie nie wiem co chcesz od życia ?... :o

Edited by Piotreq
Link to comment
Share on other sites

Guest .Paweł.
Zresztą patrząc na to : 101KM/233Nm -> 137KM/312Nm Powered by Dynosoft - jeśli to prawda to zupełnie nie wiem co chcesz od życia ?... :o

więcej koxu :) za tydzien dam znac co jeszcze wyszlo z tego :) dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Guest matek222
więcej koxu :) za tydzien dam znac co jeszcze wyszlo z tego :) dzieki za pomoc

:) kolega sie chyba szykuje na najszybsza Y20dth w klubie i nie tylko:)

Link to comment
Share on other sites

:) kolega sie chyba szykuje na najszybsza Y20dth w klubie i nie tylko:)

101KM/233Nm -> 137KM/312Nm - jeśli to jest prawda to nie wiem czego więcej chcieć od życia... to znaczy silnika... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest .Paweł.
Paweł bo przegniesz ;)

Pamiętaj z gów...a zamku nie ulepisz :D:lol:

Łukasz wszystko w rękach mirassa ;]

Piotreq - 137KM to prawda, zobaccz sobie w topicu Nasze Auta moj temat - wpisz w szukajce Dynosoft

tam masz wykres, bo w realu to za bardzo nie mam jak Ci udowodnic bo kilometry ;]

chyba ze jest szansa ze wpadne na lotnisko to wtedy :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, rozumiem... Jeśli to prawda to serdeczne gratki dla modyfikatora i modyfikacji. Teraz już zaczynam rozumieć. Chcesz zrobić z Vectry... hmmm... rakietę ? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest .Paweł.
Powiem więcej - VectroTurboChipoLot... :D

hehe :D

poprostu chce zeby jakos sie turlala :)

glownym punktem bedzie zlapanie dobrej trakcji, bo sie strasznie slizga, i wiecej piszczy niz jedzie poki co :)

no ale kwestia dobrania lepszych opon :)

Link to comment
Share on other sites

Guest .Paweł.
Zakładaj Toyo Proxes T1R i problem trakcji będziesz miał z głowy ;)

ciekawe kto mi da na nie siano :D

btw, lepsze opony na przod powinny wystarczyc chyba ? na tylnie mozna wrzucic gorsze ?

Link to comment
Share on other sites

lepsze opony na przod powinny wystarczyc chyba ? na tylnie mozna wrzucic gorsze ?

jeśli chodzi o trakcje przy ruszaniu to tak

jednak tylne opony również powinny być dobre abyś nie wypadł z drogi gdy Cie tył wyprzedzi na łuku ;)

Link to comment
Share on other sites

Oglądałem kiedyś program i było udowodnione że w napędzie na przód powinno się zakładać lepsze opony na tył- podobno łatwiej wtedy wyjść z poślizgu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Oglądałem kiedyś program i było udowodnione że w napędzie na przód powinno się zakładać lepsze opony na tył- podobno łatwiej wtedy wyjść z poślizgu.

owszem to taka alternatywa dla kogos kto nie mam mocy a lubi ostre drifty na szosie ;), generalnie lepiej mieć kontrolę nad autem w postaci takich samych kapci, a jesli chce się uzyskać tzw. efekt wyprzedzania tyłu to kłania sie technika jazdy z gazem i hamulcem jednocześćnie (tu mamy wtedy obroty utrzymane wrr i tył ślizgający ) nie jestem może nauczycielem by to opisać ale jeździ sie kapitalnie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP