Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość pozi

GEKO-CARS i ich VB x20xev turbo

Polecane posty

Gość pozi

witam,

przegladalem net w poszukiwaniu informacji na temat uturbienia x20xev i znalazlem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

.

czy ktos zna ta firme i moze cos powiedziec o nich? moze ktos zna ta viki i wie jak ona sie spisuje?

chwala sie fajnymi projektami i ladnymi osiagami przy bardzo malych zmianach wstosunku do uzyskanych osiagow.

szczeze mowiac troche mnie chlopaki zainteresowali tym tematem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już z rok temu próbowałem coś u nich zrobić z X20XEV

dostałem odpowiedź żebym sobie kupił szybsze auto a oni nie mają czasu na takie dłubanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jasne... to po jakiego na stronie sie chwala zmodyfikowaniem tego silnika. bez sensu!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robiłem kilka podejść do nich i za każdym razem dawali mi mocno do zrozumienia że chętni są na tzw szybkie roboty typu "chiptuning"

a na jakieś większe dłubanie szkoda im czasu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak pisze Hapko. Ja rowniez swego czas probowalem. Powiedzieli, ze musieliby od nowa robic, bo nie maja juz wzoru kolektora czy cos... Zawolali 10tys zl netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

znaczy się - totalne zniechęcenie klienta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem 2.0 16V to też wysłałem zapytanie jaka jest kwota montażu Turbo w tym silniku... Olali mnie i w ogóle nie odpisali.

Dziwna firma!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ciekawe co by powiedzieli gdyby klient powiedział: Ok, Niech będzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I jak powiedzieli tak Zrobił

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie chca robić bo to tajemnica a podobno proste to jest jak budowa cepa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matej

hmmmmm ciekawa firma skoro niechca sie tego podjac.... jeden egzemplarz tylko zrobili czy co.... albo to takie latwe ze niechca zeby ktos inny sie o tym dowiedzial

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno wiecej tego bylo. Ale domyslam sie, ze pierwszy zrobili aby sie sprawdzic i dla fanu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> A potem juz fanu nie bylo, za to duzo roboty i malo pieniedzy. Tak jak pisze Hapko, z chiptuningu kasy wiecej a roboty... duzo mniej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka tygodni temu była na allegro do sprzedania astra turbo robiona przez geko, ale chyba się sprzedał.

Z tego co zaobserwowałem poszli w stronę chip tuningu bo to najszybszy sposób na zbicie kasy. Na przykład z kolektorami rurowymi trzeba się bawić godzinami a i tak nikt się nie zgodzi dać za taką robotę np 4tys zł W trakcie budowy kolektora można na spokojnie zrobić z 5 chipów za jakieś 1200zł każdy i ręce są czyste i materiałów żadnych poza komputerem i kablami nie trzeba do takiej operacji

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gienia z Geko-Carsu znam osobiście bo miałem okazję pracować z nim w innej firmie .Przyjeżdżał wtedy Astrą G z silnikiem X20XEV i robiła naprawdę wrażenie .Nadto miał wtedy jeszcze Corse A przygotowaną na ? mili ,taki mały potworek. Koleś ma naprawdę głowę na karku i wie co robi .Jeździłem Vectrą C Z19DTH zrobioną przez niego na 180 KM i naprawdę robi wrażenie .Wystarczy popatrzeć jakie samochodziki zrobił ,ale nie o to chodzi .Czy ktoś z was policzył sobie koszty przeróbki takiego silnika ,nowy kolektor ssący - robota ręczna ,kolektor wydechowy - robota ręczna , turbina, nowy program, intercooler ? robota ręczna i cała reszta typu zawieszenie ,układ hamulcowy (nie sztuka rozpędzić a sztuka zatrzymać) z czego później wychodzi kwota ,że trzeba sobie usiąść i teraz Panowie tak na poważnie i nie chcę tu nikogo z Was obrażać ,kto by z was zapłacił 10 lub 20 tysięcy na taką przeróbkę swojej Vectry ,praktycznie wartość samochodu .Sam się pytałem ile by kosztowało usprawnienie mojej kosiarki jaką posiadam po maską 1.3 ,konkretnie dołożenie właśnie turbo i jest to operacja nie na moją kieszeń ,a byłem w stanie wydać naprawdę dużo na tą modyfikację bo się nakręciłem ale realia sprowadziły mnie na ziemię .Przede wszystkim silnik do wyjęcia ,sprawdzenie wszystkich podzespołów czy wytrzymają przeróbkę i wiele innych i faktycznie lepiej kupić g60 i po problemie .No i taka jest prawda ,że bardziej opłaca się zająć robotą typu "chiptuning" tak jak napisał Hapko niż jednym czy dwoma projektami uturbienia silnika bo jakby nie patrzył w tym czasie na "chiptuningu" więcej się zarobi a jak się tak patrzy to amatorów "chiptuningu" są tysiące z czego jest pieniądz. Więc rachunek jest prosty.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

tak sie rozpisałem ,że kolega Jabolkg wyprzedził mnie z niktórymi faktami

i jeszcze jedno pytania typu ile za to i za tamto są jego zmora bo żeby odpisać na wszystkie co i jak to codziennie przy kompie by musiał siedzieć po parę godzinek bo tego typu pytania też zadawałem także zbywające odpowiedzi mnie nie dziwią

Edytowano przez jacol_m10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To niech zatrudnią kolesia do odpowiadania na maile. Niestety obsługa klienta w Polsce jest w ciemnej d**** a rynek "speców" samochodowych i "tunerów" jest w ścisłej czołówce

Edytowano przez Fenol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja również znam Genia, ale z faktu iz serwisowałem / "naprawiałem" u nich swoją VC i złego słowa nie dam powiedziec

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wszystko co jacol_m10 napisał to prawda, mejli mają mnostwo a roboty jeszcze wiecej.

Geko jest firma, kóra idzie na jakość a nie na ilość, tam na placu nie zobaczysz dwudziestu samochodów i pietnastu ludzi przekrzykujacych sie na wzajem...tam jest spokój, każdy ma swoją kolejke i każdy po umówieniu zostanie obsłużony

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Niestety faktem jest, że poszli teraz w kierunku chiptuningu a nie mechanicznych przeróbek, szkoda bo nie wiem, gdzie zrobic wymiane olejów, filtrow (zawsze robiłem u nich i było wyśmienicie)

my piszemy do nich mejle a jeszcze są fora tuningowe i oni to dopiero pisza do nich....także nie dziwcie się

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Swego czasu jak zmieniałem u nich tarcze i klocki na wszyskich kołach to pogadaliśmy sobie właśnie o mechanicznym tuningu...fakt roboty dużo, ale warto było, co np. robili: wiadomo astra II, corsa na 1/4 mili, VB ale i takich klientow mieli co kupili beemke za 5tys. zł i kaste dawali do jednej firmy na przeróbki (ok. 10tys zł) a silnik i reszta do geko na przeróbki za np. 20-30tys zł. i taka robotą się zajmowali, a to że przy okazji udało sie kilka innych opli zaserwisować to tak aby nie wyjść z wprawy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

co do patentów dolotu, to podobno jest to tak proste, że jakby ktoś to zobaczył to by nie uwierzył i zastosował u siebie bez problemu, dlatego też niechetnie o tym mowią...chcieli też to opatentować, ale urząd patentu się nie zgodził, bo stwierdzili, że Geniu nie wymyslił nic nowego, tylko zmodyfikował istniejące i to "niewiele" a takich modyfikacji sie nie "patentuje"...to tak w wielkim skrócie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

ps. co do zlewki mejli, to nie wiem, dziwne, jak przy montażu CA urwałem zaworek zwrotny od serwa hamulcowego i napisałem do nich mejla co i jak zrobić, to odpisali bez problemu i to szybko...może dlatego, że byłem ich klientem, bo pewnie teraz już przeglądu i innych drobnych napraw nie zrobię u nich

psII.

co do odpowiedzi na melje, inny fachowiec z dziedziny CA wiecie jak poradził sobie z takimi "dziesiątkami gagatków" co się pytają co i jak i że tak kupią, założą w danej firmie a potem buch na allegro i monują sami...napisał, że porady mejlowe są płatne i sie skończyło zawracanie głowy i był czas na montaż a nie klikanie w klawisze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez rafix1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jaka jakość firmy to takie traktowanie klientów.

Kiedyś już opisywałem jak byłem w firmie tuningowej redline

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> na hamowaniu.

umówiliśmy się na hamowanie, wszystko cacy "przyjezdżaj pan mamy cały sprzęt możemy shamowac auto" przedsamym wyjazdem dzwonie potwierdzić przyjazd. Oczywiscie jade do nich czekam z godzine bo coś im się przesunęło ustawiaja auto, zapinają i chcą robić próbę. ja się ich pytam w gdzie nawiew bo miał być. na to koles ździwiony odpowiada. nawiewu nie maja bo im sie popsuł ale on i tak nic nie daje. myslałem że go tam zaje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RalfiWRC

Witam! Aż mnie kręci żeby napisać co mi odpisała ww firma. Ta ich VB x20xev to był prototyp i nie robią już tego więcej i tyle pogadali. Sam teraz szukam i kombinuje jak moje x20xev wzmocnić może swap albo coś kasa się znajdzie gorzej z możliwościami lepiej jakąś ekipę zmontować i miejsce + narzędzia. Pozdrawiam. A co do firm tuningujących silniki w Polsce jak by ktoś coś polecił na Śląsku lub okolicy to z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

www.inochi.pl

Michał robi głównie Ople, wg mnie najlepsze rozwiązanie dla Ciebie to wsadzić c20let

a jak będziesz chciał to i 300KM nie stanowi problemu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RalfiWRC

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ciekawa stronka właśnie ją badam. No też myślałem nad c20let z tego co na forum wyczytałem ale muszę obadać temat w szczegółach. Dzięki za naprowadzenie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×