Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość dawid41333

jażaca sie kontrolka

Polecane posty

Gość dawid41333

witam!jest na forum nowy także przepraszam jesli żle zamieściłem swój post na forum.ma problem z moja vectrą.w czasie jazdy jazy mi sie kontrolka od łądowania akumalotora i i druga ze znakiem zapytania.znajomy powiedział mi że to masa najprawdopodobniej.ale gdzie jej szukać.drugi mój problem polega na tym że po ostatnim deszczu z łąty wygłuszającej znajdujące się pod maską poleciało mi troche wody na kopułke zapłonową i nie chodzi na jeden gar.w nocy sprawdziłem czy jest przebicie i leca iskry dokładnie pod kopułka.mysle zeby ja rozkręcić i wysuszyć co doradzicie?posiadam vectre A 2,0i z gaziem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> pozdr

Edytowano przez zubek73
przenoszę na miejsce / zubek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nad czym sie zastanawiać, wysuszyć, przetrzeć styki- może będzie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak mówi El ryba ! Rozkręć, wysusz, jakaś suszarka, ewentualnie kompresor aby przedmuchać.... Powinno zatrybić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do jarzącej sie kontrolki od ładowania to sprawdz jakie masz napiecie przy pracy alternatora na zaciskach akumulatora. Prawdopodobnie regulator napięcia szfankuje. Ja miałęm tak w VB padł mostek prostowniczy i stabilizator napięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dawid41333

wczoraj mierzyli mi ładowanie na alternatorze i akumulatorze.alternator łąduje,na akumulatorze natomiast było małem napięcie ale dlatego że masa silnika z alternatorem wisiała na włosku a potem sie przerwała całkiem.dzis poprowadze zwykły kabel aby masa wróciła ale komtrolka nadal sie jarzy.o jakich kablach pisaliście co trzeba wysuszyc i przeczyścić tych co ida do akumulatora i alternatora?co do drugiego problemu z praca 4 gara juz chodzi wysuszyłem.pozostaje sprawa kontrolek.pomóżcie pozdr

Edytowano przez dawid41333

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No właśnie pisaliśmy o tym, by wysuszyć kable od kopułki, świec itp, ale co do jarzenia się kontrolki, to wymień porządny przewód masowy !!! Koniecznie plecionka, nie jakiś drut ! Wtedy Alternator w pełni będzie ładował Aku i co za tym idzie, problem powinien się rozwiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dawid41333

masa podłaczona a kontrolki dalej sie jarzą.czy to prawda że może być przepalona dioda w alternatorze a jej samej nie można wymienic i trzeba calą kopułke?poza tym jakiem mierzył ktoś napięcie na akumulatorze podczas ładowania alternaotora?ile powino mieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Laser

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam

Ktos juz wyzej pisal - do wymiany mostek prostowniczy i regulator napiecia. Zwykle pada jedno z nich ale nadwyreza drugie, wiec dla sw spokoju wymienia sie komplet, mozna tez od razu przejrzec stan lozysk i szczotek. O jakiej kopulce mowisz ? Zapłonowej ? Jesli tak to kup np BREMI nie bedzie droga, a bedzie dobra i trwala. Napiecie ladowania to okolo 14.5V, przy czym jesli padniety jest alternator to wraz ze wzrostem napiecia kontrolka ladowania zaczyna sie coraz mocniej palic, z reszta jak sie przyjzysz to cale oswietlenie zaczyna wariowac i w raz ze wzrotem obrotow jasniej swieci. Jezdzac z taka usterka narazasz sie na popalenie zarowek i innych elementow w samochodzie z instalacja wlacznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Święte słowa LASER'a, dobry autoelektryk opanuje Ci ten temat, skoro masz już masę dobrą, to trzeba looknąć do alternatora. Podejrzewam diodę, walnęła i świruje. Co do napięcia, faktycznie może walnąć instalacja i się narobić bigosu, więc nie ma co zwlekać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×