Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
OMG

egr,krokowy,przepustnica

Polecane posty

Witam.

Przeczytałem i obejrzałem fotostory dotyczące krokowego i egr.Na tym forum i z pomocą Google gdzie się dało.

Wiem już co i jak jeżeli chodzi o demontaż i czyszczenie tych elementów.

Ale mam jeszcze pytanie dotyczące czyszczenia przepustnicy-szczerze mówiąc nie wiem jak się za to zabrać.

Czy należy ją wymontować czy jest możliwosc wyczyszczenia jej bez demontażu?

No i jeszcze ostatnie pytanie.Natknąłem sie na sprzeczne informacje w sieci na temat uszczelek pod egr i krokowy (nie mam zamiaru zaślepiać nic-na razie).

Czy koniecznie potrzebne są nowe uszczelki pod egr i krokowy czy można wykorzystać stare?

Pytam bo chciałem robić to w sobotę ale po uruchomieniu Google znalazłem poradę gdzie jest mowa o tym,że należy założyć nowe uszczelki.

Silnik mam x16xel.

Dla Was to może banalne jest ale wolę się zapytać aby czegoś nie spierniczyć.Lubię grzebać przy aucie i doszedłem do wniosku,ze zrobię to sam bo sam zrobię to lepiej i dokładniej pomimo,że robię to pierwszy raz.

Ni bijcie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepustnice jeżeli chcesz dobrze wyczyścić, łącznie z kanałami od krokowego i EGRa - trzeba wymontować.

Uszczelki koniecznie nowe - do silniczka krokowego nie ma jako takiej uszczelki tylko jest oring gumowy.

silnik X16XEL - przedliftowy czy poliftowy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to silnik przedliftowy.

Dostęp wiadomo jaki do tych elementów ale myślę,ze sobie poradzę.

Operacja z wyjęciem przepustnicy to rzecz skomplikowana?

Gdzie szukać nowej uszczelki na Allegro jakoś nie mogę trafić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wysyłkowo:

Opel Madry

Stachowiak

Opel GSI

fakt - w przedliftowym, wymontowanie przepustnicy - masakra

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miły dziękuję bardzo za odpowiedz.

Dziś skontaktuję się z tymi sprzedawcami i jak skombinuję te uszczelki to podejmę nie równą walkę z tym ustrojstwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

do przepustnicy musisz uzbroić się w anielską cierpliwość - i pozaznaczaj wężyki podciśnienia który gdzie był

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z braku czasu dopiero teraz zabiorę się za czyszczenie przepustnicy-nareszcie urlop.

Pisałem do Stachowiaka z pytaniem o uszczelki i dostałem bardzo konkretną odpowiedz i trochę się pogubiłem.

Chcę zdjąć kolektor i wytargać przepustnicę powiedzcie,które uszczelki (nie producent) mają być założone chodzi mi o kolektor i przepustnicę wydaje mi się,ze potrzebuję 2 a okazuje się,że są 4 w sumie??:

Treść maila od p.Stachowiaka:

-uszczelka pod kolektor ssący/dolotowy:

* DÓŁ DO GÓRY KOLEKTORÓW SSĄCYCH - GM 16 zł, Elring 9 zł, Reinz 7 zł, Hans Pries 6 zł

* KOLEKTOR SSĄCY DO GŁOWICY CYLINDRÓW - GM 41 zł, Reinz 21 zł, Ajusa 13 zł

-uszczelka pod przepustnicę:

* WSPORNIK KORPUSU ZAWORU PRZEPUSTNICY DO KOLEKTORA SSĄCEGO - GM 14 zł

* KORPUS ZAWORU PRZEPUSTNICY DO KOLEKTORA SSĄCEGO - GM 3 zł

-uszczelka/oring pod silnik krokowy - GM 24 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

te Ci są potrzebne:

* DÓŁ DO GÓRY KOLEKTORÓW SSĄCYCH - GM 16 zł, Elring 9 zł, Reinz 7 zł, Hans Pries 6 zł

* KORPUS ZAWORU PRZEPUSTNICY DO KOLEKTORA SSĄCEGO - GM 3 zł

-uszczelka/oring pod silnik krokowy - GM 24 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miły dziękuję bardzo za odpowiedz.

Już dziś chciałem zamawiać wszystkie a tak zamówię tylko te co podałeś.

Zostanie trochę dolarów na Browar podczas roboty.

Założyłem też temat z pytaniem o te uszczelki osobny za co przepraszam i składam samokrytykę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×