Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
OMG

egr,krokowy,przepustnica

Recommended Posts

Witam.

Przeczytałem i obejrzałem fotostory dotyczące krokowego i egr.Na tym forum i z pomocą Google gdzie się dało.

Wiem już co i jak jeżeli chodzi o demontaż i czyszczenie tych elementów.

Ale mam jeszcze pytanie dotyczące czyszczenia przepustnicy-szczerze mówiąc nie wiem jak się za to zabrać.

Czy należy ją wymontować czy jest możliwosc wyczyszczenia jej bez demontażu?

No i jeszcze ostatnie pytanie.Natknąłem sie na sprzeczne informacje w sieci na temat uszczelek pod egr i krokowy (nie mam zamiaru zaślepiać nic-na razie).

Czy koniecznie potrzebne są nowe uszczelki pod egr i krokowy czy można wykorzystać stare?

Pytam bo chciałem robić to w sobotę ale po uruchomieniu Google znalazłem poradę gdzie jest mowa o tym,że należy założyć nowe uszczelki.

Silnik mam x16xel.

Dla Was to może banalne jest ale wolę się zapytać aby czegoś nie spierniczyć.Lubię grzebać przy aucie i doszedłem do wniosku,ze zrobię to sam bo sam zrobię to lepiej i dokładniej pomimo,że robię to pierwszy raz.

Ni bijcie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepustnice jeżeli chcesz dobrze wyczyścić, łącznie z kanałami od krokowego i EGRa - trzeba wymontować.

Uszczelki koniecznie nowe - do silniczka krokowego nie ma jako takiej uszczelki tylko jest oring gumowy.

silnik X16XEL - przedliftowy czy poliftowy ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to silnik przedliftowy.

Dostęp wiadomo jaki do tych elementów ale myślę,ze sobie poradzę.

Operacja z wyjęciem przepustnicy to rzecz skomplikowana?

Gdzie szukać nowej uszczelki na Allegro jakoś nie mogę trafić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wysyłkowo:

Opel Madry

Stachowiak

Opel GSI

fakt - w przedliftowym, wymontowanie przepustnicy - masakra

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miły dziękuję bardzo za odpowiedz.

Dziś skontaktuję się z tymi sprzedawcami i jak skombinuję te uszczelki to podejmę nie równą walkę z tym ustrojstwem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

do przepustnicy musisz uzbroić się w anielską cierpliwość - i pozaznaczaj wężyki podciśnienia który gdzie był

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z braku czasu dopiero teraz zabiorę się za czyszczenie przepustnicy-nareszcie urlop.

Pisałem do Stachowiaka z pytaniem o uszczelki i dostałem bardzo konkretną odpowiedz i trochę się pogubiłem.

Chcę zdjąć kolektor i wytargać przepustnicę powiedzcie,które uszczelki (nie producent) mają być założone chodzi mi o kolektor i przepustnicę wydaje mi się,ze potrzebuję 2 a okazuje się,że są 4 w sumie??:

Treść maila od p.Stachowiaka:

-uszczelka pod kolektor ssący/dolotowy:

* DÓŁ DO GÓRY KOLEKTORÓW SSĄCYCH - GM 16 zł, Elring 9 zł, Reinz 7 zł, Hans Pries 6 zł

* KOLEKTOR SSĄCY DO GŁOWICY CYLINDRÓW - GM 41 zł, Reinz 21 zł, Ajusa 13 zł

-uszczelka pod przepustnicę:

* WSPORNIK KORPUSU ZAWORU PRZEPUSTNICY DO KOLEKTORA SSĄCEGO - GM 14 zł

* KORPUS ZAWORU PRZEPUSTNICY DO KOLEKTORA SSĄCEGO - GM 3 zł

-uszczelka/oring pod silnik krokowy - GM 24 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

te Ci są potrzebne:

* DÓŁ DO GÓRY KOLEKTORÓW SSĄCYCH - GM 16 zł, Elring 9 zł, Reinz 7 zł, Hans Pries 6 zł

* KORPUS ZAWORU PRZEPUSTNICY DO KOLEKTORA SSĄCEGO - GM 3 zł

-uszczelka/oring pod silnik krokowy - GM 24 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miły dziękuję bardzo za odpowiedz.

Już dziś chciałem zamawiać wszystkie a tak zamówię tylko te co podałeś.

Zostanie trochę dolarów na Browar podczas roboty.

Założyłem też temat z pytaniem o te uszczelki osobny za co przepraszam i składam samokrytykę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...